LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubel Outlet XL Venlo

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Edis82
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2016 03:43

Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Edis82 »

Bij deze wil ik iedereen waarschuwen van deze "meubelzaak", Meubel Outlet Venlo.
Het is ongelooflijk dat dit soort winkels in Nederland nog bestaan. Beloven van alles maar afspraak nakomen doen ze niet.
Een hoekbank twee weken later bezorgen "kan gebeuren" maar de bank een paar meter verder neerzetten kost weer €25.
Dan bestel je een groot onderdeel (tussenstuk) en krijgt een kleine geleverd met de smoes;'ja in de winkel lijkt die groter'.
Sorry hoor maar een verschil van 40 cm kan ik ook met mijn oog zien. Maar ja ik moest de bank zo accepteren of zij namen
de bank weer mee en ik zou de aanbetaling van €450 niet meer terug krijgen.
Dan probeer je ze te benaderen om alsnog tot oplossing te komen maar dan gaat die schreeuwen en raar doen.
Ik ben ontevreden met de hoekbank, voldoet totaal niet aan de verwachtingen en zeer ontevreden over deze winkel.
Heeft iemand ervaringen met deze winkel of tips hoe ik mijn geld terug krijg en deze bankt retour kan sturen?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door crazyme »

U heeft natuurlijk voor de koop gekeken of de winkel cbw-erkend is.

Twee weken later leveren komt deze tijd helaas erg vaak voor omdat veel meubelfabrieken de onderstroom niet aankunnen. Het is eerder regel dan uitzondering. Dit is iets waar elke meubelzaak mee te maken heeft.

Wat waren de afspraken over leveren ? Die paar meter verder, was dat een etage ?

Wat staat op de koopovereenkomst over het door u geclaimde verkeerde element ?

Waarom voldoet de bank niet aan de verwachtingen ? Wat is anders dan het showmodel ?

Maar serieus : hoeveel service had u verwacht van een winkel die faillissementsverkoop doet ?

reddevil68
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2016 16:17

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door reddevil68 »

Hoi, Dit betreft inderdaad een flut bedrijf.
In eerste instantie denk je dat de service goed is tijdens de verkoop.
Leuke bank met goede prijs.
Op advies een all in service erbij gekocht.

Maar ja, daarna begint het. Men komt leveren en vragen eerst het geld. Alles wordt in de woonkamer gedumpt en weg zijn ze.
Uitpakken, nakijken en verpakkingsrommel opruimen moet je zelf doen.
Echter de hocker bleek er niet bij te zijn en onduidelijkheid of de bank behandeld is tegen vlekken.

Meerdere malen gebeld en 1 terug in de winkel geweest. Allemaal smoesjes dat de hocker besteld was en de vertegenwoordiger van All in service nog moest komen of ziek was.
Na een hoop gezeik toch de hocker gekregen na maanden.

Stof op de bank begint los te raken. Foto's door gemaild op verzoek van verkoper Bas.
Ook weer smoesjes dat ver vertegenwoordiger van de fabriek zou komen en de foto's getoond zouden worden.
Meerdere malen gebeld. Toen een zekere Jan aan de lijn gekregen. Hij vond dit schandalig en zou er achteraan gaan. Wederom foto doorgemaild.

Maar ja zoals te verwachten, geen reactie meer.

Mijn advies aan iedereen. Laat deze winkel links liggen en spaar iets door voor een goed bedrijf voor uw bank.
Dit bedrijf is bagger.

gr. uit Swalmen

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door sjoegel »

Veel outletzaken werken zo. Service valt niet binnen het pakket ook al zeggen ze van wel.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Brahms »

.....Mijn advies aan iedereen. Laat deze winkel links liggen en spaar iets door voor een goed bedrijf voor uw bank......
Bij zulk soort winkels moet je niet veel verwachten. Het zijn eigenlijk altijd partijen meubels waar andere bedrijven mee bleven zitten cq dus onverkoopbaar zijn.

De klant in dit soort winkels laat zich inpakken door snelle verkoperspraat en de prijsstelling.

Wie verwacht nu echt enige kwaliteit bij dit soort outlet zaken......
Mij zullen ze er nooit binnen zien !

luca2010
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2016 11:27

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door luca2010 »

Wat een zeurpieten allemaal, ik heb de afgelopen week een bankstel besteld met nog een luxe boxspring erbij wat namelijk op voorraad was, vanwege de goede service van de medewerkers is het allemaal goed afgelopen. Zoals afgesproken zou ik voor het weekend mijn bestelling in huis hebben, en zoals beloofd is het ook gedaan. op aan raden van familie en kennissen die daar allemaal gekocht hebben, ben ik daar naar toe gegaan.

Om het kort te beschrijven ben ik zeer tevreden, en zeker de moeite waard het is daar niets voor niets zo druk!

Kijk maar ook eens naar de positieve reacties op Facebook.

Familie Hamadoe uit Venlo

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door crazyme »

Je vergeet te melden hoe lekker de koffie was...

Ps: 2 reacties met 1 ster en 1 met 5 sterren.

Die positieve reactie op Facebook, ook van jou ?
Diep teleurgesteld koop er nooit niets meer.
Beloftes niet na komen.....bankstel niet compleet wordt gewoon in je huiskamer gedumpt moet je zelf uit t plastic halen.
Bankstel zou behandeling krijgen niet gedaan wel voor betaald. Geen goede factuur gekregen zou nog na verzonden worden... We hebben op 2.febr eindelijk bankstel gekregen.
Is nu 9 mrt nog geen originele factuur gekregen. Ze reageren niet meer op telefonisch kontakt of mails.
Het is omdat ik 1 ster moet geven ivm recensie te kunnen geven maar zelfs deze 1 ster hebben ze niet verdiend.

Jolan jolan
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2017 21:05

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Jolan jolan »

Ik adviseer niks te kopen bij deze zaak... zij gaan onder vele namen zoals meubeloutlet tegelen / meubeloutlet Helmond en staan ingeschreven bij de KvK als woonoutlet limburg.

Ik had op 10 aug 2017 een kinderbed besteld en de helft aanbetaald (205,-) echter kon ik ze daarna niet meer bereiken en ook op mijn mails werd niet gereageerd. 6 dagen na de betaling heb ik de opdracht geannuleerd waar ik als consument recht op heb. Echter waren ze ineens wel heel snel met mij te bellen en zegt de eigenaar dat "zij niet aan annuleren doen" wat natuurlijk bizar is. Ondertussen een incassobureau ingeschakeld en aangifte gedaan. Tegen het incassobureau zeggen ze ijskoud dat ze mij niet kennen ondanks de email wisselingen die plaats hebben gevonden na mijn annulering, mijn betaalbewijs en hun eigen met de hand geschreven factuur.. [Tekst verwijderd] is eigenaresse en had zelfs de politie telefonisch beloofd mij te bellen om het op te lossen !!! Uiteraard wil zij niks oplossen en lekker het geld in eigen zak steken... vraag me af waar ze dit geld onder wegboeken in hun administratie???

Aub laat dit bedrijf links liggen want zij doen niet wat ze beloven en lappen de wet letterlijk aan hun laars!!! [Gedeelte tekst verwijderd door Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 06 dec 2018 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door crazyme »

Waarom heeft u het recht om uw koopovereenkomst te ontbinden ?

En waarom zou u dat willen doen? U koopt een bed en 6 dagen later denkt u plotseling : ach, mijn kind heeft toch eigenlijk geen bed nodig ? En dan de politie, een incassobureau, een analyse van de inschrijvingen bij de kamer van koophandel en als toetje de naam van de eigenaresse en tussen de regels door het vermoeden dat er wordt gefraudeerd.

Iets zegt mij dat dit niet in verhouding staat tot het kopen van een bedje en een aanbetaling van 205 euro.

Eigenlijk geloof ik er geen snars van.

Speedy123
Berichten: 1143
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Speedy123 »

luca2010 schreef:Wat een zeurpieten allemaal, ik heb de afgelopen week een bankstel besteld met nog een luxe boxspring erbij wat namelijk op voorraad was, vanwege de goede service van de medewerkers is het allemaal goed afgelopen. Zoals afgesproken zou ik voor het weekend mijn bestelling in huis hebben, en zoals beloofd is het ook gedaan. op aan raden van familie en kennissen die daar allemaal gekocht hebben, ben ik daar naar toe gegaan.

Om het kort te beschrijven ben ik zeer tevreden, en zeker de moeite waard het is daar niets voor niets zo druk!

Kijk maar ook eens naar de positieve reacties op Facebook.

Familie Hamadoe uit Venlo
Oh jee we hebben er weer eentje. speciaal geregistreerd bij Radar om een enkele reactie te plaatsen waarin het bedrijf toch echt een dikke pluim krijgt. Daarna horen we nooit meer iets van dit accountje.

Even googlen op familie Hamadoe en kijk eens aan, alleen een enkele reactie op Radar, verder is deze familie nergens bekend op Internet.

Speedy123
Berichten: 1143
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Edis82 schreef:Bij deze wil ik iedereen waarschuwen van deze "meubelzaak", Meubel Outlet Venlo.
Het is ongelooflijk dat dit soort winkels in Nederland nog bestaan. Beloven van alles maar afspraak nakomen doen ze niet.
Een hoekbank twee weken later bezorgen "kan gebeuren" maar de bank een paar meter verder neerzetten kost weer €25.
Dan bestel je een groot onderdeel (tussenstuk) en krijgt een kleine geleverd met de smoes;'ja in de winkel lijkt die groter'.
Sorry hoor maar een verschil van 40 cm kan ik ook met mijn oog zien. Maar ja ik moest de bank zo accepteren of zij namen
de bank weer mee en ik zou de aanbetaling van €450 niet meer terug krijgen.
Dan probeer je ze te benaderen om alsnog tot oplossing te komen maar dan gaat die schreeuwen en raar doen.
Ik ben ontevreden met de hoekbank, voldoet totaal niet aan de verwachtingen en zeer ontevreden over deze winkel.
Heeft iemand ervaringen met deze winkel of tips hoe ik mijn geld terug krijg en deze bankt retour kan sturen?
Als u hem niet via Internet gekocht heeft, dan ben ik bang dat u vastzit aan deze bank. Wellicht staat de maatvoering op het bestelformulier zodat u kunt controleren of de maatvoering afwijkend is? Alleen als u harde bewijsstukken heeft dat de verkeerde bank geleverd is, kunt u er verder een zaak van maken, anders wordt het vrij lastig.

Tarieven over plaatsing anders dan na de eerste drempel zijn overigens vrij normaal in de bezorgwereld. De transporteur is zelden de winkel waar u de bank gekocht heeft. We zien hetzelfde regelmatig voor het aansluiten van een TV of wasmachine. De meeste transport bedrijven werken voor zulke lage tarieven dat ze het echt van de up-sales moeten hebben.

Mandy!!
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 nov 2018 10:29

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Mandy!! »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Mandy!! op 27 nov 2018 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Mandy!!
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 nov 2018 10:29

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Mandy!! »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Mandy!! op 27 nov 2018 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Mandy!! schreef:
22 nov 2018 16:10
Voor mensen die het zelfde hebben meegemaakt bij dit bedrijf kan contact met me opnemen misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen. [email protected]

Er is weer een klacht opgedoken, hoop dat deze TS van jouw aanbod gebruik zal maken.

bobdetuinkabouter
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 okt 2017 23:30

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door bobdetuinkabouter »

Mandy!! schreef:
21 nov 2018 20:43
We hebben een bestelling bij hun geplaatst een bankstel en 6 stoelen.

Nu hebben we 16 weken moeten wachten voor we iets van ze hebben ontvangen. De communicatie liep uitermate moeizaam, ze konden alleen maar schreeuwen en vertellen hoe het allemaal onze fout was. De manier va typen en reageren is erg kinderachtig en totaal niet klantvriendelijk! Je wordt gewoon uitgelachen.

de bank was prima in orde, de stoelen waren niet wat we besteld hebben. Ze hebben aangegeven dat ze onze stoelen die zelfde middag zouden bestellen. Wij zouden zolang de verkeerde stoelen houden tot onze stoelen bezorgd zouden worden. We moesten daarom ook gewoon het volledige bedrag betalen.

We hebben de afgelopen 4 weken niks meer van ze gehoord. Ik heb contact met ze opgenomen om te vragen wanneer ze onze stoelen verwachten. De reactie die we hebben gekregen was dat ze de foute stoelen bij ons moeten komen ophalen zodat ze die terug naar de fabriek in Italië kunnen brengen en dan krijgen ze onze nieuwe stoelen pas mee.. dat was niet de afspraak. Nu geven ze ons de schuld dat wij niet meewerken en we daarom onze nieuwe stoelen wel kunnen vergeten.

[Gedeelte tekst verwijderd door Moderator] Ik heb contact met andere gedupeerde. Begin er niet aan!! Er zijn genoeg goede me betrouwbare bedrijven. De communicatie is echt bagger “doe toch niet zo moeilijk” “ja daaaaaaag jullie doen moeilijk” “wat is een week op een mensen leven” zo’n dingen zeg je niet tegen je klanten en al helemaal niet als het hun fout is!

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar ze heeft blijkbaar niet gezien dat het hele verhaal hier ook nog staat. :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar de volgende klanten zullen al wel voor de deur staan om zich te laten tillen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Theotrucker »

We kunnen dit topic niet op de deur spijkeren.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar die zaak heeft een glazen pui. Dus lijmpot meenemen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat lukt nu niet meer!

Gesloten