LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Montel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Klant24191977
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2016 14:11

Montel

Ongelezen bericht door Klant24191977 » 26 jun 2016 17:00

Montel: mooie winkels. Waardeloze service. Begin januari een bank besteld (Cima Plus, donkergrijs) bij Montel Cruquius. Bank werd in maart geleverd met een bult op de rugleuning. Klantenservice gebeld, bank laten ophalen voor correctie in de fabriek. Krijgen we de bank na 6 weken weer afgeleverd echter met dezelfde bult en de stof NOG strakker aangetrokken zodat de bult nog prominenter aanwezig is. Op afleverformulier aangegeven dat we ontevreden zijn met het resultaat. Het is nu bijna juli en hebben niets meer vernomen. We willen nog een mooie fauteuil aanschaffen maar zonder passende oplossing niet bij Montel. We zullen het vervolg hier posten.

crazyme
Berichten: 7560
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Montel

Ongelezen bericht door crazyme » 28 jun 2016 07:35

Ik denk dat je beter rechtstreeks contact kunt opnemen met montel over uw klacht. Het kan zijn dat de opmerking over de reparatie is ontgaan.

BruceAlmighty
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2016 13:49

Re: Montel

Ongelezen bericht door BruceAlmighty » 08 jul 2016 16:01

Laat me raden, jullie hebben wel het volledige bedrag al betaald?

Gesloten