LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

witte angora schreef:
jeanne-veghel schreef:@ Tante Sjaan,

Wat heb u dan pracies gekog daaro en waer u so blei mee bend dan? :D
Vermoedelijk een massief eiken tafel geleverd gekregen waar een tafel van mdf met een eiken printplaatje besteld was. :wink:
:lol:

Dan begreip ik hed. Dank u for de uidlech.

groeten van ome Kees :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30793
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

Graag gedaan hoor. Geen moeite is me teveel om uit te leggen dat Poppeliers wel zóóó'n goede (ahum) winkel is.
:twisted:

Groeten terug aan Ome Kees, is hij al een beetje hersteld van de schrik dat er ook nog eerlijke bedrijven zijn? :mrgreen:

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Muskusrat »

witte angora schreef:
jeanne-veghel schreef:@ Tante Sjaan,

Wat heb u dan pracies gekog daaro en waer u so blei mee bend dan? :D
Vermoedelijk een massief eiken tafel geleverd gekregen waar een tafel van mdf met een eiken printplaatje besteld was. :wink:
:lol:
oh, u heeft het ook besteld? :wink:

witte angora
Berichten: 30793
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

Muskusrat schreef:
witte angora schreef:
jeanne-veghel schreef:@ Tante Sjaan,

Wat heb u dan pracies gekog daaro en waer u so blei mee bend dan? :D
Vermoedelijk een massief eiken tafel geleverd gekregen waar een tafel van mdf met een eiken printplaatje besteld was. :wink:
:lol:
oh, u heeft het ook besteld? :wink:
Nee, ik ging voor een fiets, en kreeg er gratis een bankstel bij. Of was dat nou ergens anders. :lol:

Combiwitch
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 jul 2006 23:36

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Combiwitch »

Ik geloof best dat er verkopers zijn die hun winkel 'ophemelen' c.q. verdedigen.
Echter heb ik het zelf ook meegemaakt. Ik heb een aantal jaren geleden op dit forum ondere een andere nickname (en die gebruik ik niet meer, aangezien ik daar het wachtwoord van kwijt was en het gelinkte e-mail adres niet meer bestond) ook een positief bericht geplaatst over een bedrijf wat vaak zeer negatief hier in beeld komt. Ik ben nog steeds na al die jaren tevreden met het product en ben onder deze naam ook al wat jaartjes aktief dus kom niet ineens naar boven waaien. (het gaat hier echter niet om dit bedrijf btw). Ook ik kreeg de reacties van dat ik bij het bedrijf zou werken enz. terwijl dat tot op heden niet waar is. Enkel negatief gezeur van voornamelijk verkopers van concurrenten van de winkel waar ik toen over gepost heb. Ik vind dan ook dat niet iedereen over 1 kam te scheren is. Wel ben ik van mening dat de 2 positievelingen hier verdacht veel overeenkomsten hebben qua schrijfwijze. Ik geef dus niet aan dat zij geen medewerkers zijn, wil enkel kwijt dat het niet altijd zo is. Het betreft hier een consumentenforum en daar komen vaak nieuwe mensen als ze op dat moment op zoek zijn naar een nieuw product of een geschil hebben. Wat ik ook wel frappant vind is dat de ene positieveling al jaaaaaren koopt bij deze winkel en elke keer meerdere meubels aanschaft naar volle tevredenheid. Is dat wel zo positief dan? Volgens mij betuigt dat juist van slechte/mindere kwalitiet. Ik doe zelf vaak lang met meubels, zelfs een aantal meubels van de ikea heb ik al meer dan 10 jaar en zijn nog als nieuw dus tsja zo positief vind ik dat bericht eigenlijk ook weer niet.

witte angora
Berichten: 30793
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

Wel ben ik van mening dat de 2 positievelingen hier verdacht veel overeenkomsten hebben qua schrijfwijze.
Hoi Combiwitch, het gaat niet alleen om de schrijfwijze, maar ook om het feit dat het nieuwe posters betreft, die vervolgens nooit meer iets van zich laten horen.

Een positief tegengeluid mag best wel eens. Daardoor kunnen klanten met negatieve ervaringen juist een stukje moed krijgen om de boel nóg een keer op te pakken, maar dan met een stukje vertrouwen dat het goed komt, omdat het bij anderen ook goed kwam.

Het feit dat winkels als Seats and Sofas en Poppeliers nog steeds bestaan kan alleen maar doordat er... klanten zijn die tevreden zijn met hun aankoop. Dus het zal heus niet alleen maar kommer en kwel zijn bij die bedrijven.

En als consumenten hier op het forum onterecht klagen, dan komen ze daar ook wel heel snel achter. :mrgreen:

Echter, jij weet ook wel, dat als er iets te klagen valt, dan staan de meesten vooraan, maar de doos met complimenten is over het algemeen niet de best gevulde. Dat mensen hier een account aanmaken alleen maar om één positief bericht te schrijven over een bedrijf kan, maar bij het ene bedrijf komt dit regelmatig voor, bij het andere nooit. En dát valt op.

Van jou geloof ik het wel, dat het een oprecht compliment is omdat ik naar het aantal posts kijk.

Wat Poppeliers betreft: inplaats van de positieve consument uit te hangen, kunnen ze beter een berichtje plaatsen dat het ze spijt dat de poster een negatieve ervaring heeft, en aanbieden er alsnog over te praten.

Iets oplossen lijkt me een veel betere reclame dan de kop in het zand steken en een beetje wauwelen dat de klant fout is omdat hij hier klaagt.

Combiwitch
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 jul 2006 23:36

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Combiwitch »

@ witte angora,

of ik begrijp jou verkeerd, of jij mij!!! lol

ik geef geen compliment aan dit bedrijf, sterker nog ik ken het niet eens. Het gaat mij er om dat er altijd negatief gereageerd wordt op positieve reacties en dat ik dat zelf ook heb meegemaakt. Tevens geef ik aan dat er nieuwe mensen op dit forum komen, dus nieuwe accounts die willen reageren en dat dat dus niet altijd een verkoper hoeft te zijn. Ik vindnamelijk ( en dat gebeurt hier ook weer ) dat er heel kinderachtig wordt gedaan. En het gaat helemaal niet meer over de topic.

Tot slot geef ik aan dat ik het 1e positieve bericht niet eens zo positief vind, het is maar hoe je het opvat.

en nee ik post niet heel vaak, maar wel als ik vind dat het nodig is. Zoals jekan zien ben ik al enkele jaren aktief. Ik lees het forum elke dag, uit interesse. Ook een beetje leedvermaak als ik eerlijk ben.Ik snap soms echt niet hoe stom mensen kunnen zijn. Ik ben een fan van programma's als opgelicht radar en kassa. En als ik dan zie hoemensen er in stinken denk ik altijd nou dat gebeurt mij dus nooit!!! Denk navoordat je wat doet, koop nooit iets in 1x en vergelijk.

witte angora
Berichten: 30793
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Combiwitch

Ik denk even een communicatiesoornis/denkstoornis van mijn kant.
Ik heb een aantal jaren geleden op dit forum ondere een andere nickname (en die gebruik ik niet meer, aangezien ik daar het wachtwoord van kwijt was en het gelinkte e-mail adres niet meer bestond) ook een positief bericht geplaatst over een bedrijf wat vaak zeer negatief hier in beeld komt.
Ik ging hier vanuit, want hier zeg je dat je wel eens een positief bericht geplaatst hebt over een bedrijf. :wink:
dat dat dus niet altijd een verkoper hoeft te zijn
Hier ben ik het wel met je eens, we kunnen nu eenmaal niet achter de lettertjes kijken, he. :D

Dat het hier af en toe lachen is, dat zeker, soms denk ik ook wel dat mensen het nooit zullen leren. Nooit willen leren dan.

Maar dat is hun eigen keuze. Veel leedvermaak verder! :mrgreen:

Combiwitch
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 jul 2006 23:36

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Combiwitch »

@ witte angora lol jij ook veel plezier

@ TS Laat ik ook nog wat over je vraag melden.

Ik denk dat je even terug moet gaan naar de winkel en het bewuste produkt in de showroom moet opzoeken. Kijk even wat er bij de omschrijving staat. Als daar staat dat het niet massief is, denk ik dat je verder nergens aanspraak op kunt maken, tenzij het anders op de bon vermeld staat en/of je aan kan tonen dat er afgesproken was dat het produkt van massief hout zou zijn. Kom je er nog niet uit, spreek dan ook de desbetreffende verkoper aan en vraag om uitleg.

Advies: Koop voortaan niet gelijk. Kijk en vergelijk. Denk er over na en ga later nog eens terug om zeker te zijn van de aanschaf. Mijns inziens zal het niet erg veel uitmaken of je een produkt zoals een tafel een week later in huis zal hebben.

Tip: Vraag bij je 2e bezoek in een winkel altijd aan een andere verkoper informatie over een produkt, of ga naar een andere vestiging als het een keten betreft. En vergelijk deze info. Als deze niet overeenkomen, vraag dan specifiek door over de verschillen zodat je zeker weet wat je koopt. Tevens leg ook expliciet uit wat je wil kopen en laat dat ten alle tijden uit een omschrijving op een orderbon naar voren komen, want naar mijn idee is deze omschrijving erg vrij interpreteerbaar.

Gesloten