FrancoisL schreef:Beste mensen.
Ik heb de emma matrassen nu een half jaar.
Ben er zeer tevreden over.
Ik ben fors van formaat en gewicht maar ik lig er goed op.
Mijn vrouw heeft een doorsnee formaat en is ook zeer tevreden.
Wat betreft vochtregulering echt een verbetering van mijn vorige matrassen
Deze verschuiven ook niet.
Matrassen van een duur merk (ubica ) € 3000,00 na 4 jaar afgedankt omdat ze gewoon ***** lagen vanaf het tweede jaar.
Ik weet natuurlijk niet hoe ze over 5-10 jaar uitzien maar slechter als de Ubica zal het zeker niet zijn.
gr
Francois
Bedankt voor uw feed-back. Positieve berichten komen hier niet zo vaak voor en ik zie het beslist niet als spam. Het beoordelen van een matras is echter net zo individueel als de smaak van een taart laten omschrijven en derhalve partout altijd min of meer een subjectieve beschrijving:
- U bent tevreden, vooral omdat uw vorige matras *** was, (dat is dus logisch)
- U bent fors en uw echtegenote juist niet, (toch hetzelfde matras)
- U transpireert en bent tevreden, (uw echtgenote transpireert anders)
Waarmee ik opmerkelijk vind, dat paartjes vaak dezelfde e-bikes kopen, op dezelfde bank zitten i.p.v. twee fauteuils en ... vaak twee dezelfde matrassen kopen of zèlfs een tweepersoonsmatras kopen, ondanks alle fysieke verschillen.
Tenminste fijn, dat u, of uw echtgenote, nu een acceptabelere matras hebben gevonden. Ikzelf heb dire verschillende matrassen in huis en wissel in de hardheden bij voorbeeld afhankelijk van de temperatuur of na grote fysieke inspanningen ... Men kan het zich dus nòg moeilijker maken als het standaard al is