LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
indy666
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 dec 2010 14:42

Re: Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Ongelezen bericht door indy666 »

Em dat ben ik helemaal met u eens Olaf.
Vandaag maar weer eens een e-mail gestuurd omdat het antwoord van maandag mij in mijn hoofd bleef draaien.

Minimaal 4 ,maanden inzitten, dus stelde de vraag, moet ik dan iedere dag op een andere zetel gaan zitten ? of hoe ziet u dit ?
En ik heb gevraagd of ze geen toetsenbord hebben die verbonden is met hun computer want op al mijn e-mails heb ik geen antwoord gekregen.

En jullie raden het al, nog geen antwoord, hier word ik echt moedeloos van, dit is toch geen klantenservice van een bedrijf.

hans48
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 jul 2005 20:40

Re: Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Ongelezen bericht door hans48 »

Als je nou eens begint met een aangetekende brief te sturen naar Goossens met daarin je verhaal dat je niet gekregen hebt wat je gekocht hebt,
dat de verkoper niets heeft gezegd over inzitten,en je bij een niet goede oplossing je de koop ontbindt.

Op een showroom model wordt niet zo veel op gezeten,of het moet een topper zijn die ze heel veel verkopen,1 a 2 dagen hebben ze het een beetje druk in de showrooms.
Dat je kwaad bent begrijp ik,maar hoe harder je schreeuwt hoe minder men doet,heb je een rechtsbijstand vraag daar advies,of de rechtswinkel.

Laat Joris maar kletsen met zijn mooie verhalen,Goossens moet binnen 6 maanden bewijzen dat ze het goed hebben geleverd.

indy666
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 dec 2010 14:42

Re: Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Ongelezen bericht door indy666 »

Ik heb rechtsbijstand en die heb ik vorige week al gebeld, ik moet hun eerst de kans geven om het in orde te maken dus wachten op de monteur.

Lost die het probleem niet naar ons goed dunken op dan komt de rechts bijstand in actie.

Dat zal ook wel in orde komen, maar ondertussen kan ik niet fatsoenlijk op onze bank zitten, dus wat eigenlijk een leuk moment had moeten zijn is nu een grote teleurstelling, en eerlijk gezegd hebben wij helemaal geen zin meer in dit bankstel.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Ongelezen bericht door gemist »

Wat zou een monteur kunnen met een te hard bankstel? 48uur inzitten?
Ik heb een dergelijk probleem ook gehad, monteur kwam eigenlijk alleen mijn mening onderschrijven en verder ging het zoals ik wilde.
Ik hoop dat het bij jullie ook zo gaat.

indy666
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 dec 2010 14:42

Re: Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Ongelezen bericht door indy666 »

Beste,

Bedankt ik hoop het ook.

Met vriendelijk groet.

krezie herrie
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 jul 2005 08:13

Re: Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Ongelezen bericht door krezie herrie »

Inzitten....

"Mijnheer, thuis heeft mijn tv niet zulke mooie kleuren!"
Maar beste klant, u moet uw toestel natuurlijk wel een week of 8 "inkijken".... :-p

motorhan
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 dec 2009 19:33

Re: Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Ongelezen bericht door motorhan »

Opmerkelijk dat er zoveel "deskundigen" een mening geven die de TS eigenlijk maar een zeurder vinden.

De TS vind dat hij niet heeft geleverd gekregen wat hij bedoelde dus is er een probleem. en dan is het te makkelijk om de schuld bij de koper of verkoper te leggen zonder nader en gedegen onderzoek en niet uit te gaan van loze veronderstellingen.

In de meeste gevallen kun je bij het kopen van een bankstel kiezen voor een bepaalde kwaliteit polyether. er is dan verschil in SG je hebt b.v. SG 25 en
SG 40 maar ook SG 40 soft.
Het is dus aan te raden in de winkel aan de verkoper te vragen welke vulling zit er in dit showmodel. dat weet ie vaak niet uit zijn hoofd omdat er ook veel verkopers / adviseurs zijn die alleen in de weekenden en op speciale dagen werken. die hebben dus meubelverkoop als hobby bijbaantje.

Mijn ervaring is dat de verkoper in de PC opzoekt met welke vulling het showmodel is geleverd. en dan maak je als klant een keus.

Polyether wordt in het gebruik zachter dat is zeker en vooral de lagere SG zijn sneller zacht (doorgezakt) ook een duurdere betere polyether wordt in het gebruik zachter. dus daar heeft de winkel wel een punt.

Mogelijk dat u verkeerd bent begonnen in uw contact en de monteur ook wel probleem oplosser genoemd te laten komen en zijn visie en oordeel te vragen. U hoeft niet te verwachten dat een monteur een bank ter plaatse zachter kan maken.
Daar ligt dus een punt voor Goosens de medewerker die een reactie aan u gaf had beter kunnen zeggen er komt een deskundige (en dat is een monteur) naar uw bank kijken.

Als deze medewerker u een en ander had uitgelegd had u daar mogelijk een beter gevoel bij. U kunt ook nog vragen of er een service manager van de fabrikant naar de bank komt kijken. in specifieke gevallen zal een winkel en fabrikant daar best aan meewerken.

Uw opmerking ik zet de bank wel buiten onder een zeil is natuurlijk overtrokken en uit boosheid gezegd. want houd er rekening mee ook al zou het bankstel retour moeten naar de leverancier dan moet u er toch zorgvuldig mee omgaan omdat u ander al uw rechten verspeeld.

Ik weet niet of Goosens is aangesloten bij een geschillen commissie anders kunt u daar ook contact mee opnemen en komt er waarschijnlijk een onpartijdig persoon een en ander beoordelen.

Ik zou u voorstellen probeer een afspraak te maken wanneer het in de winkel en bij u uitkomt te spreken met een service manager. leg uw probleem aan hem/haar voor en kijk wat er voor oplossing wordt geboden. wellicht krijgt u die niet direct maar spreek dan een termijn af waarin u een reactie krijgt. en blijf kalm. mijn ervaring mensen die kwaad worden gaan schreeuwen bereiken minder dan mensen die open staan voor een oplossing.

Wat er in een eerder reactie werd voorgesteld om in een volle winkel te luidruchtig te reclameren is misschien voor die persoon een oplossing maar probeer dat te vermijden. de toon maakt de muziek.



Ik wens u veel succes.

een ervaringsdeskundige

BettyvB
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2017 12:01

Re: Hard bankstel Goossens Wonen en Slapen

Ongelezen bericht door BettyvB »

Mag ik weten hoe het afgelopen is met jullie bankstel? Ons bankstel zit ook veel te hard, maar tot nu toe denken ze nog mee bij Piet Klerkx.

Gesloten