LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bekkenbodemmatjes

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door tenormin »

@A.T Denk dat uw bericht van maar €12.000 !!! per maand een tikfout is; denk dat bij zo'n bedrag er veel vingers afgelikt zouden worden. Maar er lijkt wat hoop aan de horizon te komen; ja, Zorgverzekeraars schrijven altijd wel vriendelijk en 'behulpzaam' maar het blijft in de meeste gevallen bij woorden. Is niet alleen bij Menzis zo hoor, al is het een schrale troost. Wens u beiden een wat zonniger toekomst, hoewel we de winter weer ingaan. Veel sterkte!

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

tenormin schreef:@A.T Denk dat uw bericht van maar €12000 !!! per maand een tikfout is; denk dat bij zo'n bedrag er veel vingers afgelikt zouden worden. Maar er lijkt wat hoop aan de horizon te komen; ja, Zorgverzekeraars schrijven altijd wel vriendelijk en 'behulpzaam' maar het blijft in de meeste gevallen bij woorden. Is niet alleen bij Menzis zo hoor, al is het een schrale troost. Wens u beiden een wat zonniger toekomst, hoewel we de winter weer ingaan. Veel sterkte!
MENZIS DEZE VERHALEN WORDEN DOOR VEEL MENSEN GELEZEN, ALS JULLIE ONS HELPEN KOMT HET ZEKER OP DIT GEWELDIG FORUM, NOGMAALS HEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Goeden avond Ternormin,

Heb het verbetert, naar €1200,- per maand,
Een andere vraag nu ben ik geholpen aan de dubbele buik littekenbreuk, die is ontstaan in het ziekenhuis in Gronau (DE) heb veel geleden (heeft ons leven beheerst) en kosten gemaakt, en zit er ook nog een eigen beidrage aan te komen??? zou het niet terecht vinden wat moeten we doen, kwa kosten kunnen we het er ook niet bij hebben. :roll:

Groet,
A.T
Laatst gewijzigd door A.T op 28 aug 2015 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door tenormin »

A.T schreef:
tenormin schreef:@A.T Denk dat uw bericht van maar €12.000 !!! per maand een tikfout is; denk dat bij zo'n bedrag er veel vingers afgelikt zouden worden. Maar er lijkt wat hoop aan de horizon te komen; ja, Zorgverzekeraars schrijven altijd wel vriendelijk en 'behulpzaam' maar het blijft in de meeste gevallen bij woorden. Is niet alleen bij Menzis zo hoor, al is het een schrale troost. Wens u beiden een wat zonniger toekomst, hoewel we de winter weer ingaan. Veel sterkte!
Goeden avond Ternormin,

Heb het verbetert, naar €1200 per maand,
Een andere vraag nu ben ik geholpen aan de dubbele buik littekenbreuk, die is ontstaan in het ziekenhuis in Gronau (DE) heb veel geleden (heeft ons leven beheerst) en kosten gemaakt, en zit er ook nog een eigen beidrage aan te komen??? zou het niet terecht vinden wat moeten we doen, kwa kosten kunnen we het er ook niet bij hebben. :roll:

Groet,
A.T
Ben erg bang dat u er ook daar niet onderuit kan komen, die extra kosten. Ik heb daar uiteraard ook geen passend antwoord op; veel topics gaan over de extra kosten, maar er lijkt niemand, bij niet een Zorgverzekeraar, een 'poot aan de grond te krijgen'. Het is letterlijk: stikken of slikken. Die €1.200,00 per maand voor 2 is toch te weinig qua AOW? Tenzij u een jaartje of wat in het buitenland hebt gewerkt? Dan word er per jaar 2% afgetrokken. Dacht dat men samen rond de €1.400,00 AOW heeft.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Ternormin

Wij leven samen van mijn WAJONG uitkering mijn maatje heeft geen inkomen, daar heeft de sociale diens wel voor gezorgd, ze heeft tijden ziekte vroeger ontslag gekregen, is nooit beter geworden ondertussen kreeg ze dus een uitkering van de sociale diens, ze hadden zo in de gaten dat ze niet zou kunnen werken, hoefde dus niet te solliciteren, mijn maatje voeg zit ik dan wel in de juiste uitkering, ja werd er gezegd, jaren heeft ze dus toch in de verkeerde uitkering gezeten tot we met elkaar trouwden toen verviel dat ook nog eens, ze is veel geld mis gelopen, en nu zit ze zonder uitkering.

Veel dingen zijn in ons leven mis gelopen, nu leven we onder de armoede grens.

Je zal vast geen oplossing weten maar ik schrijf het je om je betrokkenheid bij ons, fijn dat er nog mensen zijn die dat hebben, een dikke pluim.

Groet,
A.T
Laatst gewijzigd door A.T op 29 dec 2015 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Beste medewerker van Menzis,

Ik ben op advies van jullie naar het St. Antonius-Hospital in Gronau DE gegaan heel blij hier om, de prostaat en twee klieren zijn verwijderd, maar in het ziekenhuis heb ik een buik littekenbreuk op gelopen, de breukband die ik daar heb gekregen moest ik weer bij vertrek inleveren in het St. Antonius-Hospital, we moesten nog helemaal naar stad Groningen, onderweg kreeg ik er nog een breuk bij, met veel pijn en de hand om mijn buik ben ik verder gereden, een zeer onzekere tijd tegemoet, nu na twee en een halfjaar ben ik dat uiteindelijk in het UMCG geholpen aan de dubbele littekenbreuk, we hebben veel schade geleden materieel en immaterieel, plus misschien nog een schade post van de eigen bijdrage die we dus in geheel niet terecht vinden, het St. Antonius-Hospital had mij niet zo mogen ontslagen uit het ziekenhuis met alle gevaren die het met zich mee heeft gebracht.

Ook de kosten die Jullie nu hebben moeten maken door de herstel operatie zouden het St. Antonius-Hospital verhaald moeten worden, en over op de schouders van Jullie klienten komen.

Ook het bedrijf Top Medical Care heeft het behoorlijk laten afweten, maar is wel door jullie betaald.

Wij willen heel graag dat jullie de mogelijkheden die tot jullie beschikking staan aangrijpen om deze zaak goed op te lossen, wij zijn Jullie al heel dankbaar voor de gouden tip de Prostaat er uit te laten halen, kosten besparend en tot gemoeds rust van ons.

We zijn blij verzekert de zijn bij Menzis, en vertrouwen er op dat alles voor Jullie en ons tot een goed einde zal komen.

Wij zullen ook dit bericht op het Tros Radar Forum zetten al goede reclame voor Menzis onder de afkortingen A.T
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5&start=20

Met een hartelijke groet,
A.T
Ps, [persoonsgegevens verwijderd] een top chirurg de les geeft in veel ziekenhuizen en buiten Nederland, het is een zeer kundige arts, en een innemende persoonlijkheid, hij heeft mij geholpen op de manier zo als hij zelf zo willen geholpen, met de beste methode in het UMCG er is een matje gebruikt Type: COVIDIEN "Surgipro Auto Suture" SPMM-66 Monofilament Polypropylene Mesh,
LOT A4E1061X
2019-05
Deze mat heeft een massieve draad waar zich geen virus of bacterie in kan nestelen bij een infectie kan het plaatselijk behandelt worden zonder dat de mat er uit hoeft, ik heb en verwacht verder geen problemen met dit soort matjes en zo als het is aan gebracht.
Het er zelf in de Twee en half jaar goed in kunnen verdiepen, [persoonsgegevens verwijderd] was verrast over de kennis die ik had over diverse methoden, zal ook een gevoel van vriendschap er aan over houden.
Een zeer innemende en kundige chirurg, doe zijn werk met veel plezier.

En van Menzis verwacht ik de beste afwikkeling van de schade die we hebben op gelopen, nogmaals een dikke pluim.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 okt 2014 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht aangepast. Persoonsgegevens verwijderd.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Bericht aan Top medical care, Topmedicalcare

Ja we voelen ons ook door Jullie behoorlijk in de steek gelaten, al die tijd hebben Jullie het laten afweten in het ziekenhuis wisten Jullie al van de littekenbreuk en hebben tot op heden niets voor ons gedaan, we zullen het gevraagde dossier van het UMCG op vragen, en dat naar jullie sturen, wat kunnen we dan van Jullie verwachten??? gaan Jullie je dan wel voor ons in zetten??? en waar gaat dat dan uit bestaan, wat kunnen Jullie voor ons doen??? eerst zouden we dat wel eens willen weten, voor dat we het dossier gaan opvragen, we hebben tot op heden nog geen proversioneel tijd bij Jullie kunnen ontdekken, ook in het ziekenhuis zijn Jullie de mist in gegaan, misschien zien we het niet goed, laat het ons dan zien, en de mensen van het Tros Radar Forum.

Groet,
A.T
Laatst gewijzigd door A.T op 24 okt 2014 13:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door Menzis »

Beste AT,

Ik wil graag kijken wat we voor u kunnen betekenen, wilt u uw gegevens per mail sturen naar [email protected]? Als u daarbij refereren aan dit topic dan hoeft u niet nogmaals uw verhaal te doen.

Met vriendelijke groet,
Marielle Korver
Menzis

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Menzis heeft zijn best gedaan,

Er zijn zeer veel patiënten het slachtoffer de medici en ziekenhuizen, en er zullen nog vele slachtoffers vallen en overlijden.
Ze weten er haal vaak gemakkelijk van af te komen, en wij kunnen er voor opdraaien, ook de ziekenfondsen blijven hun premies ook daar door verhogen, het geld word danig verkwist, zo moet de zorg er wel aan gaan zie ook de riante gebouwen grote hallen, pracht en praal, je ziet het overal daar gaat ook veel geld in zitten het moet allemaal wat lijken, dat moet zeker aan geven dat ze heel goede zijn.

Jaarlijks worden er miljarden verkwist, en degenen die deze zorgstaat hebben opgebouwd de ouderen moeten nu op de blaren zitten, verpleeghuizen zorgcentra's goede zorg vergeet het maar, een arts deed een verzoek aan het UMCG voor mij om bestraling, gezien de jonge leeftijd van de man, om toch maar de bestraling van de prostaatkanker maar door te laten gaan, op grote schaal worden ouderen niet meer goed geholpen ze zijn afgeschreven, ook mijn wederhelft word al jaren nergens goed geholpen ze zit waarschijnlijk in haar laatste jaren nog maar 61 jaar oud.

Bij de maag ingang zaten op een slik onderzoek zwarte plekken maar dat mochten ze niet verder onderzoeken, dat stond niet in de verwijzing van de huisarts, ze heeft een voedsel allergie, scheurtje in de middenrif, maag klep sluit niet goed, lang heeft ze geklaagd bij de huisarts over zuurbranden daar werd geen aandacht aan geschonken, kreeg op en duur van alle voedsel en dringen zuurbranden, kreeg daar door de slokdarm aandoening Barrett, leid nu dus al jaren aan ondervoeding en uitdroging, kreeg toen Nutridrink voor geschreven door het ziekenhuis, een andere huisarts had ons verteld dan het niet meer vergoed werd door het ziekenfonds, weer een andere huisarts had en geen boodschap, ze voeg aan mij wat denkt u dat er moet gebeuren, ik gaf de reactie volgens mij moet ze aan het infuus voor de nodige vocht en voeding, ze veegde het meteen van de tafel, met het antwoord; u moest eens weten hoe lang een mens het zonder voeding en drinken kan vol houden, en daar moesten we het maar mee doen.

We zijn nu verhuist en de Menzis is opnieuw voor ons aan de slag, ze hebben contact gemaakt met het mathias-stiftung.de/krankenhaeuser/pius-hospital voor komende maandag snel geregeld door de zorgmakelaar van Menzis, alleen hadden we daar voor een verwijsbrief van de huisarts voor nodig, "en daar gaan we weer" de huisarts was onwelwillend we moesten naar een ander ziekenhuis in de buurt een afspraak werd geprobeerd door de huisarts en het kon niet door gaan te lange wacht lijst, de afspraak in pius-hospital was in middels af gezegd, het onderzoek moest binnen veertien dagen plaats vinden gezien mijn maatje het voedsel haast niet meer kan door slikken, water om het te laten zakken blijft op het voedsel staan bij het bukken loopt het er zo weer uit zonder zuur, omdat het nog niet eens in de maag is geweest.

Echt lezers het is om gek van te worden, en dit gaat al jaren zo nergens word ze goed geholpen, nu is ze aan het zingen, ja we proberen al jaren te overleven.

Groet,
A.T

Groet,
A.T
Laatst gewijzigd door Radar op 24 okt 2014 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Ontslagen uit het ziekenhuis, en dan?

medemenz.nl/brainstorm/idea/40458/geen-zorg-niet-voor-mij-ik-heb-dit-voor-mijn-maatje-geschreven.aspx

A.T: Ik had dagen een behoorlijke bloeding, 250 maandverbanden vol met bloed, viel steeds weg, ben door toevallige voorbijgangers naar het UMCG (02:00) spoedeisende hulp gebracht, een arts hoorde amper mijn verhaal aan, stond op en belde met het huisartsen post, ze kwam terug en vertelde dat ik eerst daar heen moest, en zegt boos; en ik ben niet jou telefoniste.
Bij de huisartsen post werd door de arts gezegd dat hij niet kon doe.
Weer naar huis smiddags maar het martini ziekenhuis gebracht, de artsen daar vertelden dat de kans heel klein was dat ik het zou halen, was te zwak voor een narcose, ook verdoving ging niet, toen gecuretteerd er werd 30 keer links gesneden en 30 keer rechts het bloed spoot er uit, dit heb ik nog nooit mee gemaakt gaf de arts als reactie, moest blijven, kreeg alleen jodium infuus de HB was 1.4 door een dwarse oude vrouw moest ik uren heel erg lachen, na de middag moest ik maar weer naar huis, zo zwak ik was ging ik met nog even afspoelen onder de does, het bloeden was weer begonnen, maar ik moest toch weer naar huis, om daar maar dood te gaan daar komt het op neer.
Thuis vitamine K druppels in genomen, zeer zeer vermoeit toch gaan lopen voor zuurstof en aanmaak van rode bloed lichaampjes, het heeft een half jaar geduurd voor ik er weer boven op was wel steeds bietensap gedronken voor de ijzer.
Zo heb ik het steeds weer zelf moeten doen, posttraumatische dystrofie voet zelf gerevalideerd, val zeven meter hoog zelf moeten revalideren, had scheutjes in alle ruggenwervels, maag en slokdarm aandoening Barrett, krijg geen zorg, kan vaak niets eten en drinken, soms een beetje, nu heb ik ernstige botontkalking, ben al door een paar ruggenwervels gezakt, mijn kaak is als die van een oude vrouw.
zo heb ik nog veel klachten en aandoeningen nergens word iets aan gedaan.
op 27 augustus 2015 om 21:35 12 keer bekeken
Reageer
2
reacties
0
0
Volg dit idee


Jethea zegt
Jemig, wat een verhaal, het kan zo in een horror scenario.
Ben je echt zo naar huis gestuurd, was er geen controle afspraak en betere medicijnen?
En dan die houding van die artsen, als je zo verzwakt bent en weer een bloeding hebt? Ik begrijp dat niet. Gelukkig ben ik andere artsen tegen gekomen.
28 augustus 2015 om 08:19
Reageer

A.T zegt tegen : Jethea
Nog sterker, mijn maatje moest haar bloed laten controleren, de dienst had met spoed de huisarts op gebeld, dat ze direct een ambulance moesten sturen om mijn vrouw naar het ziekenhuis te brengen, de huisarts had niets ondernomen, ja toen mijn vrouw door mij met een leen auto naar het ziekenhuis was gebracht, ik was weer thuis de vrouwelijke huisarts was woedend, ze belde en sloeg tegen de deur en ramen, ik deed ook nog de deur open, dat mens drong heel boos het huis binnen ik kon nog net op tijd een tafeltje voor de deur zetten en ging er op zitten ze kon niet binnen komen, weer bonzen en schreeuwen, toevallig belde mijn vrouw van uit het ziekenhuis, hoorde het kabaal, wat is dat wat is er aan de hand wie is die vrouw die zo te keer gaat, ze wilde het jodium infuus er uithalen om direct naar me toe te komen, feitelijk was dat onmogelijk, de huisarts was rustiger geworden een hoorde dat ik mijn vrouwe aan de lijn had, ze mompelde waar ben ik mee bezig ik heb problemen met mijn dochter en reageer het op mijn patiënten af, zo had trouwens op haar kop gekregen van het ziekenhuis.
Het had nog een staartje maar dat laat ik maar even.
Nee heeft geen begeleiding of na behandeling plaats gevonden.
Maar we hebben veel veel meer mee gemaakt, dit is maar het topje van de ijsberg, het is schandalig zo als het in Nederland gesteld is,
zie ook bij Tros Radar forum bij Uitloggen [ A.T ] G
Het is nu 28 aug 2015 15:23 | Je laatste bezoek was op 27 aug 2015 23:29
door A.T » 03 apr 2015 15:03
Bekkenbodemmatjes
De Menzis is er ook vertegenwoordigt maar die reageren heel vriendelijk.

Mhg,
A.T
Ps, er is nog geen reactie voor de handtekening actie die mijn vrouw zou kunnen redden, van de wisse dood, zo gaat ze het niet lang meer maken.
28 augustus 2015 om 15:20
Reageer

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Slachtoffers worden daders, ik kan me heel goed voorstellen, nooit ergens goede hulp krijgen, een heel leven lang en we gaan maar door, hoe lang nog, waar loopt dit op uit????????????
Waar zijn we toch in Nederland mee bezig, ook veel mensen nemen zich zelf het leven, er zijn mensen die vinden dat geweldig, ongelofelijk.

Wij blijven maar wat positief door gaan.
A.T
Ps, ik ben eindelijk geholpen met de beste matje die er word gemaakt, nu na een jaar draag ik geen fikzeerband meer, het is nog wel een beetje bol maar, het is goed.
Ik neem de fikzeerband wel altijd mee in de auto mocht er iets gebeuren dat ik zwaar moet tillen.
Fikzeerband is eigen ontwerp gemaakt door een bedrijf in Siddeburen, kan ook gebruikt worden voor krachttraining.
Laatst gewijzigd door A.T op 29 dec 2015 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Ik heb een extra nieuw matje mee gekregen, in de verpakking met alle gegevens er op.
Het is het beste matje die er is, het is gemaakt van een massieve draad, dus niet de gevlochten draad die voor zeer veel overlast zorgt.
Ik ben er goed mee geholpen mijn dubbele buiklitteken breuk (na prostaat en klieren verwijdering) is volledig hersteld heb nergens geen last meer van.
De herstel operatie is gedaan door Cate Hoedemaker, ten, H.O. (Henk) - UMCG
Chirurg Cate Hoedemaker, H.O. ten - Groningen
https://www.zorgkaartnederland.nl/.../c ... oedemaker-...
Beoordeling: 9,8/10 - ‎2 stemmen
Bekijk de informatie en lees de waarderingen over Chirurg Cate Hoedemaker, H.O. ten in Groningen. Er zijn 2 waarderingen met een gemiddelde van 9,8 ..

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door tenormin »

@A.T
Wat fijn nu eens positief nieuws te lezen na zoveel jaar van ellende en andere toestanden. Ik wens u en uw "maatje" het allerbeste toe.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

tenormin schreef:@A.T
Wat fijn nu eens positief nieuws te lezen na zoveel jaar van ellende en andere toestanden. Ik wens u en uw "maatje" het allerbeste toe.
Beste lezers Tenormin is een lid met veel inzicht en wijsheid.

We danken haar ook voor het fijne aandeel die ze jaren heeft gehad op dit forum.

Dag lieve Tenormin, tot gauw, je bent een schatje. :D :D :D :D
Laatst gewijzigd door A.T op 29 dec 2015 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

Beste J. Sm,

Ben te veel met ons eigen probleem weg gezonken, om een reactie op jou berichtje te geven, een trieste zaak en je hebt waarschijnlijk ook nog niet alles verteld.

Hoe gaat het nu met jou, heeft de ingreep geholpen, is het nu goed, en hoeft er niets meer te worden gedaan.

We zien uit naar je reactie.

Met een hartelijke groet,
A.T

J. Sm schreef:Hallo lezers,

Ook ik heb operatie gehad voor bekkenbodemmatje.
Ongeveer 10 jaar geleden ben ik de eerste keer naar Uroloog geweest voor
incontinentie problemen.
Hij verwees me naar fysiotherapeut voor bekkenbodemoefeningen.
Dit hielp helaas niet afdoende.
Heb daarom ongeveer 8 jaar geleden TVT bandje laten plaatsen.
Helaas bleek al vrij snel, dat dit ook niet voldoende hielp om van deze klachten
af te komen. En ik kreeg ook meer klachten (vaak pijn in onderbuik)
Na jaren wachten ben ik weer naar uroloog teruggegaan en hij kwam tot de conclusie
dat de blaas verzakt was. Er was zeker iets aan te doen, aan deze klachten verzekerde hij mij.
Hij verwees me naar uroloog in België.
Deze uroloog kwam tot de zelfde conclusie.
Hij zei; operatief kunnen wij U van de klachten afhelpen.
Wij opereren U en leggen U een matje in de onderbuik; hierdoor worden de blaas, baarmoeder en darmen opgetild, zodat U van de problemen afbent.
Helaas: na de eerste operatie merkte ik geen verschil in mijn onderbuik, en
mijn klachten bleven.
Weer terug naar arts in Belgie; na onderzoek bleek dat ik een op de 500 was (zei de uroloog)
waar het matje losgelaten had. Helaas!!!
2de operatie volgde in januari 2013
De klachten bleven ook hierna, en de pijn in onderbuik werd/ wordt alleen maar erger.
Voor Second opinion naar uroloog in AMC gegaan.
Deze uroloog kwam na verschillende onderzoeken tot de conclusie:
we moeten U verschillende keren gaan opereren.
De sluitspier van de blaas is geperforeerd, deze zullen we als eerste moeten verwijderen.
(De kunststof is aan binnenzijde sluitspier te zien, tijdens onderzoek)
Tevens zullen wij ook proberen TVT bandje te verwijderen; dit zit te strak,
en zoveel mogelijk van kunststof matje verwijderen.
Deze veroorzaken ook de klachten bij mij in de onderbuik, zei de uroloog.
Dus : nu binnenkort weer een operatie.
En over enkele maanden de volgende (nieuwe sluitspier)

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Bekkenbodemmatjes

Ongelezen bericht door A.T »

De gevolgen van jaren niet normaal kunnen eten en drinken.

Nu heeft mijn vrouw een ernstige, botontkalking,,,,,, haar kaak is een zeer slechte toestand, zie is al door wat ruggenwervels gezakt, haar hele gestel doet pijn, ze kan zich zelf haast niet meer doezen, ik moet me zelf behoorlijk in in bedwang houden, mij geliefde zo te zien lijden, en ze heeft nog veel meer klachten, rot Nederland, ze laten je gewoon kapot gaan.

De Barrett moet nu met spoed onderzocht worden in Drachten ziekenhuis, het gaat steeds slechter, we hebben het verteld aan onze Apotheker die heeft met de huisarts gebeld, om het nog even onder zijn aandacht te brengen, die heeft ons vandaag op gebeld en een verwijzing naar dat ziekenhuis gestuurd, Menzis ook opgebeld of ze ook een contract hebben met Drachtenziekenhuis, dat was goed dus we gaan het weer proberen, we houden Jullie op de hoogte.

Één op de twee patiënten daar gaat het mee mis in Nederland dus maar weer afwachten of het goed gaat, zonder blijvende gevolgen.
Menzis schreef:Beste AT,

Wat een enorm vervelende ervaringen. Ik snap heel goed dat er angst is en weinig vertrouwen.
Onze zorgadviseur kan met u contact opnemen om eens te kijken welk ziekenhuis betrouwbaar is en u hierin kan helpen. Zou u dan uw verzekerdennummer en telefoonnummer willen mailen naar [email protected] en willen verwijzen naar dit bericht op TROS Radar dan hoeft u niet het gehele verhaal opnieuw te doen en nemen we binnen 2 werkdagen contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Carolien van Marle
Webcare team Menzis

Mijn vrouw eet haast niets meer, we kunnen de voedingsdrank niet zelf betalen, de eigen bijdrage was al teveel, waar moet dat heen??? ondervoed was ze al, ze heeft ook een ernstige Barrett aandoening, en nog veel meer.
Er moet snel iets gebeuren dit kan zo niet meer met ons beiden.


We zetten steeds alles op het Tros Radar forum hopen zelf daar door te worden geholpen en voor de anderen die met ons mee leven, en het is reclame voor jullie alles wat jullie tot nu hebben gedaan is goed geweest.

Ongelezen bericht door Menzis » 24 jul 2013 14:54
Beste AT,

Wat een enorm vervelende ervaringen. Ik snap heel goed dat er angst is en weinig vertrouwen.
Onze zorgadviseur kan met u contact opnemen om eens te kijken welk ziekenhuis betrouwbaar is en u hierin kan helpen. Zou u dan uw verzekerdennummer en telefoonnummer willen mailen naar [email protected] en willen verwijzen naar dit bericht op TROS Radar dan hoeft u niet het gehele verhaal opnieuw te doen en nemen we binnen 2 werkdagen contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Carolien van Marle
Webcare team Menzis
Menzis

Berichten: 66
Geregistreerd: 11 mei 2009 21:09

> To: xxxxxxxxxxx
> Subject: Melding van het plaatsen van een reactie - Bekkenbodemmatjes
> From: [email protected]
> Date: Wed, 24 Jul 2013 14:54:13 +0200

Gesloten