LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Decor Wonen inzake levering

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
C.M.1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2017 19:25

Klacht Decor Wonen inzake levering

Ongelezen bericht door C.M.1976 »

Op 30/12/2016 een bed besteld en de verkoper zei dat hij geleverd zou worden binnen 8 maar echt uiterlijk 12 weken.

Na 8 weken gebeld uit nieuwsgierigheid maar werd toen afgesnauwd dat ik echt 12 weken moest wachten. Na 12 weken hebben we weer gebeld want ik had uiteraard nog niets gehoord... Toen bleek dat het bed een dag ervoor (20 mrt) op een schip was geladen en dat het nog uiterlijk 3/4 weken zou duren. Hier waren we al niet blij mee maar na een mail werd dit nogmaals bevestigd (lang leve de kleine lettertjes waar de verkoper uiteraard niets over heeft verteld maar ja we hadden deze getekend dus niks aan te doen).

Na weer 4 weken uiteraard nog niets gehoord. Maar we waren druk aangezien we in de tussentijd een nieuw huis hebben gekocht. Het is inmiddels 8!! I.p.v. van 4 weken ( en in totaal 21 weken na de datum van bestelling van het bed) en we worden gebeld dat het bed binnen 4 weken geleverd moet worden (na 24 weken mag je kosteloos annuleren, zo slim zijn ze dan weer wel bij Decor Wonen).

We hebben aan de mevrouw aan de telefoon de situatie proberen uit te leggen en aangegeven dat we gaan verhuizen en dat we het bed nu graag op het nieuwe adres geleverd en gemonteerd (waar wij ook voor hebben betaald) willen hebben en graag rond eind juli.
Echter, Decor wonen wenst hier niet aan mee te werken. We moeten het bed binnen 4 weken laten leveren en anders zijn we onze aanbetaling van 400 kwijt.
De klantenservicemedewerker heeft ons zeer onbeschoft te woord gestaan. Deze 4 weken waar DecorWonen over spreekt zien wij overigens niet in de kleine lettertjes staan!!!

Wat is jullie ervaring? En wat kunnen we hiermee?

Gesloten