LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
rinadonkers1947
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2020 13:57

Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door rinadonkers1947 »

Hallo allen,

Mijn man is onlangs geholpen aan zijn knie. Gelukkig is het herstel voorspoedig maar heeft hij nog wat moeite met opstaan. We willen daarom graag kijken voor een goede sta op stoel. Er zijn bij ons in Alkmaar 2 winkels daarvoo,r Prominent Alkmaar en Meubelzorg te heerhugowaard(ls idt ook van prominent?). Op google zie ik veel Zitmax maar die hebben geen winkel. Is dat wel verstandig zonder het eerst uit te proberen? wat is jullie ervaring met de thuisprobeer service? Alvast hartelijk dan.

Groeten Rina Donkers

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door Jablan »

Het voordeel van een winkel: er is een verkoper, die bekend is met het soort klachten van je man en je daarom beter kan adviseren dan welke onlineshop dan ook, bovendien een showroom vol met meubilair om zelf uit te proberen. Wel de tijd nemen daarvoor.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als die stoel eigenlijk maar voor tijdelijk is ivm die knie, zou ik eens op Marktplaats voor een tweedehands stoel kijken. Vriend niet zo lang geleden nieuwe knie, opstaan lastig. Dag of 14 sta op stoel gehuurd, dure bedoening, toen perfecte tweedehands gescoord op Marktplaats.

Persoonlijk heb ik het niet op Permanent en Meubelzorg ken ik niet.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik denk dat je bij alle adressen teveel gaat betalen. Laat je eerst adviseren zodat je weet wat mogelijk is en wat voor jou geschikt is.

Ga vervolgens naar een normale meubelzaak en doe daar een prijs check.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Sla prominent Alkmaar snel over. Mijn ouders hebben een "vertegenwoordiger" thuis gehad. Begon met €7200 voor 2 sta op stoelen, toen moeder zei dat erg veel geld te vinden werd er met "de baas " gebeld aanbod was, als u nu tekent wordt het €5500.
Mijn ouders gaven aan er over te willen nadenken en toen begon de goede man met zinnen als: Uheeft mij teveel tijd gekost..... Nu kan ik mijn kinderen niet voeden.....Zo kan ik niets verdienen en hij wilde zelfs zijn eerder gegeven presentje mee terug nemen.

De buurman van mijn ouders heeft wel gekocht , volle mep betaald, snel defecten aan de stoel en nog sneller erachter gekomen dat service niveau nul is en kwalitatief slecht materiaal wordt gebruikt. Stoel heeft nooit goed gewerkt. Buurman heeft het maar opgegeven.

In showroom staat ook weinig geprijsd altijd een gok wat je mag betalen.

1Willem2
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 nov 2019 13:58

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door 1Willem2 »

Zeer slechte ervaring met Prominent. De verkoper was oké daarna begon de ellende. Klacht werd niet in behandeling genomen. Uiteindelijk de Geschillen Commissie ingeschakeld. Prominent is zeer duur en dan verwacht je een perfecte stoel. Advies: ga naar een gewone goede meubelzaak, zij verkopen ook relaxstoelen.

bruin175
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2008 18:00

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door bruin175 »

Zitmax heeft wel degelijk een showroom in Ter Aar

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Normale winkels hebben CBR keurmerk en tussen de €1200 en €6300 gezien, zonder verkopers die hun kinderen laten verhongeren verhalen erbij.

Als je zo dure verkoopt zul je vaker voor niets werken.
Er worden vele gebruikte van overleden keurige ouderen verkocht en Leder is makkelijk Covid 19 vrij te houden.
Wel krijg je als koper gelijk gratis rugklachten wegens het tillen want moeilijk vastpakken en redelijk gewicht dus ga met 2 gezonde personen!

Ik heb er nu 3 voor vriendenprijzen, zonde om bij groot vuil te dumpen en elke stoel heeft nu vaste gebruiker,
3x zelfde zou ik daarom nooit doen!

amvanderkwast
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2020 15:38

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door amvanderkwast »

Zitmax heeft weldegelijk een winkel in Ter Aar aan de stobbeweg. En je wordt daar zeer goed geholpen en een zeer ruime keus.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Topic starter woon in of de regio Alkmaar,

Dat ze elders een Showroom hebben, dat is te ver lopen met die knie.
Ik denk langs gaan, proberen en vaak zijn in de kringloop winkels voldoende aanbod van deze gebruikte en hoewel ik een Sta op niet nodig heb, de relax functie wil ik nooit meer missen!

Als je de prijzen ziet bij speciaal zaken, er is voldoende handel in mooie gebruikte.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door crazyme »

amvanderkwast schreef:
22 mei 2020 15:44
Zitmax heeft weldegelijk een winkel in Ter Aar aan de stobbeweg. En je wordt daar zeer goed geholpen en een zeer ruime keus.
En goede koffie ? :wink:

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door cherokee »

crazyme schreef:
23 mei 2020 13:51
amvanderkwast schreef:
22 mei 2020 15:44
Zitmax heeft weldegelijk een winkel in Ter Aar aan de stobbeweg. En je wordt daar zeer goed geholpen en een zeer ruime keus.
En goede koffie ? :wink:
Ik proef toch geen sarcasme of iets in die rcihting?......... :lol: :lol:

De Gelaarsde Kat
Berichten: 119
Lid geworden op: 12 apr 2020 16:19

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door De Gelaarsde Kat »

Voor wat het waard is: die dingen zijn behoorlijk aan de prijs zie ik.
U verwacht weer volledig herstel van de knie van uw man?
Als dat op korte termijn te verwachten is dan zou ik toch zeker ook even kijken op MP voor een goede 2-hands.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door crazyme »

Wanneer je het bedrijf bij je thuis laat komen is dit vrijwel zeker een order. Die bedrijven weten dat en daar is hun verdienmodel op gebaseerd. Met geld verdienen is natuurlijk niets mis, dit is gewoon legaal.

EBZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2020 07:33

Re: Ervaring Prominent,Meubelzorg of Zitmax

Ongelezen bericht door EBZ »

Zelf zou ik de voorkeur geven aan een winkel.

Zitmaxx Wonen heeft een grote winkel in Ter Aar.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 aug 2020 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd

Gesloten