LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door magel725 »

Dan lees ik het inderdaad verkeerd. Dit forum is vooral negatief. 95% negatief, 5% positief. Het kan volgens mij geen kwaad dat er behalve verbitterde mensen ook mensen met een positieve insteek hun steentje bijdragen.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door foonhous »

Klopt allemaal, maar het valt wel op dat meerendeel negatief is op S&S en Poppeliers.

Je moet ook maar net geluk hebben denk, maar met de hand worden ze echt niet gemaakt .

Ook kun je niet veel verwachten als je niet veel te makkuh heb, voor 300 koop je een bankstelletje waar je bij normaal gebruik 3 a 4 jaar mee kunt doen, wat echter wel misleidend is, is de keuze van de stofjes en hun mannier van verkopen, 300 euro korting is heel wat, daar koop je een bankstel voor :-)

Maar goed dit is een forum voor goed en slecht, dat het goede dan niet in ons straatje past is helaas pech voor ons, en ja het leek er op alsof ze er werkte, maar misschien ook niet.

Ik heb zelf ook wat problemen geplaatst die ik heb met The Phonehouse, en geloof me niet alle reacties passen in mijn straatje, maar dat is de mening van de mensen en die kunnen we respecteren.

Dames, ben blij voor jullie dat de pech niet op jullie weg heeft gelegen, er is al genoeg **** in de wereld

En isabella25 heb je je bankstel al en hoe gaat het er mee????

oma neertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2007 11:06

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door oma neertje »

OOk ik ben tevreden ,ons bankstel is al 9jaar oud en er ravotten 2 hondjes op ,ze gebruiken het soms als springplank ,het is leer en nog in goed staat ,zelfs de kleur is nog mooi!,was niet goedkoop moet ik er wel bij zeggen ,zit ook een metalen onderstel onder is van italiaanse afkomst,en onze dochter heeft haar bankstel nog een jaartje langer is ook nog goed als je hele goedkope neemt ,kan het niet lang mooi blijven ,alle waar naar zijn geld , gr

fj
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 mar 2006 13:39

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door fj »

S&A is gewoon goedkope troep en daarmee uit.

Heb wel eens iemand gesproken die een bank had van hun en die was opgevuld met lege melkpakken!!!!!!

KANSLOOS :lol:

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door magel725 »

Ja en bij VW doen ze er geen motoren in, maar hamsters op zo'n wieltje. Melkpakken in een bank lijkt me geen vaste werkwijze, voor welke zaak ook.

Sossaboy
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2006 19:04

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Sossaboy »

Nogmaals @ Karin


lol gelukkig voel je je niet aangevallen
Ik vroeg onder welke steen je vandaan kwam omdat mensen niet een site op gaan zoeken om positieve dingen te melden, de meeste mensen gaan pas op de radar site surfen zodra ze een negatieve ervaringen hebben.
De meeste positieve meldingen hier zijn van personeels leden van de betreffende bedrijven.

Gesloten