LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
misterzuinig
Berichten: 150
Lid geworden op: 12 okt 2006 17:39

Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door misterzuinig »

Op Snoozzymatras.nl "Het perfecte matras voor iedereen!" een gelikt reclameverhaal over de Snoozzy-matrassen. Via een huis-aan-huiskrant kwam ik op deze website.

Wie van jullie heeft ervaringen met deze matrassen, ik vind het verhaal op deze website te mooi om waar te zijn, alsof het het perfecte matras moet zijn.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2018 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd

rvjapio
Berichten: 997
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door rvjapio »

Ik heb geen ervaring. En ik koop niks waar ik niet in geloof.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door crazyme »

Nooit van gehoord.

Het valt mij wel op dat er vaak om ervaring wordt gevraagd en er tevens een link naar het merk wordt geplaatst.

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Perfecte matras is voor velen verschillend. Ziet er naar uit zoals Emma, Bruno ,Matt , Eve etc....

Pas dan liever zelf de lagen toe dan kan je zelf kiezen voor beter eventueel dikker materiaal.

En ben je zeker niet duurder uit maar wel een betere passende matras.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik ken het niet, maar het doet me wel heel sterk denken aan Emma (zie dit topic dat ik daarover startte) en de broetjes Matt, Eve enz.. Ik heb gekozen om niet in deze one size fits all-matrassen te stappen.
crazyme schreef:Het valt mij wel op dat er vaak om ervaring wordt gevraagd en er tevens een link naar het merk wordt geplaatst.
Logisch toch?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een matras is een persoonlijke keuze. Zo iets koop je dus niet online. Je gaat proefliggen op verschillende modellen om zo te achterhalen wat het beste bij u past. U laat u voorlichten door ervaren personen.
Een matras kopen doet u bij een winkel met een goede aftersales. Dus eentje die achteraf ook nog aanpassingen wil doen in het matras.

Een webwinkel waar geen ervaringen over te vinden zijn en het verkoopverhaal te goed is om te geloven, wat wilt u nog meer weten daarvan?

stofzuigertje

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Voor €399,- en die maat is voor mijn te klein, dus duurder en in Delft ga ik wel eens kijken.
Ik zie 8 winkels waar je kunt proberen en kijken maar bepaald niet goedkoopste....

En ik verwacht dat ik gezien de vanaf prijs vanuit deze winkel gelijk naar de iets verder gelegen Ikea kan doorfietsen met prijzen vanaf....€39,95 maar dat is echt dubieuze zooi... maar ook daar hebben ze betere....

Ik vind het een leuke website maar voor deze prijzen zal het wel goed zijn maar of ze niet te duur zijn??????
Ik zal niet snel meer dan €400,- voor onbekend merk betalen!


En als er een mede forum lid mee wil, veroordeel ik die voor het halen van 2 Softijsjes bij de ingang...!
Laatst gewijzigd door stofzuigertje op 07 aug 2018 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door Erthanax »

Voor een eenpersoonsmatras zou ik nooit 400 euro betalen, tenzij er een bijzondere, medische noodzaak zou zijn.

Eén matras voor iedereen lijkt me sterk, gezien de verschillen in persoonlijke voorkeur in bv hardheid.

Ik kan me wel voorstellen dat veel mensen een bepaalde matras "best wel lekker" vinden liggen. Maar dan zijn er toch echt voordeliger alternatieven en fiets ik met stofzuigerd mee. (Hoef ik me in ieder geval niet te vervelen.)

Mich423
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2018 16:37

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door Mich423 »

Ik heb vorige week zo matras gekocht (online)
Na het proberen van Emma & Matt , matrassen die ik uiteindelijk echt VEELS te zacht vond en kwalitatief na thuis te hebben echt niks vond..
via advertentie kwam ik op snoozzy matras 160x200cm en moet zeggen echt een TOP matras! Ook niet zo extreem zacht! Snelle service en mijn vriendin die ruim 30 kg lichter is slaapt er ook goed op ( hebben geen last van als de een draaid Snachts) dus kwa prijs kwaliteit een tevreden klant!! Ik zal Snoozzy dus zeker aanraden

dickster
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 jul 2018 13:39

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door dickster »

ik zie nergens fatsoenlijke uitleg over de opbouw... hoe dik is welke laag, watis de hr-waarde van e gebruikte schuimen, op deze manier kan ik geen zinnig oordeel geven. ik zal eens zien of ze een review-exemplaar willen toesturen.

Rianni
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2020 09:21

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door Rianni »

Slaap nu 5 dagen op een snoozzy matras, nou ja slapen! Een doffe ellende, matras lijkt wel beton! Slechtste matras ever! Voor 639 euro had ik iets meer ligcomfort verwacht. En ja, getest en gekocht in de winkel. Ga morgen meteen reclameren, ben benieuwd naar de service..... 🤞😟

sake1987

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door sake1987 »

Niks moeilijker danh et kopen van een matras. Proef liggen wordt aangeraden, maar dan lig je even met je kleren aan op een matras in de winkel. Je voelt je al wat ongemakkelijk want er staat een verkoper bij en er loopt winkelend publiek om je heen. Dus maak je gebruik van de gebruikers periode thuis waarbij je het matras na een bepaalde periode mag retourneren. Bij mij duurt het echt wel even voor ik aan een matras ben gewend. Daarbij komt nog dat wij allebei een eigen matras moeten, mijn vrouw is 40 kg lichter dan ik ben. Dus via internet een matras kopen, raad ik zo wie zo af.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Getest in Winkel?
Heeft U wel de goede gekregen?
en hoe lang heeft U getest of meerdere....

Neem rustig een kwartier of langer de tijd om in alle houdingen met weinig kleding te testen.
1 minuut en deze voelt lekker, zo kort slaap ik niet en als verkopers gelijk een order willen.... tot morgen, ik blijf hier wel overnachten!
En wat was er onder deze test matras? Een perfecte dure latten bodem of Boxspring?

Met een andere bodem voelt een matras ook anders aan, dus zorg dat de door jou geteste op een gelijkwaardige bodem komt in de winkel, en als ze weigeren, doei, ik kijk wel elders!

Dus als je mijn bij Ikea met matrassen naar de juiste bodem ziet slepen, na uitleg mag het.... mits het weer op de juiste plek terug komt!
Vooral het foutloos terug leggen is hele klus!

han54krol
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2013 19:14

Re: Ervaringen met Snoozzy-matrassen.

Ongelezen bericht door han54krol »

Wat is het Bonell of Pocket vering? 4 of 5 slag per binnenvering..... Pocket vering is over het algemeen het beste .

Gesloten