LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herstellen aan geadresseerde?

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
tree3
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 mar 2015 13:55

Herstellen aan geadresseerde?

Ongelezen bericht door tree3 »

Weet iemand wat 'herstellen aan geadresseerde' betekent op de sticker van post.nl ?

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Herstellen aan geadresseerde?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Twee seconden googelen leert mij dat dat betekent dat de brief op een verkeerde plek terecht is gekomen, en alsnog naar de originele geadresseerde verzonden moet worden.

MaaikeM
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:07

Re: Herstellen aan geadresseerde?

Ongelezen bericht door MaaikeM »

Klopt. Met die sticker kan bij een poststuk het adres gecorrigeerd worden (of voornamelijk, de postcode), of hij kan retour gezonden worden met een bepaalde reden. Maar zelfs als de adresgegevens wel kloppen en de machine heeft er wel de goede code op gezet, dan nog komen ze wel eens op de verkeerde plek. En dan moet er alsnog een sticker op. Elk poststuk dat door de bezorger terug in de oranje bus gegooid wordt, moet voorzien zijn van zo'n sticker over de rechtsonder geprinte code heen :)

tree3
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 mar 2015 13:55

Re: Herstellen aan geadresseerde?

Ongelezen bericht door tree3 »

De post wordt vervolgens wel met 1 dag vertraging bezorgd. Ik zie dat de postcode niet overeenstemt met die van mijn adres.

jfortron
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 sep 2015 09:19

Re: Herstellen aan geadresseerde?

Ongelezen bericht door jfortron »

tree3 schreef:De post wordt vervolgens wel met 1 dag vertraging bezorgd. Ik zie dat de postcode niet overeenstemt met die van mijn adres.
Jij hebt toch altijd pech, als ik jou topic´s zo lees. :lol:

tree3
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 mar 2015 13:55

Re: Herstellen aan geadresseerde?

Ongelezen bericht door tree3 »

Voor mij is dit geen pech. En nee ik heb niet altijd pech! Gelukkig niet.

Gesloten