LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plooien in topper van Swissense

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Carola61
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2017 18:22

Plooien in topper van Swissense

Ongelezen bericht door Carola61 »

Wij hebben een klacht over de topper van ons bed van Swissense De duurste topper genomen maar na 9 maanden heel veel plooien er in.Heb al een klacht ingediend en na twee mailtjes en een aangetekende brief werd er beloofd dat er een afspraak zou worden gemaakt dat een monteur zou komen kijken.Ook zou ik twee nieuwe onderlakens krijgen omdat deze dure onderlakens nogal zijn gekrompen en ik er niets meer aan hebt.Intussen nog niets gehoord,bijna twee weken geleden dat er werd beloofd met een paar dagen contact op te nemen.Intussen alweer drie mail gestuurd maar totaal geen reactie. :oops: :oops:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Plooien in topper van Swissense

Ongelezen bericht door crazyme »

Bel eens.

Hevangestel
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2017 14:49

Re: Plooien in topper van Swissense

Ongelezen bericht door Hevangestel »

[ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie]
Er moesten lagere pootjes onder het bed dat we gekocht hadden 3500,-euro als we dat wilden moisten we 75,- euro betalen, terwijl het hun fout was, of we konden de pootjes afhalen bij de winkel en ze zelf eronder zetten en we moesten de oude pootje terug brengen.
[offtopic bewering verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jun 2017 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd, offtopic bewering verwijderd

Yvon500
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jun 2017 16:47

Re: Plooien in topper van Swissense

Ongelezen bericht door Yvon500 »

Reageren, dat woord kennen ze niet. Aantal mails gestuurd omdat de splittopper die volgens de site ruim zou passen te klein is. Geen reactie.
Intussen zijn we er ook achter dat luxebedden.nl ook Swiss Sense is, problemen met leveren onderdeel bed vanaf 2 januari.
Eerst op telefoontjes en mails geen reactie, na inschakelen rechtsbijstand werden we teruggebeld (door Swiss Sense) met de belofte de volgende dag gebeld te worden met een oplossing. Dat is al weken geleden. De rechtsbijstand neemt het nu verder over.

Yvon500
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jun 2017 16:47

Re: Plooien in topper van Swissense

Ongelezen bericht door Yvon500 »

Via Paypal een geschil aanhangig gemaakt over het hoeslaken maar ook daar werd niet op gereageerd. Opgewaardeerd naar een eis en via Paypal mijn geld teruggekregen. Toen kreeg ik wel een mail waarom ik dat had gedaan, ik heb wel geantwoord en daarna weer geen enkele reactie.
Qua reageren maakt het niet uit wie er ook maar een klacht indient, ook onze advocaat krijgt geen antwoord op aangetekende brieven dus maar op naar de volgende stap.............

stofzuigertje

Re: Plooien in topper van Swissense

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Was & Droger voorschrift?

Ja, als je een 40 graden product op 60 gaat wassen..... of na afloop niet ophang aan lijntje in slaapkamer (gratis drogen en ik mis die ruimte overdag niet) en de droger op hogere temperatuur laat werken?

Dat moet je bewijzend dat zowel wassen als drogen volgens voorschrift is gedaan voor het hoeslaken.


Matras topper, was dit voor vaste of verstelbare bodem?
Een pocket veer van Ikea mag verstelbaar zijn maar een bonell niet, die zal sneuvelen!
Ook schuim matrassen heb je verstelbaar of juist niet.

Ikea staat dit duidelijk online maar een duurdere Swissense zal dit ook wel gelden.
De verstelbare bodem, het matras daarop bepalen welke opleg er op kan.
Klopt dit wel of heeft de verkoper alles in 1x verkocht of is hier iets fout gegaan.

Als je een niet toegestane combinatie koopt vervalt de garantie bij elk merk.

Yvon500
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jun 2017 16:47

Re: Plooien in topper van Swissense

Ongelezen bericht door Yvon500 »

Zie het nu pas, dacht dat ik wel melding van reactie's zou krijgen.
Op 30 graden gewassen en lekker buiten aan de lijn gedroogd!
Geen Ikea bed maar via Luxebedden.nl een bed gekocht van ruim €3000, dat achteraf van hetzelfde bedrijf blijkt te zijn.
Swiss Sense dus.

Gesloten