LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] budget king store/living cosmopolite

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Silvester Engelbart
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:24

budget king store/living cosmopolite

Ongelezen bericht door Silvester Engelbart »

koop nooit hier u meubels hele slechte service wij hebben een bankstel deze is van kuka home geleverd door Budget King Store / Living Cosmopolite.
Na een hele korte tijd zakken de kussen al in. Totaal geen garantie zeggen dat ze bij CBW waren aan gesloten stond ook op hun site hebben dit snel verwijderd. De verkopers zijn onredelijk. en de volgende linken zeg al genoeg ze schrijven dat ze service hoog in het vaandel hebben maar dit is echt niet waar.Je krijg van een van de verkopers/eigenaar nog een grootte mond ook. Dus koop niet bij deze meubel handelaar te Leerdam

hartvannederland.nl/top-nieuws/2016/corrie-gaat-dood-maar-moet-nieuwe-bank-wel-betalen/

ad.nl/utrecht/corrie-sterft-voordat-de-nieuwe-bank-er-is-maar-betalen-zal-ze~a62d07e1/

stadtiel.nl/zakelijk/bij-budget-king-store-staat-service-bovenaan-230950

viewtopic.php?f=14&t=76646&start=40
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Laatst gewijzigd door Radar op 09 apr 2018 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd door Moderator

stofzuigertje

Re: budget king store/living cosmopolite

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je de smartphone pakte voor de koop en ziet niet aangesloten en ze beweren van wel, gelijk die waarschuwen wegens fraude.

Niet kopen en dan klagen maar vooraf controleren of deze al bekend zijn... en laat dat via Google.....

Budget winkels zijn meestal budget service en budget kwaliteit en geen budget klachten helaas....

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: budget king store/living cosmopolite

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bedankt voor uw waarschuwing. Maar voor nut hebben de waarschuwingen? U heeft ze immers ook niet gelezen voordat u gekocht hebt. U bent de zoveelste in de rij en er zullen ongetwijfeld wel meer topics gaan komen hierover.

De reden van de CBW is dat deze winkel van naam en concern is verandert. Ze zijn van de ene franshise formule naar een andere gegaan. Schijnbaar waren er nog een paar punten die gedaan moesten worden met de overgang. Met de oude formule waren ze nog wel aangesloten.

Silvester Engelbart
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:24

Re: budget king store/living cosmopolite

Ongelezen bericht door Silvester Engelbart »

klop dat ik niet heb gekeken en daarom wil ik dus ander waarschuwen ik hoop dat daar niks mis mee is gewaarschuwd mens telt voor twee.
En je moet maar een smartphone bij je hebben die heb ik niet eens. maar in de eerste instantie ben ik naar living cosmopolite en niet naar budget zo was de advertentie in de krant. Hopelijk kan ik met dit verhaal andere waarschuwen

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: budget king store/living cosmopolite

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Silvester Engelbart schreef:klop dat ik niet heb gekeken en daarom wil ik dus ander waarschuwen ik hoop dat daar niks mis mee is gewaarschuwd mens telt voor twee.
En je moet maar een smartphone bij je hebben die heb ik niet eens. maar in de eerste instantie ben ik naar living cosmopolite en niet naar budget zo was de advertentie in de krant. Hopelijk kan ik met dit verhaal andere waarschuwen
U hoeft echt een smartphone te hebben om onderzoek te doen hoor. Geen idee hoe u een bankstel koopt, maar dat doe je normaal gesproken niet door een willekeurige winkel in te lopen en te kopen. Je gaat vergelijken en je kijkt vooraf natuurlijk bij welke winkel je wil gaan kopen.

Natuurlijk mag u andere mensen waarschuwen, maar u hebt zelf ook niets gedaan met eerdere waarschuwingen. Dus wat voor nut hebben waarschuwingen als mensen pas achteraf gaan zoeken naar een verkoper?

Hans van bree
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2018 09:23

Re: budget king store/living cosmopolite

Ongelezen bericht door Hans van bree »

Kingstore is nu manas.. Kijk uit voor deze persoon wisselt steeds van naam en nieuwe webshop.. Zeer onbetrouwbaar.. Mooie verhalen en alleen bedrog. Gewaarschuwd mens telt voor twee. Dus oppassen... Hans

Gesloten