LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank gekocht bij Sofa Nova Alexandrium Rotterdam

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
katoo50
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2017 18:49

Bank gekocht bij Sofa Nova Alexandrium Rotterdam

Ongelezen bericht door katoo50 »

Ik heb een bank gekocht in mei 2015 bij Sofa Nova Alexandrium Rotterdam, deze werd na heel veel ophef geleverd in september. Helaas verkeerde maat en miste de hoofdsteunen, formaat bank was veel kleiner dan besteld. Eigenaar bleef ontkennen daarop de geschillen commissie ingeschakeld, Via geschil is er uitgesproken dat de eigenaar mij de juiste bank moet leveren. De dag waarop ik de bank verwachtte en belde kreeg ik te horen dat de gewenste kleur niet meer te bestellen is . Stalen opsturen was niet haalbaar, om die reden zou ik bij filiaal dichter bij huis ( nijmegen ) de stalen op kunnen halen om kleur uit te zoeken. Echter de stalen was meneer vergeten mee te geven waarop ik tevergeefs daar was. Daarop gesommeerd telefonisch dat de kleurenstaal incl hoofdsteun binnen 3 werkdagen in mijn bezit moesten zijn. Een andere kleur uitgezocht in oktober 2016, en tot op heden niets meer vernomen. Op geen enkele manier ook contact te krijgen met het filiaal.
Nu in afwachting van tweede zitting , het is inmiddels maart 2017 .....Bijna 2 jaar na het bestellen van de bank.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 mar 2017 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bank gekocht bij Sofa Nova Alexandrium Rotterdam

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dank u wel voor uw verhaal. Had u verder nog een vraag?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bank gekocht bij Sofa Nova Alexandrium Rotterdam

Ongelezen bericht door crazyme »

katoo50 schreef:Op geen enkele manier ook contact te krijgen met het filiaal.
Nu in afwachting van tweede zitting
Geen contact kunnen krijgen klinkt niet echt hoopvol.

Ik neem aan dat u nu ontbinding eist ?

Gesloten