LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

Ik ben (een van de velen) met bezorgproblemen bij DHL. De DHL socialmedia-kanalen lopen over van de klachten, de meest gehoorde klacht is foutieve tracking en vertraagde bezorging. Er wordt gestrooid met "tijdelijke overmacht" alsof het niks is. Ondanks dat het druk is lijkt DHL zijn zaken in buitensporige mate niet in orde te hebben.

In mijn geval is het mis gegaan met een vrij waardevol pakket uit het buitenland. De eerste bezorgpoging mislukte door "overmacht". Hierop heb ik het bezorgadres aangepast naar een pakketpunt, ivm afwezigheid. De bezorger heeft volgens de tracking stug door "bezorgd" op mijn huisadres en na de 4e poging is het pakket terug naar het sorteercentrum in Utrecht gegaan (Alhoewel ik alleen van de 1ste bezorgpoging een briefje in de bus had en de bezorger daarna niet meer op beveiligingscamerabeelden te zien is?). Dit had nooit mogen gebeuren, want DHL wist voor poging 2 al dat het bezorgadres gewijzigd was in het pakketpunt (voor de eerste bezorgpoging aanpassen was niet mogelijk). Heb hier diverse excuses op gehoord zoals door de drukte zijn er niet genoeg handscanners.

Ik heb dus alles gedaan wat ik als "goed ontvanger" kan doen, maar DHL weigert mijn pakket nu alsnog te bezorgen. (30+ telefoontjes verder, veel social-media contact gehad). ("Leukste opmerking"; Ja meneer, we bezorgen zóveel pakketjes, uw pakketje is maar een klein dingetje. (Of ik wil stoppen met zeuren dus :lol:) )

Het bandje "de verzender moet contact opnemen" staat op repeat, maar helaas lijkt deze partij (verkoper uit Hong Kong) hier niet capabel in of gaat dit ook fout. Is natuurlijk een vreemde gang van zaken, want DHL heeft niet bezorgd conform overeengekomen bezorgadres, dus het is afschuiven van de fout van DHL naar de verzender.

Naast het delen van deze vervelende ervaring de vraag of er nog mensen zijn met ideeën om DHL in beweging te brengen? :) Ben bang dat een massale boycot iets te weeg brengt inmiddels als ik de hoeveelheid klachten online zie :lol:

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door mahadma »

In deze tijd, pal voor de kerst, klagen over niet correct bezorgen, tja, hoe zou dat toch komen. En dan een pakketje uit buitenland, Hong Kong zelfs. Dus verwacht ik niet echt en echt niet dat uw ervaring delen tot een minder gebruik van dhl zal leiden. U zult per email, bellen haalt niets uit in deze drukke tijd, zoals u ook zelf al schrijft, aktie moeten ondernemen. De internet busines is hot en daardoor hebben de bezorgers het beredruk.

koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

Je moet wel goed lezen, want er wordt dus *niet* meer bezorgd, het pakketje ligt stil vanwege het maximale aantal bezorgpogingen. DHL bezorgt meerdere keren op het huisadres i.p.v. het afgesproken pakketpunt. Op het huisadres was dus niemand aanwezig en poging 2 t/m 4 hebben alleen op papier plaatsgevonden ;-) Ik zou bij DHL solliciteren, daar zitten ook veel mensen die moeite hebben met begrijpend lezen ;-)

Oja, niet gemeld in het eerste bericht. DHL doet inmiddels meer dan 3 weken over bezorging (alleen het stukje binnen Nederland, al ingeklaard door de douane door een andere partij, dus echt alleen van punt A naar B brengen in NL!). Dus oordeel zelf maar of ik een zeikerd ben of DHL een incapabel bedrijf is!

Die opmerking over een boycot was een sarcastische opmerking, dat dát als enige mogelijkheid misschien zou helpen. Beetje krom getypt maar prima te begrijpen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

koning schreef:Je moet wel goed lezen, want er wordt dus *niet* meer bezorgd, het pakketje ligt stil vanwege het maximale aantal bezorgpogingen. DHL bezorgt meerdere keren op het huisadres i.p.v. het afgesproken pakketpunt. Op het huisadres was dus niemand aanwezig en poging 2 t/m 4 hebben alleen op papier plaatsgevonden ;-) Ik zou bij DHL solliciteren, daar zitten ook veel mensen die moeite hebben met begrijpend lezen ;-)

Oja, niet gemeld in het eerste bericht. DHL doet inmiddels meer dan 3 weken over bezorging (alleen het stukje binnen Nederland, al ingeklaard door de douane door een andere partij, dus echt alleen van punt A naar B brengen in NL!). Dus oordeel zelf maar of ik een zeikerd ben of DHL een incapabel bedrijf is!
Ja je bent een zeikert :lol:

DHL heeft je al meermaals aangegeven dat je bij de opdrachtgever moet zijn.

Jij hebt geen overeenkomst met DHL en je bent geen klant van hun, dat is hun opdrachtgever uit Hong Kong. Dat jouw opdrachtgever niet reageert daar heeft DHL niets mee te maken dat is jouw probleem. Jij bent geen opdrachtgever of klant van DHL.

Er is iets misgegaan en DHL gaat voor een 1 van de miljoenen pakketten niet hun proces retour proces verstoren. Je pakketje zal dus retour Hong Kong gaan daar is weinig aan te doen.

Jij ziet de waarheid als smoesjes maar het is bekend dat DHL, PostNL e.d. op dit moment het extreem druk hebben en mensen tekort komen. Dit is de realiteit op dit moment.

koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

Haha, wat is de zuurgraad van de forummers hiero? :roll:

Maar goed, blijkbaar is de norm bij sommigen "het is druk, dan mag je fouten maken" en hoef je ze niet op te lossen. Benieuwd of ze zelf zo reageren als het hun eigen pakketje betreft :lol: Ik zie ook niet waar ik onbegrip heb voor een dagje of wat vertraging, 3 weken is wel beetje veel hè?

Dat het formeel een overeenkomst met de verzender is, doet niks af aan het niet (correct) leveren van de betaalde dienst of dat DHL echt wel wat klantgerichter te werk kan gaan.

Benieuwd of het een "bash de poster topic" wordt of dat er op de onderliggende vraag wat meer duidelijk komt; presteert DHL ondanks de drukte echt ondermaats? De social media staat er vol met drama verhalen en dat is niet alleen wat trager bezorgen! De winkelier van het pakketpunt, een bekende van mij, heeft al sinds Black Friday dagelijks tientallen mensen die pakketjes komen halen die er niet zijn ook al zegt de tracking van wel. Zou toch niet nodig moeten zijn met die moderne handscanners/trackingmechanismen?
Laatst gewijzigd door koning op 22 dec 2017 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Het is druk, dan mag je fouten maken zou moeten zijn: dan worden er fouten gemaakt. En het oplossen daarvan is vrij lastig. Dat is voor jou als logischerwijze moeilijk te begrijpen. Je weet dat het pakket in utrecht staat, en je meld je. 1+1=2.

De praktijk vanuit DHL is echter wat lastiger dan even iemand bellen dat pakket X alsnog naar adres Y moet. Vooral in deze drukke tijden als de helft van de personen die je aan de telefoon krijgt tijdelijk ingehuurde krachten zijn die geen idee hebben wat er precies bij komt kijken.
Stel je een gigantisch mierennest voor waarbij 1 mier volledig de weg kwijt is. Die weer netjes in het gareel laten lopen op de exacte plek is lastig als er miljoenen mieren hun vooraf bepaalde weg afleggen.

Tel daarbij op dat 'ieder willekeurig iemand' kan bellen voor dit pakket om het even ergens te laten bezorgen. Voor hetzelfde geld is de echte ontvanger 3 weken met vakantie, weet zijn buurman dat en probeert zo het pakket even snel te onderscheppen. Niet dat dit het geval is, maar het KAN wel. Daarom heeft alleen de verzender de mogelijkheid om echt potten te breken. En die zit in HongKong wat het ook weer niet makkelijker maakt.

Met zijn allen DHL boycotten wordt een beetje lastig overigens. De ontvangers bepalen namelijk niet wie er aan de deur staat, dat doen de verzenders. Boycotten kan dus alleen door je eigen pakketten niet aan te nemen als deze via DHL komen. En daar heb je alleen jezelf mee.

Heeft DHL overigens aangegeven het pakket retour te sturen (kun je zien via de track&trace) of gaat het naar een afhaalpunt?
Laatst gewijzigd door webshopeigenaar14 op 22 dec 2017 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Moiseule58

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

koning schreef:
De winkelier van het pakketpunt, een bekende van mij, heeft al sinds Black Friday dagelijks tientallen mensen die pakketjes komen halen die er niet zijn ook al zegt de tracking van wel. Zou toch niet nodig moeten zijn met die moderne handscanners/trackingmechanisme?
Persoonlijk kan ik er wel begrip voor opbrengen dat pakketjes in deze tijd langer onderweg zijn, maar wat u is overkomen is absurd.
Een mogelijke verklaring is dat er echt geen handscanners genoeg zijn. Gisteren heb ik een pakje van DHL aangenomen, waarvoor getekend moest worden op een ouderwets A4-tje. Dus op een geprinte lijst met fysieke handtekeningen.

Moiseule58

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

[quote="webshopeigenaar14}

Met zijn allen DHL boycotten wordt een beetje lastig overigens. De ontvangers bepalen namelijk niet wie er aan de deur staat, dat doen de verzenders. Boycotten kan dus alleen door je eigen pakketten niet aan te nemen als deze via DHL komen. En daar heb je alleen jezelf mee.
?[/quote]

TS bedoelde die boycot niet serieus.
Overigens heeft de ontvanger/ klant wel degelijk de mogelijkheid om alleen daar te kopen waar men niet met DHL werkt. In die zin bepaalt de ontvanger dan wel wie er aan de deur komt.

koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

webshopeigenaar14 schreef:Heeft DHL overigens aangegeven het pakket retour te sturen (kun je zien via de track&trace) of gaat het naar een afhaalpunt?
Bedankt voor de eerste reactie met nuttige input! :D Mijn pakket hangt "in limbo" in de status "Sorteren" met als laatste scan "Gescanned in depot". Ik denk dat het "on hold" ligt wachtende op reactie van de verzender...
In dit geval gaat de verzender zeker niet vrijuit, want de communicatie verloopt stroef/men snapt het probleem blijkbaar niet goed. Ik krijg niet losgepeuterd wat ze al wél gedaan hebben.
Wat ik niet kan verteren is dat DHL maar 1 van de 4 bezorgpogingen werkelijk heeft uitgevoerd op mijn huisadres (gecheckt met beveiligingscamera), waarvan daarnaast bezorgpoging 2 t/m 4 bij het pakketpunt hadden moeten zijn. Hier was gewoon iemand aanwezig. De tracking heeft de status van bezorgd bij pakketpunt minimaal 2 keer gehad, waarna het toch weer terugschoot naar "onderweg".

Ik snap dat de werkelijkheid zeker ook door de drukte nu anders is, maar DHL heeft de fouten gemaakt en kan ze daarnaast doodeenvoudig oplossen. Het pakket is niet weg en de locatie bekend. Geef het pakketje een écht bezorgpoginkje extra en waak ervoor dat het nu wel naar het pakketpunt gaat, probleem opgelost toch? :D

koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

Moiseule58 schreef: Persoonlijk kan ik er wel begrip voor opbrengen dat pakketjes in deze tijd langer onderweg zijn, maar wat u is overkomen is absurd.
Een mogelijke verklaring is dat er echt geen handscanners genoeg zijn. Gisteren heb ik een pakje van DHL aangenomen, waarvoor getekend moest worden op een ouderwets A4-tje. Dus op een geprinte lijst met fysieke handtekeningen.
Als ik dit hoor snap ik waarom het fout kan gaan. Ik kan alleen niet begrijpen waarom een gigantisch bedrijf als DHL niet weet in te spelen op de werkelijkheid. De uitgaven van mensen gaan omhoog, de feestdagen komen eraan, natuurlijk wordt het gigantisch druk. Deze rode vlaggen hoort een bedrijf als DHL al maanden eerder te zien toch? Goed management speelt hier op in, dit lijkt het amateurklasje wel! Wat hierin overigens ook wel interessant in is, in 2015 heeft DHL de Opiness "Slechtste Service Award" gekregen. Dus er is wel een rode lijn te vinden in dit slechte presteren.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als er meer pakketten vervoerd worden, kan ook het aantal klachten oplopen. Als er 2% van 1 miljoen pakjes verkeerd gaat en 2% van 2 miljoen als het druk is, blijft het een percentage van 2% klachten. In aantallen wordt het inderdaad meer.
Via een insider bij PostNL heb ik een kijkje mogen nemen in een pakketdepot. Je wilt niet weten hoeveel containers/vrachtwagens daar per week verwerkt worden. In de drukke decembermaand komt al elke dag een volle vrachtwagen met handel uit China aan. Alles is geautomatiseerd en als er ergens een kink in de kabel komt, is dat niet 1,2,3 op te lossen. In uw geval is de verwerking van afleveren op een depot niet goed gegaan. Helaas, pech, kan gebeuren. Helaas voor u is het alleen de verzender die aktie kan ondernemen.

Wat ik dan wel weer frappant vind, hoe kunt u zien dat het pakket 3 weken stil heeft gelegen? De tijd dat een pakket bij de douane ligt wordt meestal niet weergegeven. Anders zou de douane overspoeld worden met vragen hoe lang de inklaring gaat duren.

koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

Het pakket is ongeveer 3,5~4 weken in handen van DHL, die alleen het vervoer binnen NL hoefde te doen. Na de zogenaamde bezorgpogingen "beweegt" het pakket niet meer sinds begin december. Logitistiek partner heeft het internationale gedeelte van HK, tot na de dounane in NL op zich genomen. Hierdoor is het heel duidelijk dat DHL het binnen NL heeft verkloot en mij al idioot lang laat wachten.

Blijft het feit, DHL bezorgt maar 1 van de 4 keer werkelijk. Tracking zegt dat bezorgpoging 2 t/m 4 wel gebeurd zijn en om precies te zijn bezorging bij het pakketpunt, hierdoor rijdt familie 2x voor niks naar het pakketpunt (daarna heeft de winkelier aangeboden om te bellen als het pakket arriveert, wat dus nooit gebeurd is).

Volgens mij is het een kwestie van een akkoord tot wederom bezorgen geven in de computers van DHL en het pakketje gaat weer onderweg. Misschien nu wel genoeg handscanners dat de bezorger het juiste bezorgadres op zijn display ziet...

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

koning schreef:Het pakket is ongeveer 3,5~4 weken in handen van DHL, die alleen het vervoer binnen NL hoefde te doen. Na de zogenaamde bezorgpogingen "beweegt" het pakket niet meer sinds begin december.
DHL doet het hele traject in Nederland, dus ook de inklaring.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

koning schreef: Als ik dit hoor snap ik waarom het fout kan gaan. Ik kan alleen niet begrijpen waarom een gigantisch bedrijf als DHL niet weet in te spelen op de werkelijkheid.
Omdat de werkelijkheid is dat het nog drukker is dan iedereen had voorzien. Alle bezorgbedrijven hebben op dit moment problemen en het is ook regelmatig in het nieuws.
koning schreef:De uitgaven van mensen gaan omhoog, de feestdagen komen eraan, natuurlijk wordt het gigantisch druk. Deze rode vlaggen hoort een bedrijf als DHL al maanden eerder te zien toch? Goed management speelt hier op in, dit lijkt het amateurklasje wel!
Was het maar een amateur probleem, ondanks dat we genoeg werkloze hebben is er toch krapte op de arbeidsmarkt voor de baan van bezorger. De grap is dat we immigratie (asielzoekers) nodig hebben, omdat zij wel bereid zijn deze banen op te pakken.
koning schreef: Wat hierin overigens ook wel interessant in is, in 2015 heeft DHL de Opiness "Slechtste Service Award" gekregen. Dus er is wel een rode lijn te vinden in dit slechte presteren.
De vraag is hoe serieus je een website als Opiness moet nemen. Hoeveel mensen plaatsen een review als hun pakketje gewoon netjes is afgeleverd, zoals het hoort. Dit is net zoals iets als de website klacht.nl die Tele2 uitriep tot beste provider omdat ze betaalde om hun klachten op opgelost te zetten. Tja zo is winnen niet zo moeilijk.... Of Ziggo die als beste uit de bus komt bij Tweakers, wat logische is omdat ze de meeste klanten hebben en je een keuze maakt en niet een cijfer geeft.

DHL heeft er een potje van gemaakt, maar het is logische dat bezorgpoging 2 tot 4 niet zijn uitgevoerd want het moest naar een ophaalpunt. Mogelijk weten ze meer bij dat ophaalpunt, eerder was hier een topic over een ophaalpunt die een pakket weigerde omdat het te groot was en hij de ruimte nodig had (geloof bloemenzaak).

Maar nogmaals u heeft geen overeenkomst met DHL en ze erkennen dat het druk is en dat het niet soepel gaat. Je kunt dit smoesjes noemen maar het is de realiteit.

koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

NeoDutchio schreef:DHL doet het hele traject in Nederland, dus ook de inklaring.
Nope, ik heb het hele proces via 2 trackingnummers van aparte bedrijven kunnen volgen. Je hebt geen gelijk.

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Dat de dienstverlening van DHL een bende is mag inmiddels duidelijk zijn. U kunt er alleen zo weinig mee. (Op klagen na dan)

U hebt een overeenkomst met een partij uit Hong Kong, deze is verantwoordelijk dat u het product geleverd krijgt. Of dat nu per helikopter, zeemeermin of DHL is doet er niet toe. Als u uw product niet ontvangt dient u verhaal te halen bij de verkoper. Niet de bezorger, want dat is niet uw contractpartij.

Succes

koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

sylvesterb schreef: Omdat de werkelijkheid is dat het nog drukker is dan iedereen had voorzien. Alle bezorgbedrijven hebben op dit moment problemen en het is ook regelmatig in het nieuws.
koning schreef:...
Was het maar een amateur probleem, ondanks dat we genoeg werkloze hebben is er toch krapte op de arbeidsmarkt voor de baan van bezorger. De grap is dat we immigratie (asielzoekers) nodig hebben, omdat zij wel bereid zijn deze banen op te pakken.
Dat is wel een heel bold statement. Sowieso beetje apart om het immigratievraagstuk hierbij te betrekken. In die slangenkuil van een discussie ga ik mij even niet mengen ;-)

Je mening over het feit dat dit niet op te vangen is begrijp ik wel, maar deel ik maar beperkt. Mijn referentiekader als ontvanger is heel breed qua bezorgbedrijven en ervaringen met problemen (ik ontvang wekelijks pakketten uit de gehele wereld, hobby en werk) , maar zo gek en klantonvriendelijk als dit heb ik het niet meegemaakt.

Wat betreft de afhandeling van DHL, in mijn werk heb ik veel met processen en bijbehorende procedures te maken en daarbij is het niet ongewoon om in te grijpen of bij te sturen waar nodig is. Dat zou bij dit proces niet anders moeten zijn, het vreemde is dat de bezorger blijkbaar niet langs dezelfde strenge procedurele lat gelegd wordt (niet juist bezorgen), terwijl het verzoek nogmaals bezorgen subiet wordt afgewezen omwille van procedures.

Ik heb nog geen enkele motivatie van DHL gehoord waarom er niet nogmaals een bezorgactie gedaan kan worden, dit stelt ontvanger en verzender tevreden en corrigeert de fout van DHL. Zou het contact tussen de verzender en DHL goed verlopen, dan wordt ditzelfde proces wél gestart...
Neemt niet weg dat ik geaccepteerd heb dat dit niet zal gebeuren.
sylvesterb schreef: De vraag is hoe serieus je een website als Opiness moet nemen. Hoeveel mensen plaatsen een review als hun pakketje gewoon netjes is afgeleverd, zoals het hoort. Dit is net zoals iets als de website klacht.nl die Tele2 uitriep tot beste provider omdat ze betaalde om hun klachten op opgelost te zetten. Tja zo is winnen niet zo moeilijk.... Of Ziggo die als beste uit de bus komt bij Tweakers, wat logische is omdat ze de meeste klanten hebben en je een keuze maakt en niet een cijfer geeft.

Maar nogmaals u heeft geen overeenkomst met DHL en ze erkennen dat het druk is en dat het niet soepel gaat. Je kunt dit smoesjes noemen maar het is de realiteit.
Dan gaat de discussie meer richting de validiteit van dit soort marktonderzoeken. Ik neem zaken zeker wel met een korreltje zout, begrijp dat mensen eerder een negatieve dan positieve ervaring delen, maar je krijgt dit soort resultaten niet zomaar. PostNL komt er ook niet super vanaf in dit onderzoek, maar in vergelijking met DHL is het naar mijn mening zowat "voldoende" te noemen. Die ervaring deel ik ook als ik mijn problemen met PostNL uit het verleden vergelijk met die van DHL nu (en zeker de oplossing ervan).

Maar goed, ik beschouw het pakket inmiddels als verloren. Ik ga achter een schadevergoeding via mijn creditcard-aanbieder aan, wordt het pakket alsnog bezorgd dan betaal ik dat netjes terug.

Ik vind het wel erg apart dat veel mensen hier op het forum het zo voor DHL opnemen. Het gaat niet om het gebruikelijke wat trager bezorgen met de feestdagen. Verklaart voor mij wel waarom dit soort praktijken plaats blijven vinden, de markt en dus de consument beslist in grote mate over waar een bedrijf wel of niet mee weg kan komen. Best nog veel dus hier in Nederland met deze instelling.

koning
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2017 12:45

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door koning »

Henk Toeter schreef:Dat de dienstverlening van DHL een bende is mag inmiddels duidelijk zijn. U kunt er alleen zo weinig mee. (Op klagen na dan)

U hebt een overeenkomst met een partij uit Hong Kong, deze is verantwoordelijk dat u het product geleverd krijgt. Of dat nu per helikopter, zeemeermin of DHL is doet er niet toe. Als u uw product niet ontvangt dient u verhaal te halen bij de verkoper. Niet de bezorger, want dat is niet uw contractpartij.

Succes
Jep, je hebt helemaal gelijk. Toch kan ik het niet laten om deze klantonvriendelijkheid onder het voetlicht te brengen, het is dienstverlening waar iedereen regelmatig te maken heeft. Een bedrijf bewijst zich mijn inziens pas echt als het een keer niet goed verloopt en dit goed wordt opgelost.

Ik wil wél graag weten waar ik die bezorging per zeemeermin kan regelen, die gaat op de bucketlist :lol:

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

koning schreef:
Henk Toeter schreef:Dat de dienstverlening van DHL een bende is mag inmiddels duidelijk zijn. U kunt er alleen zo weinig mee. (Op klagen na dan)

U hebt een overeenkomst met een partij uit Hong Kong, deze is verantwoordelijk dat u het product geleverd krijgt. Of dat nu per helikopter, zeemeermin of DHL is doet er niet toe. Als u uw product niet ontvangt dient u verhaal te halen bij de verkoper. Niet de bezorger, want dat is niet uw contractpartij.

Succes
Jep, je hebt helemaal gelijk. Toch kan ik het niet laten om deze klantonvriendelijkheid onder het voetlicht te brengen, het is dienstverlening waar iedereen regelmatig te maken heeft. Een bedrijf bewijst zich mijn inziens pas echt als het een keer niet goed verloopt en dit goed wordt opgelost.

Ik wil wél graag weten waar ik die bezorging per zeemeermin kan regelen, die gaat op de bucketlist :lol:
Wat voor u? :wink:

https://www.werkenbijdhl.nl/vacature/pr ... er-329096/

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DHL weigert pakket alsnog te bezorgen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Uiteraard wordt er voornamelijk geklaagd op het internet over van alles en heel vaak over bezorgers van allerlei diensten.

Blijkbaar heb ik dan een heel uitzonderlijk adres, want al mijn pakjes zijn aangekomen op de tijd vermeld in de track and trace.

Van mijn kant een grote hulde voor al die bezorgers.

En nee ik werk niet bij POST.nl, DHL, of hoe ze ook allemaal mogen heten.

Gesloten