LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Piet Klerkx Waalwijk

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
oom agent
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 okt 2003 03:15

Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door oom agent »

Hallo allemaal,

Ik overweeg een aankoop bij Piet Klerkx in Waalwijk.
Heeft iemand ervaringen met deze zaak?

Graag uw reactie.

M.v.g,

Mario

uhhh

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door uhhh »

alleen dat ie duur is.

maaike

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door maaike »

Ja, ik heb er een bank gekocht.
Prima service en ik heb het aangeraden aan vrienden die ook allen tevreden waren.

Succes !

bankstuk

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door bankstuk »

niet doen .wij hadden daar 4 jaar geleden een bankstel gekocht dat af geprijst was maar een half jaar was een kussen van de bank kapot . het bakstel koste normaal 8000 gulden en wij hebben er 4500 voor betaald.ik heb toen opgebeld naar piet klerkx.maar ze kwamen nog geen eens kijken . want een bakstel dat af geprijst is heb je geen garantie op zei klerkx.ik heb het banstel totaal 1 jaar in huis gehad voor 4500

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door 16again »

Bankstuk

Het feit dat een product is afgeprijsd (gebruikelijk in de woonbranche) kan en mag geen reden zijn om geen garantie te verlenen. U had dus vasthoudender moeten zijn om uw recht te halen.

Henny Mulder

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door Henny Mulder »

Mijn moeder heeft 5 jaar geleden een bankstel, kast, tafel. stoelen etc
gekocht. Goede begeleiding/advies tijdens het kopen. Aflevering prima en tot op heden geen enkele klacht.

nelleke

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door nelleke »

om even terug te komen op mijn bankstel dat kapot ging naar een half jaar .ik ben een 7 maanden bezig geweest om mijn recht te halen bij klerxs.ik heb brieven geschreven aan de directie .ik ben met het kussen naar klerxs geweest ik heb gebeld enz . maar telkens was het andwoord: op afgeprijsde bankstellen enz geen garantie .

heuve319
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2003 08:54

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door heuve319 »

Echt nooit doen, want er komt beslist ellende van.
De narigheid welke ik meegemaakt heb is onbeschrijfelijk, daarom laat ik het hier maar bij.
Succes.

heuve319
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2003 08:54

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door heuve319 »

Echt nooit doen, want er komt beslist ellende van.
De narigheid welke ik meegemaakt heb is onbeschrijfelijk, daarom laat ik het hier maar bij.
Succes.

peter1

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door peter1 »

Wij hebben een bankstel bij Piet gekocht en zijn er best tevreden over.
Wij gaan er wel vanuit dat we over een jaar of 4-5 een nieuw bankstel moeten kopen, maar dat vinden we niet erg. Vandaar dat we naar Piet zijn gegaan.
We hebben daarnaast ook andere meubelen gekocht (dressoir, TV kast en eethoek, bed) maar die hebben we bij het Poppels Meubelhuis in Poppel (net onder Tilburg) gekocht omdat we bij Piet geen keus konden maken.
Daar zijn we ook zeer tevreden over. Je ziet wel direct het verschil in kwaliteit (en ook in de prijs) maar met ons budget vind ik dat we goed geslaagd zijn in Belgie. :D

beteraf bij Klerxk

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door beteraf bij Klerxk »

bij klerxk ben je beter af met kopen dan bij poppeliers en seats en sofa's (wat overigens 1 bedrijf is)!
Neem het van mij aan ik praat uit ervaring!

nelleke

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door nelleke »

ja, en zeker een afgeprijst bankstel dat 4500 gulden koste bij piet .en dat een half jaar later kapot ging. en de srevice is daar uitstekend

oom agent
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 okt 2003 03:15

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door oom agent »

Hartelijk dank voor uw reacties.

Machiel

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door Machiel »

Nee ben zeer zeker niet te spreken over Piet Klerkx, dankzij hun zal ik voortaan nooit meer een aanbetaling doen en pas betalen 10 dagen na levering, indien alles in orde is. Ik wacht namelijk al 3 maanden op handvaten van een kast die ik in september gekocht heb.

Gast

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door Gast »

September vorig jaar? Dan is het zeker wel lang!

Reiny

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door Reiny »

Wij zijn na overal te hebben gekeken perfect geslaagd bij Piet Klerkx in Amersfoort.
Wij zijn hierbij zeer vriendelijk en ter zake kundig geholpen door Dhr.Rietman.
Ook de aflevering was op de afgesproken tijd, en eveneens door zeer vriendelijk personeel.
Dus niets dan lof, :D Chapeau Piet Klerkx.


een zeer tevreden klant.

nelleke

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door nelleke »

wij waren ook netjes en uitstekend behandeld toen wij ons bankstel kochten bij klerxs .
dat mag ook wel als het 1 jaar maar in huis staat

De vos

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door De vos »

Zo is dat Nelleke. Wees er maar zuinig op.

De vos.

gaste

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door gaste »

het is nu uitverkoop bij piet klerkx.ik wil even door geven dat op af geprijsde meubels GEEN garantie is

Rosita

Re: Piet Klerkx Waalwijk

Ongelezen bericht door Rosita »

Owwwww, da,s toch fijn om te weten en dat jij het even doorgeeft hier! Bedankt hoor. Weten we dat tenminste. Hoeven de mensen zich daar geen zorgen om te maken.

Roos. Zus van Toos.

Gesloten