LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats and Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik zal voortaan eerst de algemene voorwaarde van zulk soort bedrijven moeten lezen voordat ik uberhaupt 1 stap in hun winkel zet. Ik voel mij belazerd.
Kan je maar één advies geven: lees eerst van iedere zaak waar je iets wilt kopen de algemene voorwaarden. Ook die wel 'een goede naam hebben'; althans op internet. Zelfs alle keurmerken zegt geen barst; eigenlijk is en blijft mond op mond reclame de beste reclame. Maar ja, die aantrekkelijke aanbieding, hé?

Irisa
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2013 14:00

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Irisa »

Ik snap nog steeds niet hoe DOM ik heb kunnen zijn om bij S&S een bank te kopen..

Het begon in april toen ik en mijn vriend voor ons eerste huisje samen een bank wilden uitzoeken. We waren een aantal meubelzaken bijlangs gegaan, en liepen ook even de S&S in. Nou er werd ons gelijk een boekje in de handen gedrukt bij binnenkomst en iedereen wilde ons helpen. Wij gingen rustig even rondkijken, en toen we net de deur uit wilden kwam een grote meneer met mooie praatjes ons vertellen dat er tot deze week 60% korting was op alle banken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit over (negatieve) ervaringen had gehoord met S&S, en ik wist ook niet dat het zo'n oplichters bende was..en had er ook niet aan gedacht om het te googlen (Domste fout ooit). Er was maar 1 bank die we best wel leuk vonden, en daarna ging alles eigenlijk al heel snel. We hadden gelijk de stofgroep (3) en kleur uitgekozen en zelfs ook al de koop getekend. Wat ons heel goed uitkwam was dat we eerst een aanbetaling van 100 euro konden doen en het restant bedrag betalen als de bank er was. Omdat we zo abrupt een woning hadden gevonden hadden we niks gespaard en moesten op onze vakantiegeld wachten. Die grote verkoper had ons trouwens ook dik gemaakt met hoe geweldig en stevig stofgroep 3 wel niet was, want ik zei dat ik het wel een stof vond die snel kon slijten. Maar goed, en toen begon de ellende. Nadat we de koop hadden getekend was de grote verkoper NERGENS meer te bekennen. En natuurlijk kregen wij 11-delige huishoudset ook niet mee! Nou goed...we liepen de winkel uit en het voelde gewoon niet goed. En toen hebben we S&S gegoogled en we voelden ons zo stom en belazerd!! De bank kostte 900 euro, terwijl we hem makkelijk voor 600 euro hadden kunnen meenemen. We konden er niks meer aan doen. Nu maar hopen dat het niet zo lang duurt totdat de bank er is..en dat duurde het ook niet...na 5 weken was ie er. en toen.....er waren verkeerde poten meegeleverd, de poten waren gewoon van plastic, absoluut NIET stevig terwijl de poten onder het showroommodel van ijzer waren. En de poten konden op geen enkele manier worden gemonteerd aan de bank, het schroefje wilde niet door de poot om hem uiteindelijk aan de bank te bevestigen. Maar dat allemaal was natuurlijk te verwachten. Ook waren er niet genoeg gaten geboord om uberhaupt te poten te kunnen monteren. Nou goed, wij terug om nieuwe poten te bestellen. Zegt er 1 medewerker dat zij niet beslissen over de poten, maar dat de leverancier bepaalt wat voor poten er onder de bank horen?! met andere woorden bedoelde hij dat het niet erg is poten van hele dunne plastic als bankpoten te hebben. Nou toen had ik het niet meer. Hij werd zelf ook een beetje agressief, maar toen greep een andere (best wel aardige) dame in en ze zij nee mevrouw ik zorg ervoor dat u de poten krijgt die erbij horen. De poten werden vervolgens wel over 3 weken geleverd..we hadden in de tussentijd zelf al een beetje herriegeschopt, want nadat we alle negatieve reacties hadden gelezen zijn we teruggaan om aan te geven dat we er echt niet op zitten te wachten dat het langer dan 12 weken gaat duren totdat we onze bank hebben...weet niet of dat heeft geholpen. Nu is het trouwens ook zo dat de zijleuning van de bank helemaal is ingezakt, alsof het van karton was gemaakt. De bank is ook best wel ingezakt...dit had ik ook aangegeven en ik kreeg ook te horen: "nou mevrouw dan moet u de bank meenemen, en dan kijken we ernaar met een expert. Hij zal zonodig moeten worden opgestuurd" ik dacht stik er in, die gaten boor ik er wel zelf in, echt geen zin om nog verder met jullie te maken te hebben..

Al met al: mensen die in de omgeving Groningen wonen, NIET NAAR DE S&S!! Dit zal mij nooit weer overkomen..en ik zal er ook voor zorgen dat niemand meer in die winkel komt...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Al met al: mensen die in de omgeving Groningen wonen, NIET NAAR DE S&S!! Dit zal mij nooit weer overkomen..en ik zal er ook voor zorgen dat niemand meer in die winkel komt...
Dat geldt niet alleen voor Groningen en omgeving maar voor heel Nederland !!

denny009
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2010 17:45

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door denny009 »

M'n vriendin heeft vorig jaar ook in een impuls een bank bij S&S gekocht, maar wel een showroommodel. Ze vroeg ook aan mij of dit kon, ik had aangegeven dat ze showroommodellen van een veel stevigere stof maken dan nieuwe bestelde uit de fabriek. En het klopt, de bank is nog steeds mooi. Mocht je er dus een bank kopen, koop dan een showroommodel.

Overigens is er in Zeeland niemand meer die een bank bij S&S wil kopen, want de enige vestiging voor heel Zeeland in Goes is verdwenen en/of failliet?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Overigens is er in Zeeland niemand meer die een bank bij S&S wil kopen, want de enige vestiging voor heel Zeeland in Goes is verdwenen en/of failliet?
Denk meer dat ze door de bank gezakt zijn :lol: , failliet? Nee hoor, was dat maar waar.

sylvia1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2013 13:09

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door sylvia1984 »

beste lezers

ik heb in 2007 een bankstel gekocht bij saets en sofa in Heerlen
we gingen eigenlijk voor een bank die in de folder stond naar die winkel
voor we het wisten hadden we een andere bank die eigenlijk 2x duurder was dan we eigenlijk hadden gezien.
nou we dachten we kunnen er wel een paar jaar mee door dus we kochten het bankstel
er werd meteen gezegd het duurt tussen de 4 en de 8 weken nou was geen probleem omdat we nog moesten verhuizen we hadden alles zo uitgekozen dat het bankstel meteen er was als we klaar waren met de verbouwing en inrichting.
we zijn klaar maar ons bankstel was er niet ze hadden problemen met het stof dus het ging langer duren
ondertussen wachten we al 12 weken op ons bankstel we krijgen telefoon de bankstel was er we konden hem gaan halen. ik was echt blij wand op de stoel de hele avond tv kijken is ook geen pretje
we hebben het bankstel goed en we 4 weken bij ons in de kamer staan begint de armleuning te rafelen dus ik neem contact op met saets en sofa Heerlen daar deelde ze me meede dat ik schriftelijk een klacht moes indienen en dan kon ik als ik een datum had mijn bank komen laten showen en dan werd er gekeken als er een oplossing voor gezocht kon worden.
ik schrijf een brief stop er foto`s bij krijg geen reactie terug ik weer gebeld werd er verteld dat ze geen brief ontvangen hadden dus ik weer een brief gestuurd maar nu aangetekend met handtekening dacht dat gebeurd me geen twee keer
ik kreeg inderdaad ook een reactie terug kon met het bankstel naar Heerlen daar werd gezegd we sturen de bank terug kan 12 weken duren maar u krijgt een leenbankstel nou ik was blij wand ondertussen was ik zwanger dus wat confort was wel welkom komen we thuis wou ik op mijn leenbank gaan zitten ik zat op de planken dus wij weer Heerlen gebeld en gevraagd als er ook kussens bij hoorde wand zo kan je de leenbank niet gebruiken de medewerker aan de telefoon was heel onbeschoft ik moes blij zijn dat ik een leenbank heb gekregen en niet zeuren nou daar kon je het mee doen na 12 weken wij bellen met saets en sofa waar ons bankstel is nou mv u bankstel is nog niet terug wand de fabriek heeft vakantie ik was echt boos dus na wat scheldwoorden heen en weer komt mijn bankstel na 20 weken terug ik was blij omdat ik toen al best wel ver in mijn zwangerschap was en na mijn werk toch ff gemakkelijk wou zitten ik heb mijn bank 3 weken in huis staan en ja hoor mijn bankstel begint weer met rafelen oww ik dacht dat ik ontplofte toen saets en sofa weer tegen mij zij eerst een schriftelijke klacht moest indienen. ik mijn partner gebeld een busje geregeld mijn partner en buurman hebben het bankstel ingelaten en wij naar Heerlen op koopavond we hebben de bus recht voor de deur geparkeerd wij naar binnen en het was echt druk ik heb tegen iedereen gezegd aan de kassa dat ze beter geen producten kunnen kopen omdat ze er alleen maar ellende mee hebben steeds zag je mensen weg lopen de manger wou eerst geen gesprek met mij aangaan omdat ik maar eerst schriftelijk moest regelen met hoofdkantoor ik heb tegen die man gezegd ik blijf hier dan sluit ik gewoon de deur om 21 uur dus ik zeg prima staat er om de 5 min de politie ik zorg dat steeds het alarm afgaat heb ik schijt aan ik wil mijn geld terug jij krijgt het bankstel terug en je bent van mij af wou die eerst niets van weten maar na 2 uur toen die merken dat ik echt niet weg ging is die gaan onderhandelen toen kreeg ik opeens een nieuw bankstel 2 kuipstoeltjes de helf van mijn aankoopbedrag terug en zwart op wit als ik nu iets aan mijn bankstel krijg kwam saet en sofa het halen en kreeg meteen een nieuw bankstel zonder wacht tijd ik dacht eigenlijk dat ik een enkel gevalletje was. maar nu ik dit allemaal heb gelezen sta ik echt met de mond vol tanden maar ik heb er van geleerd ik koop nooit meer een bank bij dat bedrijf

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou sylvia1984, je hebt in ieder geval anders dan anderen gehandeld: niks meer wachten, herrie in de tent maken en zie wat het heeft opgeleverd! De meesten staan zonder bank en zonder geld op straat. Maar bij Seats & Sofa's gaat dit al jaren zo, dus voor kwaliteit en service moet je echt ergens anders zijn. Je hebt je les nu geleerd en je bent flink er tegenin gegaan, chapeau, zouden meer mensen daar moeten doen!

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Prolix »

sylvia1984 schreef:.... toen kreeg ik opeens een nieuw bankstel 2 kuipstoeltjes de helf van mijn aankoopbedrag terug en zwart op wit als ik nu iets aan mijn bankstel krijg kwam saet en sofa het halen en kreeg meteen een nieuw bankstel zonder wacht tijd ik dacht eigenlijk dat ik een enkel gevalletje was. maar nu ik dit allemaal heb gelezen sta ik echt met de mond vol tanden maar ik heb er van geleerd ik koop nooit meer een bank bij dat bedrijf
+10000

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door sjoegel »

beste lezers

ik heb in 2007 een bankstel gekocht bij saets en sofa in Heerlen
we gingen eigenlijk voor een bank die in de folder stond naar die winkel
voor we het wisten hadden we een andere bank die eigenlijk 2x duurder was dan we eigenlijk hadden gezien.
we zijn klaar maar ons bankstel was er niet ze hadden problemen met het stof dus het ging langer duren
ondertussen wachten we al 12 weken op ons bankstel we krijgen telefoon de bankstel was er we konden hem gaan halen. ik was echt blij wand op de stoel de hele avond tv kijken is ook geen pretje
we hebben het bankstel goed en we 4 weken bij ons in de kamer staan begint de armleuning te rafelen dus ik neem contact op met saets en sofa Heerlen daar deelde ze me meede dat ik schriftelijk een klacht moes indienen en dan kon ik als ik een datum had mijn bank komen laten showen en dan werd er gekeken als er een oplossing voor gezocht kon worden.
ik schrijf een brief stop er foto`s bij krijg geen reactie terug ik weer gebeld werd er verteld dat ze geen brief ontvangen hadden dus ik weer een brief gestuurd maar nu aangetekend met handtekening dacht dat gebeurd me geen twee keer
ik kreeg inderdaad ook een reactie terug kon met het bankstel naar Heerlen daar werd gezegd we sturen de bank terug kan 12 weken duren maar u krijgt een leenbankstel nou ik was blij wand ondertussen was ik zwanger dus wat confort was wel welkom komen we thuis wou ik op mijn leenbank gaan zitten ik zat op de planken dus wij weer Heerlen gebeld en gevraagd als er ook kussens bij hoorde wand zo kan je de leenbank niet gebruiken de medewerker aan de telefoon was heel onbeschoft ik moes blij zijn dat ik een leenbank heb gekregen en niet zeuren nou daar kon je het mee doen na 12 weken wij bellen met saets en sofa waar ons bankstel is nou mv u bankstel is nog niet terug wand de fabriek heeft vakantie ik was echt boos dus na wat scheldwoorden heen en weer komt mijn bankstel na 20 weken terug ik was blij omdat ik toen al best wel ver in mijn zwangerschap was en na mijn werk toch ff gemakkelijk wou zitten ik heb mijn bank 3 weken in huis staan en ja hoor mijn bankstel begint weer met rafelen oww ik dacht dat ik ontplofte toen saets en sofa weer tegen mij zij eerst een schriftelijke klacht moest indienen. ik mijn partner gebeld een busje geregeld mijn partner en buurman hebben het bankstel ingelaten en wij naar Heerlen op koopavond we hebben de bus recht voor de deur geparkeerd wij naar binnen en het was echt druk ik heb tegen iedereen gezegd aan de kassa dat ze beter geen producten kunnen kopen omdat ze er alleen maar ellende mee hebben steeds zag je mensen weg lopen de manger wou eerst geen gesprek met mij aangaan omdat ik maar eerst schriftelijk moest regelen met hoofdkantoor ik heb tegen die man gezegd ik blijf hier dan sluit ik gewoon de deur om 21 uur dus ik zeg prima staat er om de 5 min de politie ik zorg dat steeds het alarm afgaat heb ik schijt aan ik wil mijn geld terug jij krijgt het bankstel terug en je bent van mij af wou die eerst niets van weten maar na 2 uur toen die merken dat ik echt niet weg ging is die gaan onderhandelen toen kreeg ik opeens een nieuw bankstel 2 kuipstoeltjes de helf van mijn aankoopbedrag terug en zwart op wit als ik nu iets aan mijn bankstel krijg kwam saet en sofa het halen en kreeg meteen een nieuw bankstel zonder wacht tijd ik dacht eigenlijk dat ik een enkel gevalletje was. maar nu ik dit allemaal heb gelezen sta ik echt met de mond vol tanden maar ik heb er van geleerd ik koop nooit meer een bank bij dat bedrijf
sylvia1984 Berichten: 1Geregistreerd: 11 nov 2013 13:09

Prima actie !! Zo moet je dat volk aanpakken. Op hun eigen manier. Onbeschoftheid is de enige taal die ze verstaan afgaande op je verhaal.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Toch blijf ik niet begrijpen dat deze zaken nog bestaansrecht hebben net zoals woondome / poppeliers.

Ooit zelfde gehad met poppeliers, jaren gelee maar zie geen verbeteringen bij deze bedrijven. Snap het niet. Hoeveel negatieve reclame moeten deze zaken krijgen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Teunbosseman schreef:Toch blijf ik niet begrijpen dat deze zaken nog bestaansrecht hebben net zoals woondome / poppeliers.
Dat is niet zo moeilijk te begrijpen, teun; er komen telkens 'ladingen' nieuwelingen op de markt, meest jongeren en die weten (nog) van niks plus die gaan dan ook nog eens voor de vaak aangeboden 11-delige artikelen die S&S er "gratis" bij geeft. En soms gaat 't goed bij die toko, dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

tenormin schreef:
Teunbosseman schreef:Toch blijf ik niet begrijpen dat deze zaken nog bestaansrecht hebben net zoals woondome / poppeliers.
Dat is niet zo moeilijk te begrijpen, teun; er komen telkens 'ladingen' nieuwelingen op de markt, meest jongeren en die weten (nog) van niks plus die gaan dan ook nog eens voor de vaak aangeboden 11-delige artikelen die S&S er "gratis" bij geeft. En soms gaat 't goed bij die toko, dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.

Juist van die nieuwelingen zou je verwachten dat deze het internet afpluizen ivm laagste prijs en dan vanzelf op de klachten moeten uitkomen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Juist van die nieuwelingen zou je verwachten dat deze het internet afpluizen ivm laagste prijs en dan vanzelf op de klachten moeten uitkomen.
Tja, je zou zeggen: die jongeren zijn van alles op de hoogte (qua techniek van Apps, Ipad, Ipod e.d.) maar ze zijn nog niet een 'echte consument'; maar één aankoopje daar en ze leren snel zwemmen. toch?

MMN16
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2013 10:25

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door MMN16 »

Ja hoor,hier nog een gedupeerde die niet eerst heeft gegoogled op seats and sofas.

In april van dit jaar een bankstel gekocht waarbij een tweezits met relaxfunctie.
Hiervan begon de linker armleuning af te wijken,ik heb hierop aan de achterkant gekeken en zag dat er twee schroeven los bij hingen en om nou voor twee schroeven contact op te nemen met seats and sofas vond ik wat ver gaan,ik dacht die draai ik zelf wel weer even aan.
Dit ging niet want de schroeven komen er net zo snel weer uit dus het blijft niet meer zitten en ja dan moet je wel contact opnemen.
Hiervoor een brief verzonden naar de service afdeling in Deventer en hierop kreeg ik antwoord dat ik met de bank naar het bedrijf moet komen waar deze opgehaald is.
Omdat ik niet vind dat ik voor die kosten op dient te draaien,heb ik een brief verzonden dat ik hier niet aan begin,tenzij seats and sofas mij de vervoerskosten terug betaald omdat dit gewoon onder garantie valt.

Hierop reageerde seats and sofas dat zij ineens sinds kort een extern servicebedrijf hebben die aan huis komt om de bank na te kijken en te repareren indien dit mogelijk is,maar ik moet dan wel de voorrijkosten van € 49,95 betalen en ook hier ga ik niet mee akkoord.

Ik heb mijn rechtsbijstandverzekering nu ingeschakeld en nu is het afwachten wat seats and sofas gaat doen.

Ik begrijp niet dat na zoveel klachten over seats and sofas hier eens geen actie tegen wordt ondernomen door tros radar of de consumentenbond want op deze manier blijft dit bedrijf slachtoffers maken.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik begrijp niet dat na zoveel klachten over seats and sofas hier eens geen actie tegen wordt ondernomen door tros radar of de consumentenbond want op deze manier blijft dit bedrijf slachtoffers maken.
Je denkt toch niet dat Tros Radar of Consumentenbond niets gedaan hebben, althans pogingen hebben ondernomen? Ze hebben al jarenlang een enorme slechte "pers" maar, ik wil je niet beledigen, zolang er mensen blijven kopen blijft Seats & Sofa's gewoon bestaan. Zie mijn vorige commentaar over nieuwkomers.

MMN16
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2013 10:25

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door MMN16 »

Ik heb de topic gelezen Tenormin,maar niet iedereen googled eerst om te kijken of een bedrijf wel betrouwbaar is.

Als er al actie is ondernomen dan heeft het weinig zin gehad,ik bedoel meer actie in de vorm van echt aanpakken op straffe van sanctie's o.i.d.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door crazyme »

Teunbosseman schreef:Toch blijf ik niet begrijpen dat deze zaken nog bestaansrecht hebben net zoals woondome / poppeliers.
Ik denk dat je woonsquare bedoelt ?

stefander1982
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 mei 2013 15:54

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door stefander1982 »

Het verhaal van dit concern is al zo bekend. Seat's and Sofa's is gewoon een concept voor mensen die denken voor weinig geld een leuk bankje te kopen (zie ook de lokadvertenties) maar als je ze uiteindelijk goed gaat vergelijken kom je er zelfs achter dat ze niet eens de goedkoopste zijn. Ja in die lelijk stof (wat er altijd in kleine letters bij staat) daar zijn ze goedkoop in. Niet raar want iedereen kiest die stof die minimaal € 250 duurder is.

Het is jammer dat deze bedrijven zo mogen opereren want het is een en dezelfde familie en die verzieken een heleboel voor de meubelbranche. De goede lijden in dit geval echt onder de slechten.

seat's and sofa's, poppuliers, woonsquare, het is allemaal een en dezelfde familie en ze zeggen allemaal de goedkoopste te zijn. Nou zoals opa altijd al zei. Stefan mienjong, goedkoop is duurkoop.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 nov 2013 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.

SVENHEDIN
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 feb 2010 13:35

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door SVENHEDIN »

Maandag 30 dec.2013 opening nieuw filiaal van SS te Alkmaar. Openingskortingen tot wel 60% + gratis huishoudpakket 11-delig bij alle hoek en bankstellen.Lekker dicht bij ons dacht ik .
Het herinnerde mij aan onze aankoopervaring. In 2004 kochten wij ons bankstel in een filiaal te Zoetermeer/Rijnswoude tijdens een dagtochtje in die omgeving. Prachtige 2 +3 zits, volgens de verkoper de laatste in het filiaal dat weg moest omdat verkoop van dit merk verboden was. De prijs was ruim €4000,- + 1 fiets gratis. We dongen af tot € 2100 zonder fiets. Tevens bedongen wij een behoorlijk lange periode van opslag omdat wij eerst onze kamer wilden opknappen.
Geen probleem, werd direct in het magazijn opgeslagen.Wel moest een kleine aanbetaling worden gedaan. Echter maanden eerder dan verwacht werden wij gebeld met verzoek de bank te komen ophalen omdat er ruimte moest worden gemaakt in het magazijn.
Snel daarna met aanhangwagen naar het filiaal. Wel ter plaatse nog eens bezwaar gemaakt tegen voortijdige levering.De schuld lag bij de cassierres. Zij wilden aantallen maken teneinde een gratis rit met een sportauto te kunnen winnen. Op dat moment gaf de firma radio's weg bij aankoop. Uiteindelijk mocht ik een radio ontvangen als genoegdoening die was evenwel op dat moment niet voorradig, men gaf mij een tegoedbon. De radio heb ik naderhand en passend opgehaald en dus ontvangen.
Het bankstel is tot op vandaag nog in goed gebruik. Wel hebben wij de 3-zits met een balkje in het midden moeten ondersteunen omdat het ging doorzakken. Overigens is het leder van een goede kwaliteit gebleken. Geen spijt van de aankoop. Niettemin deze ervaring op papier gesteld voor degenen die in Alkmaar hun geluk gaan zoeken.

jeroenvos1988
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 dec 2008 13:25

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door jeroenvos1988 »

Wauw, dat is wel heel bijzonder.
Mijn bank heb ik na de dubbele normale levertijd ontvangen, zelf moeten sjouwen omdat ze niet door de "modder" mochten lopen.
Bank was zo licht als een veertje, topspul dus (not).

Al met al heeft de bank een kleine 3 maanden gestaan, overal al doorgezakt door de krakkemikkige pootjes.
Met oud en nieuw 2013 is deze bank ritueel de fik in gestoken, voornamelijk omdat de katten op de bank gingen pissen en dus doordringt was met kattenpis.
Denk dat de katten net zo fan waren van de bank als wij dat waren.
Verzekeraar heeft de bank voor nieuwwaarde vergoed, dus ben mooi een bank elders gaan aanschaffen waar we nog steeds dik tevreden mee zijn!

Moet overigens wel zeggen, dat mijn naaste buren ook een bank bij S&S hebben aangeschaft en deze bank door het vooralsnog gewoon naar behoren.
Ze hadden wel een ander soort bank (steviger) maar daar zullen de veren het straks ook wel van begeven ;-))

Ahfijn, case closed.
Ervaring rijker, en bij alle aankopen in winkels ga ik eerst TROS Radar even af :)

Gegroet!

Gesloten