LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bankstel leen bakker

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
tvw
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2018 09:49

bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door tvw »

Banstel gekocht bij leen bakker net een jaar oud nu al stuk reactie leen bakker :gebruikers schade???? Hoe dan? Wordt niet fatsoenlijk te woord gestaan

NeoDutchio
Berichten: 12319
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als het product ouder is dan 6 maanden is het aan u om aan te tonen dat het gebrek is ontstaan door een productfout.
Wat is de klacht?

tvw
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2018 09:49

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door tvw »

Klittenband is verkeerd geplaatst trek de bekleding van de kussens los .duidelijke constructiefout.professionele stoffeerder naar laten kijken.slechte service leen bakker.

tvw
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2018 09:49

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door tvw »

Heb heel veel documentatie naar leen bakker gestuurt foto, s enz.medewerker is komen kijken en klacht gegrond verklaard.ben al drie maanden bezig om het geprepareerd te krijgen, wat in eerste instantie was toegezegd maar nu zegt het hoofd kantoor gebruikersschade.bank is net een jaar oud .dus,

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door sylvesterb »

tvw schreef:Heb heel veel documentatie naar leen bakker gestuurt foto, s enz.medewerker is komen kijken en klacht gegrond verklaard.ben al drie maanden bezig om het geprepareerd te krijgen, wat in eerste instantie was toegezegd maar nu zegt het hoofd kantoor gebruikersschade.bank is net een jaar oud .dus,
Gebruikersschade, schade die dus veroorzaakt is door de gebruiker valt niet onder de garantie, je kunt wel blijven roepen "bank is net een jaar oud .dus" maar dit is een niets zeggende zin. Immers kan dit soort schade al 2 minuten na ingebruikname voorkomen.

NeoDutchio
Berichten: 12319
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

tvw schreef:Klittenband is verkeerd geplaatst trek de bekleding van de kussens los .duidelijke constructiefout.professionele stoffeerder naar laten kijken.slechte service leen bakker.
Hoe kan de klittenband de bekleding van de kussens los trekken? Dit kan alleen als er wrijving ontstaat. Oftewel als er geschoven wordt met de kussens als het klittenband op elkaar zit. Maar waarom zou er geschoven moeten worden met kussens? Deze liggen normaal in de bank.

stofzuigertje

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De kussen in mijn boot, zelf gemaakt hadden zelfde probleem, ik dacht makkelijk wisselbaar maar moest de plek en hoeveelheid klittenband ook aanpassen....

Jammer dat ze niet luisteren en leren om met vaak nauwelijks kosten een beter product te krijgen.
Gezien het te koop staan binnen Blokker groep verwacht ik helaas weinig.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door BreejKC »

Mondeling niets meer ondenemen hierover bij Leen Bakker. Goedkope winkel maar ook misschien daardoor goedkope servicegerichtheid.

Leen Bakker is echter aangesloten bij Geschillencommissie CBW. Geef Leen Bakker nog één keer, schriftelijk, de kans de fout, als die aan hen te wijten is kosteloos voor u op te lossen. Stel daarbij een redelijke termijn, bijvoorbeeld 10 werkdagen na dagtekening van uw schriftelijke verzoek. Kondig daarbij aan dat als zij die fout niet oplossen, en u weet zeker dat u in uw recht staat, dat u zich zult wenden tot het CBW met de klacht.

Als u in voorkomend geval bij deze kwestie door het CBW in het gelijk gesteld wordt, wordt uw bank kosteloos gerepareerd en ontvangt u uw klachtgeld terug.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door crazyme »

Laat iemand anders voor u het woord doen.
Grote kans dat de communicatie een deel van het probleem is.

Mogelijk begrijpt u niet goed wat leenbakker bedoelt en mogelijk begrijpt leenbakker niet wat u bedoelt.

O, en houdt het bij hoofdzaken.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door witte angora »

tvw schreef:Klittenband is verkeerd geplaatst trek de bekleding van de kussens los .duidelijke constructiefout.professionele stoffeerder naar laten kijken.slechte service leen bakker.
Dit snap ik dus niet helemaal (maar ik kan me er ook niet goed een beeld bij vormen). Als een kussen met klittenband vast gezet wordt, en het kussen zit op een of andere manier niet goed, dan haal je het toch los en maak je het met die klittenband toch weer vast tot het wel goed zit?

Overigens is het voor het eerst dat ik hoor dat een kussen met klittenband vast wordt gezet.

Wat gebruikersschade betreft, dat kan zeer rap gaan, dat klopt. Ik had pas een ander bankstel gekocht (tweedehands, want:), en toen kwam de kat...

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: bankstel leen bakker

Ongelezen bericht door gosewijn »

witte angora schreef:
tvw schreef:Klittenband is verkeerd geplaatst trek de bekleding van de kussens los .duidelijke constructiefout.professionele stoffeerder naar laten kijken.slechte service leen bakker.
Dit snap ik dus niet helemaal (maar ik kan me er ook niet goed een beeld bij vormen). Als een kussen met klittenband vast gezet wordt, en het kussen zit op een of andere manier niet goed, dan haal je het toch los en maak je het met die klittenband toch weer vast tot het wel goed zit?

Overigens is het voor het eerst dat ik hoor dat een kussen met klittenband vast wordt gezet.

Wat gebruikersschade betreft, dat kan zeer rap gaan, dat klopt. Ik had pas een ander bankstel gekocht (tweedehands, want:), en toen kwam de kat...
Het zijn toch schatjes , leveren altijd weer extra werk op . :D :D :D

Gesloten