LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankstel kan niet door t raam!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Oemie
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:44

Re: Bankstel kan niet door t raam!

Ongelezen bericht door Oemie »

Dolphy, een stoel en nog bijbetalen. Pff ook moeilijk als je snel moet beslissen.

App ik vond t ook jammer dat ze t niet geprobeerd hadden, ze waren erg bang voor beschadiging.. dus ben wel blij dat ze t morgen dan ook echt gaan proberen.

Mickey, dat is ook een verhaal zeg!! Van welke firma waren die bezorgers dan? Als de bank er niet met verpakking inkomt morgen, dan halen we de verpakking eraf en gaan we op straat kijken of tie in orde is. Ik hoop voor je, dat het probleem snel wordt opgelost!

Frans, dus jij bent een meubelbezorger. Nou ik hoop dat ze ook met een verhuislift komen. Mijn man zei ook al, anders halen we gewoon de verpakking eraf. Dus ik hoooop t zo! En ik vind ook als je niet echt geprobeerd hebt, dan weet je t niet!

Oemie
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:44

Re: Bankstel kan niet door t raam!

Ongelezen bericht door Oemie »

Heey, het is gelukt hoor! Ze hebben de bank getakeld en het koste niet erg veel moeite om hem naar binnen naar binnen te krijgen! Het waren dezelfde bezorgers en wat bleek er was een foutje gemaakt bij het meten vorige keer.

De kosten van het nogmaals bezorgen wilden zij nog bij ons in rekening brengen, maar toen ik zei dat het niet aan ons lag en dat hij er maandag ook al door heen had gekund, heeft hij die kosten toch eraf gehaald. Dus niets meer en niets minder voor de bank betaald.

Ben blij dat t zo is afgelopen... zo zie je maar weer: ALTIJD PROBEREN!

Frans77
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:24

Re: Bankstel kan niet door t raam!

Ongelezen bericht door Frans77 »

Eyyy Superrrr Zeg!!!!!!!

En wat je zegt, niet geprobeerd altijd mis...

Groeten en Veel, Plezier met je Bank!!!!!

Fr@ns

SannePP
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2007 16:52

Re: Bankstel kan niet door t raam!

Ongelezen bericht door SannePP »

Gelukkig zeg! Gefeliciteerd!! :D Geniet van je bank!!

topverkoper
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2007 00:23

Re: Bankstel kan niet door t raam!

Ongelezen bericht door topverkoper »

een vaak voorkomend probleem is dat banken niet naar binnen kunnen het is van het grootste belang dat voor aankoop de klant de situatie, thuis goed inschat. wij als verkopers kunnen dat niet zien. in de praktijk komt het meerdre malen voor dat een klant vaak onvoorbereid een aankoop doet.het grootste probleem is vaak bovenwoningen, etage woningen met te kleine liften. en draaitrappen. een verhuislift is dan vaak de enige oplossing. het is aan de verkoper of verkoopster wel de taak vind ik om altijd door te vragen naar de woonsituatie. klakkeloos een order noteren zonder verdere vragen te stellen, is niet proffesioneel. de verkoper/ster moet ook altijd op de aankoopbon vermelden dat het artikel op een normale manier naar binnen kan en daar de klant voor laten tekenen. dit kan veel ergenis van beide kanten voorkomen. ik heb wel eens een order van meer dan 5000 euro moeten laten lopen omdat de zware eiken meubelen op geen enkele manier naar binnen konden. ook geen verhuislift kon er komen. en 2 trappen met een draai.dus tip voor klant bekijk voor u een aankoop doet uw woonsituatie. een bank of dressoir geeft niet mee. in hoeken en draaien. tip voor verkoop vraag goed door naar de woonsituatie klant.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Bankstel kan niet door t raam!

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Bank niet naar binnen?

Dat snap ik nou niet.

Zo rond begin december gaan de meest grote pakketten door de schoorsteen en nu niet eens een bankstel??

Maar goed, alle gekheid op een stokje.
JA, meegemaakt.
Een deur demonteren in mijn geval en toen ging het net (niet in 't Fries!)
Zo'n verhuistransporteur is te huur maar wees daar heel voorzichtig mee en zorg geborgd te staan met bijv. een touw onder de oksel via de hijsbalk en vastgezet zodat als u valt niet echt naar beneden valt!!

Sukses gewenst en benieuwd naar de afloop.

Grootvader

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Bankstel kan niet door t raam!

Ongelezen bericht door NAK »

Afhankelijk van verpakking mag het soms er langs schuren....
maar meestal is er alleen plastic omheen, en dan kan het niet, soms gaan ze het eerst in dikke Dekkleden verpakken, en dan kun je soms je raam iets beschadigen....

Als het niet past, soms met hoogwerker, zodat het Horizontaal naar binnen kan, maar als je weet dat het lastig is, er zijn ook demonteerbare, dus die in stukken naar binnen gaan.

Het is uw huis, dus de winkel gaat vrijuit, zal het tegen vergoeding meestal terug nemen, en vragen iets anders te nemen, als U iets ter vervanging koopt heeft U minder kosten dan alles terug en niets kopen....

Officieel mogen ze het op de stoep zetten en u bekijkt het maar, dus wees blij dat ze het zo oplossen...
Dat een kind van 9 jaar dit allemaal weet zeg :roll:

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: Bankstel kan niet door t raam!

Ongelezen bericht door roland48 »

Dat een kind van 9 jaar dit allemaal weet zeg
Knap ja, maar errug handig wanneer je die dingen leert van je andere 5 persoonlijkheden.

Maar verhuizen is ook een vak. Ik meet liever eerst. Soms zie je dan dat het op geen enkele manier past. Ha, ooit een orgel door midden gezaagd zien worden om hem toch maar door het trapgat te kunnen sjouwen. Boven de draadjes weer aan elkaar geplakt (die voor de voetpedalen), en werken!

Maar of dat voor een bank zo handig is?

Gesloten