LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nabestaanden service Postnl

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Betoep
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 sep 2008 21:48

Nabestaanden service Postnl

Ongelezen bericht door Betoep »

Wellicht zijn er meer met dezelfde ervaring. In onderstaande klacht aan Postnl wordt mijn prlbeem verwoord:
Dit is geen klacht meer, maar pure frustratie geworden. Na drie eerdere klachten. Sorry, maar de brief die ik van de Belastingdienst heb ontvangen geeft mij een heel naar gevoel over Postnl. De Belastingdienst zendt haar post via Postnl, zoals op de envelop prijkt. Ik heb daarom geen vertrouwen meer in Postnl. Deze 4e klacht geeft mij het gevoel dat de service om als erven de post op een ander adres te ontvangen gewoon alleen geldklopperij is. Destijds heb ik het nabestaanden service contract afgesloten met uw bedrijf, onder nr. OVxxxxx. Je verwacht dan hierover geen zorgen meer te hebben, maar Postnl denkt daar schijnbaar anders over. En dan te bedenken dat concurrent SANDD de post gratis naar ons adres als de erven zendt. En doet dit zonder problemen wel goed. Daarom eis ik bij deze ons geld terug voor een dienst die u toch niet waar maakt.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Nabestaanden service Postnl

Ongelezen bericht door dhc »

Sigaar, drank en taart voor de persoon die dit snapt....

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Nabestaanden service Postnl

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Ik denk dat hij een prlbeem heeft met de bezorging van de post van iemand die overleden is. Hij betaalt Post.nl hiervoor, maar desondanks bezorgen ze niet op het juiste adres. Dat Post.nl een klacht die zo verwoord is niet snapt, vind ik niet zo gek.

Ik rook niet.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Nabestaanden service Postnl

Ongelezen bericht door dhc »

Krijg je bloemen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Nabestaanden service Postnl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

dhc schreef:Sigaar, drank en taart voor de persoon die dit snapt....
Ik snap het, dus kom maar op met die spullen.

Betoep
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 sep 2008 21:48

Re: Nabestaanden service Postnl

Ongelezen bericht door Betoep »

Keurig: PostNL heeft het volledige bedrag voor de Nabestaandenservice terug gestort. Dat de service daarmee per direct is vervallen, ben ik niet rouwig om.

Gesloten