LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DESIGN247 meubels

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Karinvdk
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2013 21:09

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Karinvdk »

Enige tijd geleden heb ik ook gereageerd op dit topic en op het punt gestaan aangifte te doen bij de politie. Vandaag zijn de bestelde meubels geleverd! Ondanks de frustratie, het lange wachten en bijna de hoop opgegeven zijn we er blij mee! Hoop en geduld doet leven!

Sword
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2013 09:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Sword »

We hebben een poos moeten wachten maar uiteindelijk is dat het meer dan waard.
Ziet er fantastisch mooi uit. Hoop dat iedereen zijn meubels krijgt en er ook zo tevreden mee is.

A.Duursma
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2013 09:00

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door A.Duursma »

Allemaal leuk en wel maar mijn vertrouwen hebben ze nog niet gewonnen.....
Ik ben een aantal weken geleden ook gebeld maar heb tot op heden nog
steeds niet het beloofde meubelstuk en geld ontvangen.

streetcop
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2013 19:41

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door streetcop »

Vanaf april dit jaar moeten wachten, geen geloof meer gehad in dit bedrijf, mar gisteren dan toch onze bestelling, een tv kast mogen ontvangen, en het moet gezegd, ondanks alle ellende, het wachten wel waard geweest. Keurig op tijd afgeleverd door de transporteur, eerst mogen bekijken voor aflevering, want hij zat geweldig ingepakt, was geen enkel probleem. Ziet er erg mooi uit.

Dus voor de andere klanten,men levert weer en ook nog eens goed.

Bennie

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik lees wel erg vaak "het wachten waard geweest".

En geen enkel woordje van kritiek.

Vergis ik mij of wordt dit topic gekaapt ?

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Prolix »

geen idee, en daar ik geloof in eerlijkheid doe ik dus de aanname dat het goed gaat komen. Maar... gezien de geschiedenis hier, kan dat inderdaad heel anders uitpakken.

Zijn er nog meer mensen die wachten op meubels? En ook al langer een accounthier hebben. Forummers die 1 post zetten dat ze zoooo tevreden zijn, tja, da's niet erg betrouwbaar.

Sword
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2013 09:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Sword »

Ik wist zelf niet van het bestaan van dit forum, ben zelf ook niet echt van het klagen. Ik deed het om aan te geven dat er wel weer geleverd wordt en mensen weer wat gerust te stellen. Bellen met die gasten werkt.

Mensen die al ruim 4000 berichten geplaatst hebben, geven mij een beetje het gevoel hier alleen maar te zijn om het zeuren. Ga wat nuttigs doen!!

Prima wat iedereen er van vindt. De levertijd was ruk, de communicatie ook maar het meubel ben ik wel blij mee. Succes

Tijntje007
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2013 18:35

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Tijntje007 »

Ik wacht ook al vanaf MAART op mijn bestelde tafel. Erg ontevreden over de complete afwikkeling, maar toch maar gewacht hoe het allemaal loopt, aangezien ik mijn tafel wel al reeds helemaal betaald heb (helaas).

Ook net als iedereen veelvuldig mail verkeer gehad en toen ineens niks meer. Tot ik een paar wek geleden gebeld werd met de informatie dat mijn bestelde tafel alsnog zou komen. Ze zouden mij uiterlijk 23 oktober laten weten wanneer hij geleverd zou worden... Helaas weer niet gebeld voor 23 oktober. Dus zelf maar eens gaan bellen op 23 oktober.

Kreeg iemand aan de lijn en deze wist mij te vertellen dat mijn tafel deze week op transport zou gaan vanuit Roemenië. Omdat ik een hard houten tafel had besteld, duurde het allemaal lang gaf hij aan. Er zou gisteren een complete vrachtwagen met spullen (inclusief mijn tafel) uit Roemenië vertrekken zei hij, en die zou dan begin volgende week bij de transporteur in Houten zijn..

Ik wacht dus nog maar een weekje op een telefoontje vanuit de transporteur en anders ga ik maar weer bellen....

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ik mag toch aannemen, dat ook al die "blije" mensen daar nooit meer iets bestellen. En ook dat zij in het vervolg niet, of in ieder geval niet zo veel, meer aanbetalen.

joseverhagen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2012 16:32

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door joseverhagen »

Hallo allemaal,

ik heb in juni een tafel besteld, en na veel ongeloof, twijfel en onzekerheid aangaande design 247, is de door mij bestelde tafel vandaag geleverd.
Hij is net als de twee andere tafels die ik al eerder had besteld en die normaal werden geleverd, van mooie en degelijke kwaliteit, en ik ben er dus, ondanks de zorgen van de afgelopen maanden, heel blij mee.
Ik hoop dat alle anderen op dit forum die hun meubels nog niet hebben mogen ontvangen, binnenkort toch ook waar voor hun geld zullen krijgen!
Ik heb inmiddels de aanklacht ingetrokken.
Groeten en iedereen die nog zit te wachten heel erg veel succes,
José

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

ik had een scheur in de tv kast, dit gemeld bij hun en foto's erbij gedaan, heb nu bericht, dat de nieuwe tv kast onderweg is naar nederland.
dat vind ik goede service.ze hebben er totaal geen probleem van gemaakt.
ik bestel volgend jaar de dressoirre nog maar onder rembours.
ik ben er blij mee.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik tel 5x het woord blij op deze pagina. Daar wordt ik nu zo blij van !
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij

Een zanger van de opera
Die zong een mooie aria
Tralalalalala tralalalalala
Maar aan het einde van 't lied
Wist hij helaas de woorden niet
Tralalalalala tralalalalala
Toen fluisterde men hem iets in z'n oor
En hij zong rustig door

Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij

Men wachtte op de ooievaar
De wieg stond al een poosje klaar
Tralalalalala tralalalalala
Het was een schatje van een kind
En werd door iedereen bemind
Tralalalalala tralalalalala
En toen het in het badje werd gezet (ah te heet)
Toen kraaide het van pret

Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij

Wat kleeft dat kind
Geen wonder: z'n wiegje was een stijfselkissie

Er kwam vandaag een dwangbevel
Maar ik kreeg heus geen kippevel
Tralalalalala tralalalalala
Mijn vrouw werd rood en daarna bleek
En was de hele dag van streek
Tralalalalala tralalalalala
Maar ik zei: kind, die zorg gaat weer voorbij
Dus zing als Lau Bandij

Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij

Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij

Read more: http://muzikum.eu/nl/123-1714-30896/rij ... z2k2U6SuXl

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

Karinvdk schreef:.... zijn we er blij mee! ...
Sword schreef:....ben ik wel blij mee....
joseverhagen schreef:... heel blij mee...
noor58 schreef:...ik ben er blij mee.
*tralalala*

Zo blij....

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door stfwlk »

Ook Nederlandse leveranciers worden niet uitbetaald.
http://www.klacht.nl/baiama-meubelzaak/ ... fraude-47/

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

waar ben je mee bezig, meen je dat je leuk bent.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Jolijn »

noor58 schreef:ik had een scheur in de tv kast, dit gemeld bij hun en foto's erbij gedaan, heb nu bericht, dat de nieuwe tv kast onderweg is naar nederland.
dat vind ik goede service.ze hebben er totaal geen probleem van gemaakt.
ik bestel volgend jaar de dressoirre nog maar onder rembours.
ik ben er blij mee.
Zoek dan voor de zekerheid ook maar bij een andere firma iets uit.

joseverhagen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2012 16:32

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door joseverhagen »

Hallo Crazyme,
je doet je naam wel eer aan moet ik zeggen.
Misschien kun je je blijheid beter uiten op de link die je onder je eigen blije liedje hebt gezet
Read more: http://muzikum.eu/nl/123-1714-30896/rij ... z2k2U6SuXl
i.p.v. dit forum te gebruiken voor dit soort onzin!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Jolijn »

en ik ben er dus, ondanks de zorgen van de afgelopen maanden, heel blij mee.

Misschien juist door de zorgen, dat je er zo blij mee bent.Je had op niks meer gerekend, geld kwijt.
Dat er dan uiteindelijk toch nog geleverd wordt, zal een hele opluchting zijn.
Maar nooit meer, lijkt me dan.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

stfwlk schreef:Ook Nederlandse leveranciers worden niet uitbetaald.
http://www.klacht.nl/baiama-meubelzaak/ ... fraude-47/
Hoer nog even de inhoud van het bericht waar stfwlk naar verwijst.
Wij als spuiterij Elfrink, krijgen door hun hele manier van zakendoen stellig de indruk dat Baiama en Design 247, die klaarblijkelijk grotendeels dezelfde eigenaren en vennoten hebben, voornamelijk op een frauduleuze manier omgaan met onderaannemers,zoals ons en andere meubelspuiterijen.

Als alle spuiterijen die ooit meubels uit Roemenië voor Baiama of Design 247 gespoten hebben, tezamen een groot advocatenbureau in de arm nemen om alle eventueel onbetaalde rekeningen van deze twee internet meubel verkoop bedrijven alsnog geïnd te krijgen,dan kon het wel eens zo zijn dat dit uiteindelijk het einde word van hun naar mijn opvatting ongeoorloofde manier van moedwillig allerlei wansmakelijke redenen verzinnen om niet aan hun betalingsverplichtingen te voldoen.

Door contacten met een andere spuiterij en diversen anderen hebben wij de indruk gekregen dat zij tevens onwillig van betalen zijn bij diverse spuiterijen en om hier zeker van te zijn lijkt het me een goed idee om hier gezamenlijk, om dure advocaatkosten te handhaven, tegen in te gaan.

Voor ieder afzonderlijk zal een rechtszaak wellicht te duur zijn en dat weten zij waarschijnlijk als geen ander, maar hoe staat het er voor als wij deze kosten delen met elkaar!?

Zoals bijna iedereen al weet staan er bij de TSN groep in Houten voldoende ongespoten meubels klaar om eventueel in beslag genomen te kunnen worden, net zoals ook alle modellen die in Mijdrecht staan.

Spuiterijen die hierbij betrokken zijn kunnen met ons contact opnemen zodat we de komende tijd gezamenlijk een front kunnen vormen met dusdanig bewijs dat geen rechter hier meer omheen kan.

Allerlei leugenachtige smoezen kunnen dan aan de kaak gesteld worden.

Baiama kon ons bijvoorbeeld eerst niet betalen omdat men plots geen gebruik kon maken van bijbehorende bankrekening, dan weer is het verhaal dat de vennoten een onderling geschil hebben waardoor er niet betaald kan worden om daarna te vertellen dat niet zij,maar de eigenaar van Design247 alvast de helft van het bedrag gaat overmaken.

Dan krijg je van deze man een whatsup bericht dat het geld is overgemaakt om na een aantal dagen te constateren dat dit dus niét is gebeurd. En probeer dan nog maar eens contact te krijgen, onbegonnen werk dus.!?

Herkend u dit of heeft u soortgelijke ervaringen met deze twee bedrijven, over wie op bijvoorbeeld klachten.nl enorm veel klanten de meest uiteenlopende klachten hebben,neem dan contact met me.

Gewenste oplossing
Nakomen van alle betalingsverplichtingen die Baiama en Design247 hebben aan alle spuiterijen waaraan zij spuitwerk hebben uitbesteed.

Sword
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2013 09:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Sword »

Wat mij opvalt is dat de grootste klagers op dit forum, notoire klagers zijn (ze weten zelf wel wie ik bedoel) Hebben jullie dan echt niks beter te doen?, volgens mij was het al duidelijk dat mannen van 247furniture er een potje van gemaakt hebben. Een aantal positieve berichten en ze geven aan dat het forum gekaapt is. Wat een doemdenkers zijn jullie zeg. Dit heeft niks meer met consumentenbescherming te maken.

Geef ze in ieder geval de kans om alles op te lossen. Daar hebben de gedupeerden meer aan lijkt me.

Succes met klagen.

Gesloten