Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Moneyman

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
13 nov 2022 13:56
Wat is precies het probleem daarin?
Het probleem lijkt me duidelijk (en staat ook gewoon omschreven): na dik 2 jaar ellende heeft men gewoon geen vertrouwen meer in Goossens én geen zin meer in gedoe. En ik kan me daar alles bij voorstellen.

Charlotte60

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Dat klopt helemaal! Het was een ellende op ellende en beloften op beloften. We waren blij toen de monteur goossens belde met een handtekening van mij, dat deze besteld was! Maar dat was de zoveelste leugen. Goossens laat na de recentie ons compleet in de steek en reageren niet meer. Wij zijn uitgevochten. Wel willen we iedereen waarschuwen: koop niets bij goossens en vooral geen extra verzekering van 7 jaar! Je hebt er niets aan. Het is een vreselijke winkel zonder enig respect om dit normaal op te lossen. Die 7 jaren extra verzekering, dstczijn er nog 5. Maar wat heb je aan een extra dure verzekering, als Goossens niets meer doet. Héél slecht voor hun klanten en zeer slecht voor hun naam. Nu kan iedereen bij ons bekijken hoe slecht deze grijze stoel is. Goossens kan ons nu wel negeren, maar de mond op mond reclame doet geen wonderen voor goossens. Koop er niets! Deze zaak is miet te vertrouwen. De meest slechte " klantenservice" van Nederland! Ik zie meerdere slechte recensies, maar daar tegenover worden klanten op uitnodiging gevraagd hen 5 sterren te geven. Dat is zeker niet niet werkelijkheid. We zijn met stomheid geslagen over deze winkel. De meeste 4 en 5 sterren zijn op uitnodiging, dan klopt er iets niet. Klaar met deze waardeloze
Winkel/zaak goossens, een familiebedrijf? Ja hun eigen zakken spekken! Wij kennen bn-ers en zullen de waarheid over goossens vertellen. Koop er niet! Oplichters zijn het!

Max33

Ongelezen bericht door Max33 »

Wij hebben dezelfde teleurstellende ervaring met Goossens en de premium care service. Al vanaf het begin problemen met de stoffering. We zijn aan het lijntje gehouden, met smoesjes afgewimpeld. Totaal geen service, ze hopen dat je het opgeeft. Uiteindelijk pas na juridische stappen is een oplossing geboden.

Plaats reactie