LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lange levertijd banken Seats & Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Muiltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2012 22:08

Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door Muiltje »

Wij hebben begin januari een bank besteld bij S&S met de mededeling dat we 8 tot 12 weken op levering moesten wachten. Na 12 weken heb ik zelf maar gebeld om te vragen waar de banken blijven. Een aardige dame belde terug om te zeggen dat er een vertraging was en dat ze pas begin mei worden geleverd. Het is nu begin mei en ik weet nog niets. Is het gebruikelijk om bijvoorbeeld om korting te vragen bij late levering? Of, om de bestelling te anuleren?

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door WillemLW »

Dit zaakje zit jou niet zo lekker. he. Hopelijk zit je bank straks beter :)

RIANTO
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2012 16:14

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door RIANTO »

Wij hebben hetzelfde probleem. De wachttijd op ons bankstel zou 10 weken zijn. We wachten nu al 16 weken. Inmiddels heb ik al 2 keer telefonisch contact gehad me s&s. Nu hebben ze mij verteld dat het nog wel 3 weken kan duren.
Baal er als een stekker van. Dat is straks bijna 20 weken wachten. Geen begrip voor mijn teleurstelling en geen korting of iets dergelijks hoor van de kant van S & S. Ik koop dus NIET weer bij seats and sofas.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Probeer dan de koop te Ontbinden! Geen hand vol maar een land vol bankstelboeren en voor de kwaliteit hoef je het niet te laten.....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Tja, Seats&Sofa's, waar heb ik die klacht eerder gehoord? Google maar eens op commentaren, zijn zo pisitef, maar niet heus.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

sorry, heb een nieuw woord uitgevonden: lees s.v.p. positief. Sorry!

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Pissitief en seats en sofa's past anders best mooi bijelkaar.....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Frantic2 schreef:Pissitief en seats en sofa's past anders best mooi bijelkaar.....
:lol: :lol: tja, zo kan je het ook zien.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

vogels schreef:
tenormin schreef:sorry, heb een nieuw woord uitgevonden: lees s.v.p. positief. Sorry!
Het handige van dit forum is dat je tekst kunt aanpassen/corrigeren/wijzigen.
Weet U, Vogels, ik ben zo'n gewoontedier; op de site waar ik zat was die mogelijkheid er niet en dat blijf ik maar vergeten. Ik beloof U dat ik er aan zal denken de volgende keer. Als ik het niet.....vergeet.

RIANTO
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2012 16:14

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door RIANTO »

@Frantic2
Dat hebben we al geprobeerd. Maar ze zijn niet aangesloten bij een brancheorganisatie, dus hebben we mooi het nakijken. Stom. We hadden eerst revieuws moeten lezen. Dan waren we hier nooit aan begonnen.

Jezebel
Berichten: 93
Lid geworden op: 10 aug 2010 19:57

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door Jezebel »

ook al betaald zeker?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Muiltje schreef:Wij hebben begin januari een bank besteld bij S&S met de mededeling dat we 8 tot 12 weken op levering moesten wachten. Na 12 weken heb ik zelf maar gebeld om te vragen waar de banken blijven. Een aardige dame belde terug om te zeggen dat er een vertraging was en dat ze pas begin mei worden geleverd. Het is nu begin mei en ik weet nog niets. Is het gebruikelijk om bijvoorbeeld om korting te vragen bij late levering? Of, om de bestelling te anuleren?
Het is nu geruime tijd geleden dat u deze post hebt neergezet. Heeft u inmiddels uw bank van Seats & Sofa's? Zo ja, vergeet mijn antwoord. Zo neen, aangetekende brief sturen dat ze zich niet hebben gehouden aan de afgesproken + uitgelopen levertijd en u ontbinding van de koop wil. Mocht U een aanbetaling hebben gedaan dan ook eisen dat het geld binnen uiterlijk 2 weken op uw bankrekening staat. Uw bewijs van verzending goed bewaren.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

RIANTO schreef:@Frantic2
Dat hebben we al geprobeerd. Maar ze zijn niet aangesloten bij een brancheorganisatie, dus hebben we mooi het nakijken. Stom. We hadden eerst revieuws moeten lezen. Dan waren we hier nooit aan begonnen.
Dit geld bij alles wat u via internet wilt kopen; eerst Sherlock Holmes spelen alvorens tot koop over te gaan en altijd letten of ze bij het één of ander erkende "whats in a name" zijn aangesloten.

Gesloten