LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post.nl Schaam u

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Teckeltoos
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 nov 2010 09:33

Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door Teckeltoos »

Wordt het niet eens hoog tijd dat Post.nl in een uitzending ter verantwoording geroepen wordt ?

Pakketten worden (soms dagen) later bezorgd dan toegezegd, zijn beschadigd en/of leeggehaald, verdwijnen totaal, worden zomaar ergens achtergelaten enz enz.

dit is mijn verhaal:
Volgens t&t zou ik mijn pakket op zaterdag 26-10 tussen 12.30 en 14.30 krijgen.
rond 16.00 stond er dat het niet gelukt was maar dat de wagen onderweg was en ik
het pakket tussen 16,30 en 18.30 kon verwachten. De hele middag zowat voor het raam gestaan om het pakje niet mis te lopen. Niets ontvangen en geen wagen gezien. Op mijn t&t stond dat het pakket maandag in de namiddag bezorgd zou worden....staan ze om 10 uur al voor de deur...... :roll:

Ik heb het bedrijf waar ik de bestelling deed op de hoogte gebracht en die wisten mij mede te delen dat post.nl gezegd heeft dat het pakket zaterdag middag is aangeboden en dat er niemand thuis was. :shock:

in 1 woord SCHANDALIG

Als ik een douche mocht uitdelen dan kreeg Post.nl een diepgevroren douche. :x

Roosje1957
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Ik begrijp je frustratie en ben het helemaal met je eens.
Het ergste is misschien wel dat we er al vanuit gaan dat het bij Post NL nooit in één keer goed kan gaan.
Alsof het al als 'normaal' wordt gezien.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Roosje1957 schreef:Ik begrijp je frustratie en ben het helemaal met je eens.
Het ergste is misschien wel dat we er al vanuit gaan dat het bij Post NL nooit in één keer goed kan gaan.
Alsof het al als 'normaal' wordt gezien.
Het lijkt tegenwoordig ook normaal dat het niet goed gaat bij Post.nl, je kan er niet op
vertrouwen of het wel bij je aankomt etc.
De oude postbode van vroeger is er helaas niet meer, die jaar in, jaar uit de post kwam brengen, die mensen zijn allemaal ontslagen.
Hier bijna iedere week wel een andere postbezorger. :shock:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door ciske »

Hier totaal geen klachten over de post , vaste bezorger , altijd de post hier.

Jammer dat het op andere plekken mis gaat.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door eleven »

ciske schreef:Hier totaal geen klachten over de post , vaste bezorger , altijd de post hier.

Jammer dat het op andere plekken mis gaat.
Ook hier geen problemen met de bezorging, ofwel wisselende krachten.

Behalve de postbezorging op maandag, maar dit is nu ook openbaar, dat dit niet meer gebeurd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ciske schreef:Hier totaal geen klachten over de post , vaste bezorger , altijd de post hier.

Jammer dat het op andere plekken mis gaat.

Daar mag je super blij mee zijn Ciske en hoe zit het met de pakjes bezorging, klopt
het altijd wat bij track and trace beschreven staat ?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Klinkt leuk hoor, dat van vroeger was alles beter. Maar toen had je helemaal geen mogelijkheid om de verwachte bezorgtijd op te zoeken, dus maakte niemand zich druk over wanneer iets bezorgd werd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door Chocomelk »

GJvdZ schreef:Klinkt leuk hoor, dat van vroeger was alles beter. Maar toen had je helemaal geen mogelijkheid om de verwachte bezorgtijd op te zoeken, dus maakte niemand zich druk over wanneer iets bezorgd werd.
Nee dat is waar wat je schrijf GJvdZ, nu is die mogelijkheid er wel maar die werkt
niet, dus heb je er ook niets aan. :wink:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Chocomelk schreef:
GJvdZ schreef:Klinkt leuk hoor, dat van vroeger was alles beter. Maar toen had je helemaal geen mogelijkheid om de verwachte bezorgtijd op te zoeken, dus maakte niemand zich druk over wanneer iets bezorgd werd.
Nee dat is waar wat je schrijf GJvdZ, nu is die mogelijkheid er wel maar die werkt
niet, dus heb je er ook niets aan. :wink:
Mijn ervaring is dat het de bezorgtijden vrijwel altijd kloppen. Uiteraard kan er wel eens wat tegen zitten. Als je dan bedenkt dat het de afgelopen dagen op de weg erg druk was dan kan zo'n systeem wel eens falen. Daar doe je niet veel aan, dat is inherent aan het bezorgsysteem (helaas hebben we nog geen teleportatie en moet iets fysiek ergens heen worden gebracht). Maar als het in 90% (of misschien wel meer) van de gevallen wel werk is het een prima indicatie.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

PostNL is de schaamte al lang voorbij. Heb trouwens vandaag post met mijn laatste postzegels uit het gulden tijdperk op de bus gedaan. Adieu Juliana Regina.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door eleven »

Bob Schurkjens schreef:PostNL is de schaamte al lang voorbij. Heb trouwens vandaag post met mijn laatste postzegels uit het gulden tijdperk op de bus gedaan. Adieu Juliana Regina.

En nu maar hopen, dat deze post niet naar Paleis Huis ten Bosch gestuurd wordt. :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door ciske »

Chocomelk schreef:

Daar mag je super blij mee zijn Ciske en hoe zit het met de pakjes bezorging, klopt
het altijd wat bij track and trace beschreven staat ?

Bij mij in de wijk gelukkig wel, het is voordat wij een vaste bezorger hadden wel anders geweest. Deze bezorger is super!

Pakketpost hier ook goed.

Lucille_Ball
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 aug 2013 22:36

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door Lucille_Ball »

Het wordt steeds gekker bij Postnl. Twee weken geleden een brief gepost vanuit Friesland naar Amsterdam, lag ie de volgende dag weer op mijn eigen deurmat, afgestempeld in Zwolle en wel. Het postsorteersysteem had mijn afzender-adres linksonder op de enveloppe gelezen als geadresseerde. :roll:

Afgelopen week een A4-enveloppe van Friesland naar Amsterdam verstuurd. Kwam drie dagen later pas aan voorzien van een sticker met 'Herstel, moet naar [adres geadresseerde]'. Die was dus bijna weer retour gestuurd.

Een jaar geleden is er een A4-enveloppe helemáál niet bij de geadresseerde aangekomen. Die overigens ook al klaagde dat er andere post miste, die uit de regio Rotterdam moest komen.

Pakkettenpost loopt hier wel goed.

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: Post.nl Schaam u

Ongelezen bericht door choocomell »

heb twee jaar terug een bedrijf gehad en verstuurde alles met Postnl, heb een hoop kortingen moeten uitdelen en retour pakketjes mogen ontvangen van boze klanten. Soms kwamen dingen niet aan waarna ik alles terug mocht betalen want Postnl is immers niet verantwoordelijk indien er iets misgaat. Of je moet de verzekerde dienst kiezen en extra betalen. De verhaal over wel aangeboden maar niet thuis hoorde ik zo vaak en heb dat zelf ook vaak meegemaakt. Het is gewoon te gek voor woorden hoe ze dat bedrijf nu aan het slopen zijn in ruil voor een hoop zakcentjes

Gesloten