LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen post: help!

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

geen post: help!

Ongelezen bericht door Isabel1 »

hai allemaal,

ik heb een beetje een gek probleem. Ik krijg al 3 weken geen post.

Dingen waarvan ik zeker weet dat ze verstuurd zijn komen dus ook niet aan. De klantenservice van postnl zegt dat dit simpelweg niet mogelijk is. (net of ik sta te liegen en gewoon wel post krijg)

Wat betreft rekeningen is het niet echt een probleem, ik weet wat ik moet betalen en kan dus 'gewoon' deze instanties bellen met de vraag of ze me het betalingskenmerk van de acceptgiro kunnen doorgeven, maar er zijn natuurlijk ook andere poststukken (of incidentele rekeningen) die ik nu niet ontvang, waarvan ik logischerwijs niet kan weten of ze verstuurd zijn.

Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, postnl helpt me niet, iemand enig idee wat nu nog dingen zijn die ik kan doen?

isabel

Roned70
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2013 13:20

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Roned70 »

Hoe zit het met de buren? Ontvangen die ook al 3 weken niks?

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Isabel1 »

de buren hebben wel incidenteel post ontvangen de afgelopen 3 weken, maar missen ook een aantal poststukken die ze hadden moeten krijgen. Het probleem ligt dus niet alleen bij mij. (Het was inderdaad ook mijn eerste gedachte om even te kijken bij de buren)

overigens, het gaat hier dus om brievenbus post, pakketten krijg ik gewoon. Ik had de jongen van de pakketten ook gevraagd of hij iets wist, maar hij wist helemaal niets over brievenbuspost

isabel

Roned70
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2013 13:20

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Roned70 »

Weet je zeker, dat die poststukken door de Post zijn bezorgd? Hier krijgen we ook post van DHL en Sandss.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Isabel1 »

ja weet ik zeker, want ik heb alle instanties waar ik post van mis gebeld om dus alsnog de rekening/poststuk te kunnen krijgen via mail of de informatie via de telefoon. (universiteit collegegeld van mijn zonen, zorgverzekering, andere verzekeringen, nuon, tele2, stedin, belastingdienst, mijn werk, werk van mijn man etc) en die vertelden mij allemaal dat zij via postnl verzenden

de post van Sandd ontvang ik trouwens wel

Roned70
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2013 13:20

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Roned70 »

Lijkt verdacht erop, dat de plaatselijke besteller zijn werk niet of niet goed doet.
Tis normaal dat de post er pas maanden later achterkomt, dat de schuur van die bezorger vol ligt met niet bezorgde post.
Krijg je wel weer een mooie excussebrief van...... de Post.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Isabel

Ik hier dus ook bep rekeningen,dacht he?? Gisteren zelf wat dingen gebeld,wil toch betalen
Maae waar zijn mijn rekeningen???
Postbode is wel oke,meen ik.vrouw doet het al jaren dus zit in centrum...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door tenormin »

@Isabel1, zou zeggen: aansluiten in rijen van drie. Maar zou wel officieel klacht indienen, voor de zekerheid. Jij bent zelf secuur genoeg om één en ander zelf na te jagen (fijn, extra werk) maar je weet natuurlijk nooit of er iets in de post zou zitten wat je niet verwacht. Neem b.v. een leuk kaartje van iemand: niet van een orde dat je een betaling mist; wel een teleurstelling voor de attentie verzender/ster.
http://www.postnl.nl/voorthuis/klantens ... lacht.aspx

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Isabel1 »

pfff... nou ik heb een week geleden een klacht ingediend:
1) ik zou terug gebeld worden, is niet gebeurd, als ik zelf terugbel krijg ik te horen dat ik nooit een klacht heb ingediend
2) ik heb ook een mail gestuurd, die wordt ook niet beantwoord

Het lijkt dus min of meer onmogelijk om een klacht in te dienen, en ik krijg nog steeds geen post en begin hier toch echt een beetje ten einde raad te geraken

isabel

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Isabel1 schreef:pfff... nou ik heb een week geleden een klacht ingediend:
1) ik zou terug gebeld worden, is niet gebeurd, als ik zelf terugbel krijg ik te horen dat ik nooit een klacht heb ingediend
2) ik heb ook een mail gestuurd, die wordt ook niet beantwoord

Het lijkt dus min of meer onmogelijk om een klacht in te dienen, en ik krijg nog steeds geen post en begin hier toch echt een beetje ten einde raad te geraken

isabel
Nee de digitale postbode van de post nl is met vakantie. Daarom krijgt post nl geen post bezorgd. :D. Kunnen ze helemaal niks aan doen. Zou de klacht gewoon per post doen, weet je zeker dat ie altijd aankomt (dus niet...) wel een postzegel plakken he. Antwoordnr kan er niet van af bij post nl

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

http://www.postnl.nl/voorthuis/klantens ... lacht.aspx

Daar heb ik als eerste mijn klacht ingediend en kreeg antwoord via de mail.
Probeer het daar ééns.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Isabel1 »

heb ik gedaan (week geleden) nog steeds geen antwoord

ik heb op dit moment echt geen idee meer wat ik moet of zou kunnen doen... ik betaal wel de rekeningen die ik weet dat ik moet betalen, omdat ik alle instanties bel (met duur telefoon nr) maar incidentele dingen krijg ik ( en mijn buren) dus ook niet. Wat kan ik in hemelsnaam nog doen om te zorgen dat mijn post aankomt..

isabel

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Geen idee wat je nog meer kan doen als wat je nu al gedaan hebt,
postnl is verantwoordelijk voor de post die naar jou verstuurd word om die
bij jou te bezorgen, dat ze niet reageren op je klacht vind ik van de zotte !

Hoop dat er iemand hier op het forum zit die je nog slimme wijze tips hierin
kan geven.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Geen idee wat je nog meer kan doen als wat je nu al gedaan hebt,
postnl is verantwoordelijk voor de post die naar jou verstuurd word om die
bij jou te bezorgen, dat ze niet reageren op je klacht vind ik van de zotte !
precies, en ik zit hier dus echt helemaal vast, geen idee welke post ik allemaal gemist zou kunnen hebben (misschien heb ik wel een boete voor hardrijden of heb ik een geweldige prijs gewonnen...)

Het is gewoon vreselijk frustrerend dat ik hier blijkbaar helemaal niets aan lijk te kunnen veranderen en dat ik dus zo met de rug tegen de muur sta.

isabel

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door eleven »

Sluit aan in deze rij.

https://www.klacht.nl/zoeken/

Misschien zelf nog verder gaan.

http://www.degeschillencommissie.nl/ove ... /2394/post

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door Isabel1 »

dank je wel!

De geschillencommissie kan ik niet heen, dat kan alleen de verzender.

bij klacht nl ga ik het wel proberen, nu lukt het me niet om daar alle vakjes in te vullen, maar zoonlief zal straks even helpen.

isabel

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door eleven »

Isabel1 schreef:dank je wel!

De geschillencommissie kan ik niet heen, dat kan alleen de verzender.

bij klacht nl ga ik het wel proberen, nu lukt het me niet om daar alle vakjes in te vullen, maar zoonlief zal straks even helpen.

isabel
Klopt, maar als je weet van wie je post moest ontvangen, kan deze persoon het wel doen.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: geen post: help!

Ongelezen bericht door brieziet »

kun je erachter komen waar het dichtstbijzijnde sorteercentrum zit en daar contact mee opnemen?
(geen idee of dat zo kan hoor, maar die zitten iig weer een stapje dichter bij de bezorger)

Gesloten