LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats en Sofa's

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
fj
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 mar 2006 13:39

Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door fj »

Zijn er eigenlijk ook mensen die wel tevreden zijn met hun Seats en Sofa bank?????? ( behalve de verkopers dan! )

ben benieuwd

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door sjoegel »

Nee die vind je niet. Ik snap niet dat e nog mensen zijn die daar kopen !

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door Chief »

Ja ik ben tevreden ik heb een mooie leren 3/1/1 zitter bevalt prima het is overigens al mijn tweede bankstel van seats.

wolfmoon
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 17:41

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door wolfmoon »

ook ik ben tevreden over mijn bank de jumbo 3 zits

thea brakels
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2009 12:34

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door thea brakels »

nou weet nog niet of we te vreden zijn! ben niet overtuigd van of het wel echt leder is namelijk.... iemand die hier ervanring mee heeft?

trolletjes
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jun 2009 19:50

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door trolletjes »

Wij waren een tijd op zoek naar een lekkere grote hoekbank. De meeste vonden we te klein, of er zat een stuk bank zonder leuning aan vast waar je, volgens ons, niets aan hebt.

Bij SAS in Capelle a/d IJssel zagen we een enorme hoekcombinatie staan, bestaande uit losse elementen. Prijs was redelijk hoog.

Toen we in december 2008 weer gingen kijken kregen we toch een hele goede deal aangeboden en hebben we 3 hoek- en 3 middenelementen uitgezocht. En de beste kwaliteit stof. De afspraak werd gemaakt dat de bank in januari geleverd zou worden.

En ja hoor, begin januari was de bank er en hebben wij hem opgehaald. Geen beschadigingen of zoiets. De bank ziet er schitterend uit. We hebben hem nu dus sinds begin januari. Hij zit perfect, stof is nog steeds o.k. Geen kuilen of zoiets.

Moet zeggen dat ik het best spannend vond om iets bij SAS te bestellen, gezien alle slechte ervaringen waar je vaak over hoort. Maar ik heb ook vaak goede ervaringen gehoord, dus toch de 'gok' genomen. En is goed uitpakt. We hebben nu een bank van 270 x 360 en dat voor een heel erg schappelijke prijs.

janjansssen
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 dec 2008 18:44

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door janjansssen »

Buhahaha...

We gingen naar de Seats & Sofa's een bank zoeken...en hoekbank
hij begon bij 7000 euro...na 5 min was het 4000 euro met de mededeling "laatste prijs nu kopen of anders opzouten".

trolletjes
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jun 2009 19:50

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door trolletjes »

Ja duh, tuurlijk zakt de prijs. Das de hele opzet van die zaak toch? Maar 4000 euro heb ik niet betaald hoor, zelfs niet de helft.

justyna
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2009 16:35

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door justyna »

Op 8 juni ben ik naar Seat & Sofas geweest om een bank te zoeken.
Ik vond daar eigenlijk niks wat ik zoekte.Toen wau ik weten wat een bank kost...al snel komt een verkopster en ze zette steeds prijs omlaag.Maar toch we wisten niet of de bank in onze woonkamer past.
Ze hebben gelijk emn offerte gemaakt.En mij man wilde kijken of de financiering kregen.Er blijkt niet goedgekuurd te zijn...en ze moesten voor de finasnciering onze bankafschrift en jaarcijfers hebben.we hebben besloten om toch niet voor deze bank te gaan en we hebben de nodige papieren niet ingeleverd.Nsa twee dagen habben we een bank bij Ikea gekocht.Na 1,5 maand bellen ze ons op en ze zeggen de de financierig is goed gekuurd???
Wat we raar vinden??En de besteling gaat door!!Wij zij mee niet eens...En ze willen 30% van de waarde van de bank terug!!!
Ik weet niet wat ik moet denken?
Wat moet ik nou doen???

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door mar42 »

Zeggen dat je nergens voor getekend hebt en ze ook geen opracht hebt gegeven voor financiering omdat je de gevraagde papieren niet hebt ingeleverd.

pancreas
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2008 16:03

Re: Seats en Sofa's

Ongelezen bericht door pancreas »

ik ben een aantal keer in deze zaak geweest om eens te kijken maar de redelijk aggressieve verkopers schrikken mij af , wat een ballen tent !!

ik ken niemand in mijn vriendenkring die tevreden is over SAS.

ik vind de ergste bankstellen zaak van nederland kan me ook echt niet voorstellen dat mensen hier kopen , maar ja wie ben ik.

Gesloten