LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubeloulet Reuver

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Immigrant
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2018 13:09

Meubeloulet Reuver

Ongelezen bericht door Immigrant »

Ben je op zoek naar nieuwe meubelen en wil je graag je geld over de balk smijten, GA DAN NAAR MEUBELOUTLET REUVER.

Dezelfde mensen die eerst de afhandeling van de beëindiging Eigen Huis uitvoerden,dat zijn een soort meubelopkopers en zeker niet de oude eigenaren van Eigen Huis zelf, gaan nu onder een nieuwe paraplu verder met dezelfde onserieuze handelspraktijken.
In hun verkoopcontracten staat standaard dat elke garantie en daarmee ook alle consumentenrechten worden uitgesloten.
Als je hierover, bij verkoop, een opmerking maakt wordt je afgescheept met een mobiel nummer waar je kunt bellen in geval van een claim. Dit laatste heeft weinig zin want dan kan men zich plots niets meer herinneren en kun je naar mondeling toegezegde garantie fluiten.

Ik was zo dom er een leren stoel te kopen waarvan na 2 maanden de leren bekleding al de kleur begon te verliezen. Op mijn reclame werd afwijzend gereageerd en ook latere telefoontjes leverden niets op. Nu, ca. 1 jaar verder zit ik met een vale stoel die voor ca. € 850,--
Ik sta nu voor de keuze om dit zelf te laten uitvoeren of een juridische procedure te starten. In principe zou ik dat natuurlijk moeten doen maar gaat mij de procedure veel tijd en geld kosten met de vraag of ik daadwerkelijk gecompenseerd wordt.


Mijn advies aan mensen die op het idee komen om daar voor meubels te gaan kijken:


BLIJF WEG BIJ MEUBELOUTLET REUVER want de kwaliteit is abominabel, het woord service is chinees voor ze, de prijzen zijn eerst extreem verhoogd om daarna korting te geven.
Veel meubelen kun je , met een beetje zoeken, in de regio bij bonafide ondernemers voor vrijwel dezelfde prijs kopeen zonder dat ze over korting praten En je krijgt echte service en garantie

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Meubeloulet Reuver

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het heette eerst Ons Huis. Maar een bedrijf dat standaard 50% korting geeft, vindt u niet raar?
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 07 jul 2018 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Meubeloulet Reuver

Ongelezen bericht door 16again »

Lady1234 schreef:Maar ern bedrijf dat stabdaard 50% korting geeft, vindt u niet raar?
Is niet zo ongebruikelijk in woonbranche
denk aan keukenwinkels, schreeuwende 50% korting acties zijn daar schering en inslag

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Meubeloulet Reuver

Ongelezen bericht door Lady1234 »

16again schreef:
Lady1234 schreef:Maar ern bedrijf dat stabdaard 50% korting geeft, vindt u niet raar?
Is niet zo ongebruikelijk in woonbranche
denk aan keukenwinkels, schreeuwende 50% korting acties zijn daar schering en inslag

Maar daar weet toch ook iedereen van dat dat niet klopt? En dan verkoopvoorwaarden accepteren, waarbij garantie uitgesloten wordt? Daar koop je toch niet.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubeloulet Reuver

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:
Lady1234 schreef:Maar ern bedrijf dat stabdaard 50% korting geeft, vindt u niet raar?
Is niet zo ongebruikelijk in woonbranche
denk aan keukenwinkels, schreeuwende 50% korting acties zijn daar schering en inslag
Dat is helemaal niet gebruikelijk.

Immigrant
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2018 13:09

Re: Meubeloulet Reuver

Ongelezen bericht door Immigrant »

Ik had zelf al geconstateerd dat het bij nader inzien dom was. Echter wel zien in het ligt van het feit dat op dat moment op de ramen van inderdaad "Ons Huis" vermeld stond dat het een opheffingsuitverkoop was en in de krant een artikel had gestaan dat de eerdere eigenaar er in dit pand mee stopte.

Bij een opheffing zijn dergelijke kortingen helemaal niet zo vreemd.
Doel van mijn actie is en blijft "BLIJF DAAR WEG"!!!


De tot nu toe gevoerde discussie is m.i. niet relevant.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Meubeloulet Reuver

Ongelezen bericht door 16again »

opheffingsuitverkoop en garantie gaan sowieso niet samen. Je weet dat de winkel binnenkort dicht is , en je dus nergens met klacht heen kan.

Mandy!!
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 nov 2018 10:29

Re: Meubeloulet Reuver

Ongelezen bericht door Mandy!! »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Radar op 23 nov 2018 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd

Gesloten