LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bekkenbodemmatjes

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
franiek22
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2013 21:14

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door franiek22 »

Ik heb sinds januari 2012 een bekkenbodemmatje gekregen en sindsdien klachten. Mijn benen knellen af met name de liezen en enkels.Ik heb daardoor pijnlijke voeten. En de aderen in mijn benen zijn gespannen. Ook heb ik soms pijn in mijn bibs. Ook kan ik niet meer zonder pijn gemeenschap hebben. Al met al een hoop problemen.Ik zou een matje krijgen omdat ik een darmverzakking had. Tijdens het opereren zagen ze dat de achterkant van mijn schede verzakt was en hebben ze het matje doorgetrokken tot onder mijn schede. Het voelt allemaal te strak aan in dat gebied. Ze vertelde mij dat ik dit via een buikoperatie zou krijgen, Er was geen andere optie. Dit was de enige informatie die ik toen kreeg. Dus ik accepteerde dit. Toen vond je er bijna niets over op in internet.Ik heb de petitie getekend, net als 39000 anderen. Nu staat er veel op internet en ze zijn verplicht om meer informatie te geven.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

franiek22 schreef:Ik heb sinds januari 2012 een bekkenbodemmatje gekregen en sindsdien klachten. Mijn benen knellen af met name de liezen en enkels.Ik heb daardoor pijnlijke voeten. En de aderen in mijn benen zijn gespannen. Ook heb ik soms pijn in mijn bibs. Ook kan ik niet meer zonder pijn gemeenschap hebben. Al met al een hoop problemen.Ik zou een matje krijgen omdat ik een darmverzakking had. Tijdens het opereren zagen ze dat de achterkant van mijn schede verzakt was en hebben ze het matje doorgetrokken tot onder mijn schede. Het voelt allemaal te strak aan in dat gebied. Ze vertelde mij dat ik dit via een buikoperatie zou krijgen, Er was geen andere optie. Dit was de enige informatie die ik toen kreeg. Dus ik accepteerde dit. Toen vond je er bijna niets over op in internet.Ik heb de petitie getekend, net als 39000 anderen. Nu staat er veel op internet en ze zijn verplicht om meer informatie te geven.
Beste leden en slachtoffers,

Kan iemand vertellen waarom de Kunststof matten niet verboden worden????
Er zijn al zoveel slachtoffers van de matten dat kost ook heel heel veel, afgezien smart die het teweeg brengt, dat maakt de Biologische matten ook aantrekkelijker.

Wat is de meer prijs geworden van de Kunststof matten als je alles in kaart brengt, kan iemand daar een goed antwoord op geven????

Misschien kan Menzis dit aan ons vertellen???? maar ik wil ze ook niet in verlegenheid brengen met deze vraag we vinden het al geweldig dat Menzis ons op het forum te woord staan en willen helpen.

Mvg,
A.T

marie1902
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2012 23:41

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door marie1902 »

Beste A.T.

De kunststofmatten worden niet verboden omdat de Inspectie voor de Gezondheidszorg denkt dat maar een klein percentage van de mensen met een mat ernstige complicaties heeft/krijgt. Het is daarom belangrijk dat iedereen die complicaties ervaart na implantatie van een mat zich meldt bij de IGZ. Gewoon dit formulier invullen: http://www.igz.nl/onderwerpen/handhavin ... matje.aspx
Ook worden de matten niet verboden omdat de Inspectie er van overtuigd is dat er "veel" mensen zijn die "baat hebben" bij een matje. Hoeveel mensen dat zijn weet niemand, want dat is niet onderzocht. Met de groep die het geluk heeft gehad dat het matje geen complicaties geeft is niet gesproken en er zijn geen registraties bijgehouden. Ook is niet bekend of deze mensen altijd klachtenvrij zullen blijven. Immers: wat meshes "doen" op de lange termijn is onbekend.

De IGZ heeft een rapport uitgebracht over meshes, maar nooit actief naar gedupeerden gezocht. Via pijnpoli's en bekkenbodemfysiotherapeuten hadden ze beduidend meer slachtoffers kunnen vinden (en was het percentage getroffenen aanmerkelijk hoger geweest).

http://www.meshedup.eu blijft zich hardmaken voor verbod van dit soort materialen in een mensenlichaam, of voor "alleen grijpen naar kunststof" als echt niets anders meer mogelijk is.
Zij zijn te bereiken via [email protected]

Groetjes,
Marie1902

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door Menzis »

We lazen de vraag over een inschatting van kosten. Voor ons is dat niet in te schatten helaas. In dit soort gevallen bepaalt de beroepsgroep de behandeling. Wij kunnen en willen niet op de stoel van de behandelaar zitten. Wij komen wél in actie als er veel klachten zijn van onze klanten. Dan spreken we de beroepsgroep er op aan.
Wij zijn blij met de opstelling van gynaecologen die terughoudend zijn met het plaatsen van matjes.

@A.T. Fijn dat je onze aanwezigheid zo waardeert. Goed om te lezen :)

Met vriendelijke groet,

Antina van der Veen
Menzis Webcareteam

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Menzis schreef:
Beste Antina,

We zouden een warme does voor jullie (Menzis) moeten kunnen los peuteren, dat wens ik jullie van harte toe.

De gouden tip de van jullie de Prostaat te laten verwijderen zijn we heel heel blij mee, als we niet hadden laten doen door de da-vinci-robot operatie hadden we in een zeer onzekere periode door gemaakt en niet te vergeten de trammelant die je mee maakt en de onzekerheid, dat was zeker teveel geweest voor ons.

Het martini ziekenhuis hadden me vroegtijdig het graf in geholpen, zo slecht doen ze daar hun werk, daar hebben we heel veel voorbeelden van, ook uit eigen ervaring, als er een onderzoek zou plaats vinden werken we er graag aan mee werken.

Dus wat ons betref een warme does voor jullie.

Met een hartelijke groet,
Fam A.T

Wij zijn blij met de opstelling van gynaecologen die terughoudend zijn met het plaatsen van matjes.

@A.T. Fijn dat je onze aanwezigheid zo waardeert. Goed om te lezen :)

Met vriendelijke groet,

Antina van der Veen
Menzis Webcareteam

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Huisarts heeft niet goed geluisterd en heeft een verwijsbrief gestuurd naar het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen na een gesprek daar zou ik worden op geroepen voor een CT-scan, toen liet afweten en nu ook weer, terug bij af, het schiet niet op.

We worden er niet goed van.

Ondertussen gaan we gebukt onder de ressie, we kunnen nergens meer op bezuinigen, we kunnen niet meer gezond eten veel gaat op aan huis huur en ziekenfonds, we kunnen ook niet de voor mijn vrouw voor geschreven Nutri voeding drink krijgen ze lijd aan ondervoeding door verwaarloosde zuurbranden door een andere huisarts en is nu de slokdarm aandoening Barrett geworden, eerst konden we de eigen bijdrage niet meer betalen, en nu moeten we het helemaal zelf betalen, het is uit het pakket gehaald.

Moet nu stoppen we gaan slapen.

Mvg
A.T

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Dag Frank Zom Zorgmakelaar,

We voelen ons door jou afgescheept, je bent niet echt opzoek gegaan voor een goed ziekenhuis waar ze de beste resultaten behalen op het gebied van littekenbreuken verhelpen zonder gebruik te maken van de beruchte kunstofmatten.

We zitten er aan te denken om het niet allen voor te leggen aan het Tros Radar forum maar ook het Tros Radar Televisie programma dan maar voor de Televisie.

Als ons gezin niet goed wordt geholpen zal ik dagelijks alles op het Internet uit pluizen om er werk van te maken, tot aan het Ministerie toe.

Mijn vrouw heb je niet eens over na gedacht wat we daar aan kunnen doen het is een regelrechte schande, we hebben zeer veel in ons leven mee gemaakt, en sta niet langer toe dat we nog langer onrecht onder gaan.

Er zijn beslist genoeg dingen waar je ons mee had kunnen helpen, als je daar niet toe instaat bent, delegeer het dan naar iemand die de capaciteit en verantwoordelijkheden wel aan kan.

Groet.
A.T

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door Menzis »

Beste A.T.

Vervelend uw ervaring te lezen. Ik heb gelijk navraag gedaan voor u.
Ik heb begrepen van mijn collega dat het laatste contact met u per mail is geweest. Hierin heeft mijn collega zowel voor u als uw vrouw meerdere adviezen gegeven wat betreft de zorg die u en uw vrouw nodig hebben, en waar u terecht kunt voor goede zorg. Heeft u deze mail niet ontvangen? Of had u andere hulp van ons verwacht? Ik lees graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Carolien van Marle
Webcare Team Menzis

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Menzis schreef:Beste A.T.

Vervelend uw ervaring te lezen. Ik heb gelijk navraag gedaan voor u.
Ik heb begrepen van mijn collega dat het laatste contact met u per mail is geweest. Hierin heeft mijn collega zowel voor u als uw vrouw meerdere adviezen gegeven wat betreft de zorg die u en uw vrouw nodig hebben, en waar u terecht kunt voor goede zorg. Heeft u deze mail niet ontvangen? Of had u andere hulp van ons verwacht? Ik lees graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Carolien van Marle
Webcare Team Menzis
Dag beste Carolien,

Ik weet het even niet meer.
We worden zo moe van alles.
Het duur allemaal te lang, en het is allemaal te veel.

Groetjes A.T en wederhelft.

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door Menzis »

Beste A.T.

We hebben geprobeerd u te bellen en uw voicemail ingesproken.
Er is ook een mail naar u gestuurd. We komen graag nog even met u in contact om de situatie te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Jeannette Nijdam
Menzis

J. Sm
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2013 10:14

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door J. Sm »

Hallo lezers,

Ook ik heb operatie gehad voor bekkenbodemmatje.
Ongeveer 10 jaar geleden ben ik de eerste keer naar Uroloog geweest voor
incontinentie problemen.
Hij verwees me naar fysiotherapeut voor bekkenbodemoefeningen.
Dit hielp helaas niet afdoende.
Heb daarom ongeveer 8 jaar geleden TVT bandje laten plaatsen.
Helaas bleek al vrij snel, dat dit ook niet voldoende hielp om van deze klachten
af te komen. En ik kreeg ook meer klachten (vaak pijn in onderbuik)
Na jaren wachten ben ik weer naar uroloog teruggegaan en hij kwam tot de conclusie
dat de blaas verzakt was. Er was zeker iets aan te doen, aan deze klachten verzekerde hij mij.
Hij verwees me naar uroloog in België.
Deze uroloog kwam tot de zelfde conclusie.
Hij zei; operatief kunnen wij U van de klachten afhelpen.
Wij opereren U en leggen U een matje in de onderbuik; hierdoor worden de blaas, baarmoeder en darmen opgetild, zodat U van de problemen afbent.
Helaas: na de eerste operatie merkte ik geen verschil in mijn onderbuik, en
mijn klachten bleven.
Weer terug naar arts in Belgie; na onderzoek bleek dat ik een op de 500 was (zei de uroloog)
waar het matje losgelaten had. Helaas!!!
2de operatie volgde in januari 2013
De klachten bleven ook hierna, en de pijn in onderbuik werd/ wordt alleen maar erger.
Voor Second opinion naar uroloog in AMC gegaan.
Deze uroloog kwam na verschillende onderzoeken tot de conclusie:
we moeten U verschillende keren gaan opereren.
De sluitspier van de blaas is geperforeerd, deze zullen we als eerste moeten verwijderen.
(De kunststof is aan binnenzijde sluitspier te zien, tijdens onderzoek)
Tevens zullen wij ook proberen TVT bandje te verwijderen; dit zit te strak,
en zoveel mogelijk van kunststof matje verwijderen.
Deze veroorzaken ook de klachten bij mij in de onderbuik, zei de uroloog.
Dus : nu binnenkort weer een operatie.
En over enkele maanden de volgende (nieuwe sluitspier)

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

J. Sm schreef:Hallo lezers,

Ook ik heb operatie gehad voor bekkenbodemmatje.
Ongeveer 10 jaar geleden ben ik de eerste keer naar Uroloog geweest voor
incontinentie problemen.
Hij verwees me naar fysiotherapeut voor bekkenbodemoefeningen.
Dit hielp helaas niet afdoende.
Heb daarom ongeveer 8 jaar geleden TVT bandje laten plaatsen.
Helaas bleek al vrij snel, dat dit ook niet voldoende hielp om van deze klachten
af te komen. En ik kreeg ook meer klachten (vaak pijn in onderbuik)
Na jaren wachten ben ik weer naar uroloog teruggegaan en hij kwam tot de conclusie
dat de blaas verzakt was. Er was zeker iets aan te doen, aan deze klachten verzekerde hij mij.
Hij verwees me naar uroloog in België.
Deze uroloog kwam tot de zelfde conclusie.
Hij zei; operatief kunnen wij U van de klachten afhelpen.
Wij opereren U en leggen U een matje in de onderbuik; hierdoor worden de blaas, baarmoeder en darmen opgetild, zodat U van de problemen afbent.
Helaas: na de eerste operatie merkte ik geen verschil in mijn onderbuik, en
mijn klachten bleven.
Weer terug naar arts in Belgie; na onderzoek bleek dat ik een op de 500 was (zei de uroloog)
waar het matje losgelaten had. Helaas!!!
2de operatie volgde in januari 2013
De klachten bleven ook hierna, en de pijn in onderbuik werd/ wordt alleen maar erger.
Voor Second opinion naar uroloog in AMC gegaan.
Deze uroloog kwam na verschillende onderzoeken tot de conclusie:
we moeten U verschillende keren gaan opereren.
De sluitspier van de blaas is geperforeerd, deze zullen we als eerste moeten verwijderen.
(De kunststof is aan binnenzijde sluitspier te zien, tijdens onderzoek)
Tevens zullen wij ook proberen TVT bandje te verwijderen; dit zit te strak,
en zoveel mogelijk van kunststof matje verwijderen.
Deze veroorzaken ook de klachten bij mij in de onderbuik, zei de uroloog.
Dus : nu binnenkort weer een operatie.
En over enkele maanden de volgende (nieuwe sluitspier)
Verschrikkelijk wat weer een ellende, en de drama's blijven zich op stapelen, de matten worden nog steeds geplaatst, zou goedkoper zijn dan de biologische matten, er moeten nog betere onderzoeken gedaan worden dit kan niet zo door gaan, ook de kosten blijven maar oplopen.

En de schade clams zouden zo hoog moeten oplopen als in Amerika, dan zijn ze in ziekenhuizen, en fabrikanten wel wat voorzichtiger, en spaart de ziekenfondsen handen vol geld uit.

Sorry als ik wat de scherp ben, zit zelf ook met genoeg ballast, maar tegenwoordig lijkt de patiënte/burger wel vogelvrij verklaart.

Ik kan niet anders zeggen dan allen veel sterkte en inzicht toe gewenst, Zie ook: http://www.meshedup.eu
[email protected]

Met een hartelijke groet,
A.T
Ps, J. Sm, en de anderen, blijf contact met het Radar forum houden, en met Meshedup.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Menzis schreef:Beste A.T.

Vervelend uw ervaring te lezen. Ik heb gelijk navraag gedaan voor u.
Ik heb begrepen van mijn collega dat het laatste contact met u per mail is geweest. Hierin heeft mijn collega zowel voor u als uw vrouw meerdere adviezen gegeven wat betreft de zorg die u en uw vrouw nodig hebben, en waar u terecht kunt voor goede zorg. Heeft u deze mail niet ontvangen? Of had u andere hulp van ons verwacht? Ik lees graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Carolien van Marle
Webcare Team Menzis

Beste Carolien van Marle,

We hebben geen mail van Frank ontvangen, en later ook niet, de toestand van mijn maatje gaat steeds meer achter uit, de ondervoeding en uitdroging eisen hun tol, en de dag en nacht spanning van de dubbele buik litteken breuk.

We hebben een onmenselijk bestaan.

Nee van Frank krijgen we maar steeds geen goede hulp, ook geen mail gehad.

Dank voor je reactie, misschien dat er ook nog eens hulp voor ons komt.
Groet, A.T


ER HEBBEN VERSCHILLENDE MENSEN VERBIJSTERT GEREAGEERD OP BEKENDSTAANDE, LEVEN JULLIE NAAR DEZE TIPS, TOEN HEB IK ER GELEIDELIJK MEER BIJ GEZET, EN DE REST VAN HET VERHAAL WAT IK HEB GESCHREVEN.

Hoe te overleven in deze tijd.

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door Menzis »

Beste A.T,

Ik heb contact gehad met mijn collega. Hij heeft u destijds meerdere malen geprobeerd te bellen, heeft een voicemail ingesproken en u een mail verzonden. Deze is niet bij u aangekomen begrijp ik.
Hij heeft in eerder contact u advies inzake de zorg gegeven. Als u nog vragen heeft of nieuw advies wenst neemt u dan contact op met onze zorgadviseurs. Zij zijn te bereiken op 088 222 42 42.

Met vriendelijke groet,
Jeannette Nijdam
Menzis

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Menzis schreef:Beste A.T,

Ik heb contact gehad met mijn collega. Hij heeft u destijds meerdere malen geprobeerd te bellen, heeft een voicemail ingesproken en u een mail verzonden. Deze is niet bij u aangekomen begrijp ik.
Hij heeft in eerder contact u advies inzake de zorg gegeven. Als u nog vragen heeft of nieuw advies wenst neemt u dan contact op met onze zorgadviseurs. Zij zijn te bereiken op 088 222 42 42.

Met vriendelijke groet,
Jeannette Nijdam
Menzis
Beste Jeanette Nijdam,

Zou u een reactie op dit forum willen geven op het bericht wat ik een paar minuten geleden naar Jullie heb gezonden zie reactie voor de gegevens in het bericht hier beneden.

Met een hartelijke groet,
A.T

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht aan Menzis. Uw e-mail is bij ons geregistreerd onder contactnummer 6775203.

We streven ernaar uw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Door de huidige drukte lukt dat niet in alle gevallen, onze excuses hiervoor.

Dit bericht is automatisch verzonden. U kunt niet reageren op deze e-mail.
Heeft u nog een vraag? Gebruik dan opnieuw het contactformulier op de website van Menzis.

Met vriendelijke groet,

Menzis

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

A.T schreef:
Menzis schreef:Beste A.T.

Vervelend uw ervaring te lezen. Ik heb gelijk navraag gedaan voor u.
Ik heb begrepen van mijn collega dat het laatste contact met u per mail is geweest. Hierin heeft mijn collega zowel voor u als uw vrouw meerdere adviezen gegeven wat betreft de zorg die u en uw vrouw nodig hebben, en waar u terecht kunt voor goede zorg. Heeft u deze mail niet ontvangen? Of had u andere hulp van ons verwacht? Ik lees graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Carolien van Marle
Webcare Team Menzis

Beste Carolien van Marle,

We hebben geen mail van Frank ontvangen, en later ook niet, de toestand van mijn maatje gaat steeds meer achter uit, de ondervoeding en uitdroging eisen hun tol, en de dag en nacht spanning van de dubbele buik litteken breuk.

We hebben een onmenselijk bestaan.

Nee van Frank krijgen we maar steeds geen goede hulp, ook geen mail gehad.

Dank voor je reactie, misschien dat er ook nog eens hulp voor ons komt.
Groet, A.T


ER HEBBEN VERSCHILLENDE MENSEN VERBIJSTERT GEREAGEERD OP BEKENDSTAANDE, LEVEN JULLIE NAAR DEZE TIPS, TOEN HEB IK ER GELEIDELIJK MEER BIJ GEZET, EN DE REST VAN HET VERHAAL WAT IK HEB GESCHREVEN.

Hoe te overleven in deze tijd.
Het gaat steeds slechte met mij vrouw, ze heeft de zelfde klachten als haar opa, die is ook gestorven aan een gebarsten maag, als er niet snel iets gaat geburen overkomt mij vrouw het zelfde.
Er moet iets gebeuren, we zijn ook al weg gegaan, van de huisarts waar we niets aan hebben, op het verhaal van mijn vrouw dat ze haast niets meer kan eten en drinken werd even gezegd: u moet het eens weten hoelang een mens het vol kan houden zonder eten en drinken, schandalig, zoals de mevrouw van meshedup al heeft geschreven "het lijkt wel of de burger vogelvrij verklaart is" daar kunnen we het helemaal in vinden.

Hoe ver moet het nog gaan in Nederland hoeveel slachtoffer moeten er nog vallen voor dat de regels strenger worden, en goed toezicht word gehouden op de naleving er, laten er sancties en behoorlijke schade uitbetaling worden uitbetaald aan de slachtoffer van dit wanbeleid

Is mijn vrouw de volgende slachtoffer???????????????????????????????
Dan sta ik niet meer voor mij zelf in, we hebben al zo veel mee gemaakt dit kan ik er niet meer bij hebben, ja dit is een noodkreet, help ons.


Groet,
Echtgenoot A.T

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door Menzis »

Beste A.T,

We hebben uw mail ontvangen. Onze afdeling Klachtenmanagement neemt deze mail in behandeling. U ontvangt van hen bericht.

Met vriendelijke groet,
Jeannette Nijdam
Menzis

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Menzis leest ook mee, en helpt waar het kan,
dus hopelijk helpen ze ons, ook bij het verhaal van de opgelopen schades, er zou ook een afdeling verhaal zijn die mag wat ons betreft in geschakeld mag worden, dan kunnen ze hun eigen kosten ook verhalen en komt het niet op de schouders van hun cliënten zijn.

Hoe veel tijd moet er nog overheen gaan voor dat mijn vrouw geholpen word, wij willen duidelijkheid.

Wel een goed bericht, ik ben eindelijk geholpen, aan de dubbele beuk littekenbreuk, door de chirurg Ten Cate in het UMCG met een matje van massieve draad zou er dan een ontsteking plaats vinden hoef dit soort matje er niet uit gehaald te worden voor een behandeling.

Er is na de operatie geen normale meer rekkende anti breukband gebruikt naar mijn wens is er een Katoenen operatie doek gewikkeld die niet mee rekt als je met niezen op hoesten, de wond kan rustig genezen.

De katoenen doek werd vast getapet die wel langzaam ging verglijden, ook de brede Fixolmull stretsh 10x10 hield het niet, daarop heb ik onderweg naar huis nog eens een fikzeerband laten maken bij EBotex Siddeburen na de uitrekkende Katoenen doek met de glijdende tape te hebben vervangen door de gratis fikzeerband had ik geen pijn meer, een dikke pluim dus voor dit bedrijf.

Deze fikzeerband gebruik ik over de aangepaste breukband die ik al had samen vormen ze voor mij een passende ondersteuning en bescherming.

Na een breuk of littekenbreuk of buikoperatie zal er een breuk plaats vinden vroeg of laat kan zelfs nog na jaren gebeuren 20 of 30 jaar later in geen uitzondering.


Tot slot wij vinden dat we geen eigen bijdrage hoeven te betalen, zoals in het begin van ons verhaal al is verteld heeft de eerste breuk plaats gevonden in het ziekenhuis in Gronau (Noordrijn-Westfalen) DE na een paar dagen met een breukband te hebben rond gelopen in het ziekenhuis moet ik deze weer in leveren bij de Chef-arts Dr. J.H. Witt behoort inmiddels tot de meest ervaren robotchirurgen wereldwijd, het gevolg was dat ik onderweg naar stad Groningen weer een tweede buik littekenbreuk heb gekregen, wij vinden dat deze arts de materiële in immateriële schaden voor zij rekening moet nemen.

De littekenbreuken hebben ons leven beheerst, hopelijk is de ellende nu tot een eind gekomen, heb die tijd wel goed benut met van alles op de hoogte te stellen, en heb me verdiept in de ingrepen, de Top Chirurg Ten Cate die ook door heel Nederland en er buiten lessen te lezingen houd over de ingrepen was verrast uiteindelijk vroeg de arts aan mijn welke manier mijn voor keur had, ik gaf als antwoord: die u zelf ook zou kiezen als u het zelfde had als ik, met een glimlach gaven we elkaar de hand en Ten Cate zij ik ga mijn best voor u doen, en zo is het gebeurd.

Ik blijf Jullie op de hoogte houden!!!!!

Mvg,
A.T
Ps, door een fout door de huisarts was er een afspraak gemaakt in het Wilhelminazieken in Assen gemaakt, ze wilden voor de ingreep nog even een scan laten maken heb contrast vloeistof mee gekregen maar weer een oproep in nooit gekomen, gelukkig maar daar ook geen vertrouwen meer in liegen en bedriegen zit bij hun in het vaandel. (Nog maar niet te spreken over DISCRIMINATIE.)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door tenormin »

@A.T. Gelukkig na al die jaren wat positief nieuws. Gaat het met uw echtgenote nu ook wat beter?

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

tenormin schreef:@A.T. Gelukkig na al die jaren wat positief nieuws. Gaat het met uw echtgenote nu ook wat beter?
Beste Renormin,

Nee het gaat steeds verder achter uit, maar er is hoop we zijn anders gaan wonen, we al verschillende niet meer eten en drinken heel summier we hebben nog geen €1200 in de maand daar moeten we samen van leven, dus zijn we huisoppassier geworden, houden nu wat meer over om wat gezonder te kunnen eten, door deze verhuizing hebben we nu een andere huisarts en proberen weer opnieuw dat mijn wederhelft nu eindelijk een keer goed geholpen zal worden, de menzis hebben we verder ook niets aan gehad, je ze schrijven aardige berichtjes, en daar moeten we het dan maar mee doen, we proberen ook lid te worden van het FNV-MENZIS combinatie, misschien levert dat wat op.
Dat alles altijd zo moeizaam moet gaan in het leven, bah.


Dus daar zat dan toch iets positiefs in, ook al wonen we nu met onzekerheid, en eenzaamheid, beter dan op straat, met ziekte zover was het wel, de voedselbank hadden we ook niet veel aan gezond voedsel hebben ze er praktisch niet, veel over datum, en weinig en ook nog afgedankte groenten.
Er zullen nog veel meer mensen op straat belanden.

Tot later en bedankt voor je reactie's

Mhg,
A.T
Laatst gewijzigd door A.T op 27 sep 2014 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten