Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Kokka1
Berichten: 249
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Charlotte60 schreef:
24 jun 2022 18:19
hoe dom kun je zijn om de stoel zelf te laten repareren?
Hoe dom is het om een hartverzakking en een maagzweer op te lopen voor nog geen 400 euro. Overigens is 400 euro ruim boven het drempel bedrag om je rechtsbijstandsverzekering erop te kunnen zetten.

PeterPeters1966
Berichten: 1517
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Charlotte60 schreef:
24 jun 2022 18:19
U heeft niet goed gelezen, wij hebben premium care aangeschaft en wij zijn hierdoor verzekerd voor 7 jaren!Het gaat mij om de verzekering en hoe dom kun je zijn om de stoel zelf te laten repareren? Hiervoor is een contract afgesloten door ons met Goossens! Hoe dom is deze reactie...u leest niet u schrijft maar wat. En dat is met vele mensen, welke expliciet moeten reageren...meneer u werkt voor dat zooitje of u ben echt dom..
Sorry, maar na zo'n antwoord bent u af. Als u ook zo het Goossens communiceert kom je ook niet ver. Als jij op je werk zo door een klant wordt benaderd gaan toch ook je hakken in het zand?

Charlotte60
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Nogmaals zou ik graag mensen met een klacht over Goossens willen spreken...alle andere reacties zijn irrelevant voor ons. Alvast onze dank!

Lady1234
Berichten: 21536
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Charlotte60 schreef:
29 jun 2022 14:42
Nogmaals zou ik graag mensen met een klacht over Goossens willen spreken...alle andere reacties zijn irrelevant voor ons. Alvast onze dank!

En gaat u dan die klacht voor die mensen oplossen?

JozJan
Berichten: 795
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door JozJan »

Charlotte60 schreef:
29 jun 2022 14:42
Nogmaals zou ik graag mensen met een klacht over Goossens willen spreken...alle andere reacties zijn irrelevant voor ons. Alvast onze dank!
Ja, het loopt niet echt heel hard met de aanmeldingen he. Hoe zou dat komen?

Raadsel68
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jun 2022 22:26

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Raadsel68 »

Volgens mij bereik je met een dergelijke vraag op de site van Goossens zelf meer dan hier op Radar. Radar is bedoeld voor het in de juiste juridische richting wijzen bij problemen waar mensen tegenaan lopen met overheidsinstanties of bedrijven.

Duc
Berichten: 83
Lid geworden op: 24 aug 2016 15:01

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Duc »

Charlotte60 schreef:
24 jun 2022 18:19
U heeft niet goed gelezen, wij hebben premium care aangeschaft en wij zijn hierdoor verzekerd voor 7 jaren!Het gaat mij om de verzekering en hoe dom kun je zijn om de stoel zelf te laten repareren? Hiervoor is een contract afgesloten door ons met Goossens! Hoe dom is deze reactie...u leest niet u schrijft maar wat. En dat is met vele mensen, welke expliciet moeten reageren...
Hmmm zo te zien is lezen ook niet bepaald je beste kant. Ik had het wel goed gelezen, maar ook dat ze het probleem niet naar jou smaak verhelpen En gaf ik vooral advies om bij een stoffeerder advies in te winnen…

En als je zo vreselijk hoog van de toren blaast kan ik indenken dat Goossens het compleet met jou gehad heeft.
Arme Goossens denk ik nu eerder dan arme jij.

artilux
Berichten: 91
Lid geworden op: 02 jul 2017 11:55

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door artilux »

Daarom ben ik zo blij dat ik met pensioen ben.
Altijd weer die bepaalde klant waar je niet van slaapt.
Die mensen leven van conflicten.

Nijogeth
Berichten: 7642
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar nu snap ik het niet meer. Een identieke stoel, maar met andere kleur en andere naden en andere vulling. Ik denk dat u toch een iets andere stoel heeft dan de andere 3.

crazyme
Berichten: 8043
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door crazyme »

Nijogeth schreef:
29 jun 2022 18:02
Maar nu snap ik het niet meer. Een identieke stoel, maar met andere kleur en andere naden en andere vulling. Ik denk dat u toch een iets andere stoel heeft dan de andere 3.
Nee hoor, soms heb je in de meubels een kleine afwijkingen. Een andere stikkerij bijvoorbeeld. Daarom zijn kleine afwijkingen gewoon te tolereren.

Uit de Cbw voorwaarden:
9. Afwijkingen in kleur, slijtvastheid, structuur, etc. kunnen het recht op garantie en/of schadevergoeding beperken of uitsluiten. Dit is het geval als de afwijkingen uit vaktechnisch oogpunt aanvaardbaar zijn volgens geldende, gebruikelijke normen of handelsgebruik.

ts is wel heel krampachtig op zoek naar mensen met een klacht.

Het nut van zo’n klachtenclubje is mij alleen niet duidelijk.

juliomariner
Berichten: 2967
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door juliomariner »

Is ook totaal nutteloos. Bij de rechter wordt elke klacht apart bekeken en wordt er niet gekeken of er meerdere klachten zijn.

Charlotte60
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Raadsel68, Dit is natuurlijk al gedaan en ze komen weer langs. 1,5 jaar duurt dit "geintje".

BL2
Berichten: 3406
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door BL2 »

Echt, anderhalf jaar bakkeleien over een stoel van een paar honderd Euro. Had al lang zelf de stoel laten repareren, of bij het grofvuil gezet, daar ga je je toch niet langdurig aan ergeren.
Mooi dat Goosens toch weer wil langskomen, dat verdient een compliment.

moederslink
Berichten: 11103
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door moederslink »

Charlotte60 schreef:
24 jun 2022 12:26
Eind 2020 hebben wij vier 4 lederen eetkamerstoelen aangekocht, allen identiek qua vormgeving. Daarbij omda de stoelen per stuk bijna € 400,00 per stuk waren, een premium Care Service erbij aangekocht voor tenminste 7 jaren extra service en garantie.
(...)
Ik zie maar 2 oplossingen om uit deze impasse te komen :
- u heeft recht op extra service en garantie tot eind 2027 doordat u hiervoor een Premium Care Service heeft afgesloten en blijft hierbij , maar dan, helaas, kennelijk , met al het gebakkelei erbij.
- of u pakt de € 150 als tegemoetkoming aan en zoekt zelf een betrouwbare stoffeerder en laat de fa Goossens en het gedoe daarna los.

HandigeHarrie
Berichten: 721
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Tjonge, wat een negativiteit zeg. Dit forum is om een juridische richting te geven; andere gedupeerden zoeken helpt juridisch niet maar wellicht kan de macht van het getal indruk maken, zodat Goossens zijn verantwoordelijkheid neemt. Verder allemaal onzin dat de toon wel veroorzaakt zal hebben dat Goossens zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Logisch dat als je dik betaald hebt, ook nog eens voor extra garantie, dat je dan wilt dat het bedrijf de zaak oplost, en boos bent als dat niet gebeurt. Het inzetten van een juridisch persoon kan mss indruk maken (juridisch loket?). Een advocaat kan ervoor zorgen dat u uw recht haalt, als u zeker bent dat de stoel niet deugt dan zal u dat toch moeten aangaan, als Goossens het niet uit zichzelf oplost.

Raadsel68
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jun 2022 22:26

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Raadsel68 »

Weet je zeker dat je de goede premium care service hebt? Ik zie er namelijk 4 op de website.

PREMIUM CARE TEXTILE

PREMIUM CARE LEATHER

PREMIUM CARE LEATHERLOOK

PREMIUM CARE WOOD

Bij de eerste 3 zie ik namelijk wel gratis reparatieservice staan welke ik bij de Premium Care Wood niet zie staan. Tenminste niet het opvullen van vulling bij inkuilen.

(Zomaar een idee, ik probeer het maar)

Charlotte60
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Leer dus en ja totaal verzekerd. Dus "reparatie" was al 1x gedaan en een z.g.n.d "nieuwe stoel" er zitten nu andere naden in en de deuk zit er nog steeds in. Dus wij gaan gewoon door.

Charlotte60
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Wij zijn erg benieuwd, Goossens heeft een nieuwe stoel aangeboden. We weten alleen niet wanneer deze stoel komt, dat kan een half jaar duren. Hopelijk is deze stoel wel hetzelfde als de andere 3.. zelf vonden ze het nu ook ineens een groot verschil. Naden verkeerd, kussens verzakt...dus het heeft wel degelijk zin om je ongenoegen te uiten...we houden het in de gaten....en wachten wederom geduldig.. 8) !

Plaats reactie