LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogenboezem drama!!!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
hilly7
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2005 19:12

Hoogenboezem drama!!!

Ongelezen bericht door hilly7 »

Heb een tafel met 4 stoelen gekocht bij Hoogenboezem meubelen. na 8 weken gebeld en men kon de tafel niet meer leveren. Ivm slechte staat vanuit de fabriek. Kon wel een andere tafel uitkiezen met andere afmeting of een showroommodel. Wou ik niet en gezien de tafel en de stoelen bij elkaar passen een brief gestuurd voor de oveerenkomst te annuleren.
Na 2 weken ben ik gebeld, dat ze de tafel alsnog konden leveren. Bij bezorging was de tafel zo slecht dat ik deze niet heb geaccepteerd. Na vele telefoontjes en ergenissen verder heb ik nog steeds niks. Tafel was volgens zeggen hersteld en weer opnieuw laten bezorgen. Was het daarna niet mee eens. Bij bezorging hadden ze de stoelen niet bij zich. Ben bereid om de stoelen af te nemen. Met de tafel heb ik het helemaal gehad.Moet ik ze alsnog de tafel laten leveren. Ben terug geweest naar de winkel of ik eventueel een andere tafel kan uitzoeken. Is volgens de winkel geen probleem. Zouden het doorgeven aan het hoofdkantoor en ik zou worden teruggebeld. Het hoofdkantoor belt maar niet terug. Heb wel een aanbetaling gedaan van 300,--. Wat kan ik nog doen?? Het ligt niet aan de winkel. Alleen kunnen zij niks doen zoalng het Hoofkantoor niet meewerkt.

Wheeler
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 aug 2005 01:20

Re: Hoogenboezem drama!!!

Ongelezen bericht door Wheeler »

Kijkt u eens bij het volgende adres, wellicht dat u hier verder kunt komen.

http://www.geschillencommissie.nl/

Succes.

16again
Berichten: 16029
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Hoogenboezem drama!!!

Ongelezen bericht door 16again »

Om de koop te ontbinden heb je de geschillencommissie niet nodig.
Volgens de voorwaarden kan je de overeenkomst kosteloos ontbinden zodra de levertijd met meer dan een maand overschreden wordt.

Gesloten