LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] matrassen concord

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
van Oostveen
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2010 19:12

matrassen concord

Ongelezen bericht door van Oostveen »

5 november 2010, hebben we twee matrassen bij de matrassen concord in Tiel gekocht. Het merk is Vitalis, 1 medium en 1 soft. Op de matras staat bij de een stevig en bij de ander soepel. De kosten waren 769 euro en er is 10 jaar garantie. Bij de de soepele matras lig je op de veren en heb je overal spierpijn, de andere matras ligt plankhard, maar is nog de beste van de twee. Vandaag voor de tweede keer telefonisch contact gehad. Dat je op de veren ligt, gelooft ze niet. Dus aan de garantie heb je niets, want je wordt gewoon uit gelachen. Verder is de mededeling dat je het eerst maar eens twee weken moet proberen en dat ze dan misschien de softe gaan ruilen voor een stevige. De hoes mag je dan houden en ze wisselen alleen de kern. Ik geef mijn klacht juist zo snel mogelijk aan bij de winkel zodat de matras zo nieuw mogelijk is. Ik ben bang dat als je over twee weken weer contact met ze opneemt dat ze dan zeggen dat de matrs te oud is. De verkoopster zei ook nog dat ze onze matras liever niet terug neemt omdat het voor hen een onhandig formaat is nl. 2.10 m.
Ik vind de service voor 769 euro ontzettend slecht en je bent eigenlijk gewoon je geld kwijt. De garantie is een wassen neus.

Ik roep een ieder op vooral geen matrassen te kopen bij de matrassen concord. En zeker niet bij het filiaal in Tiel.
Dan maar beter iets meer geld uitgeven bij een winkel met nog ouderwetse service of waar je 30 dagen mag proefliggen.
Ik zou het ook zinvol vinden wanneer Tros Radar eens aandacht in hun uitzending zou besteden aan de geld uit klopperij in dit soort matrassenwinkels. De voorlichting in zo'n winkel is ook heel slecht. Ze vertellen je niet dat je zo'n matras niet moet kopen boven een bepaald lichaamsgewicht. Ze vragen je ook niet of je veel op je zij of op je rug slaapt. Ze verdienen kapitalen over de ruggen van gewone mensen. Schandalig!!!!!!!!!
A. van Oostveen

Chantal-Jeroen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2010 19:28

Re: matrassen concord

Ongelezen bericht door Chantal-Jeroen »

Ik wil hier graag even op reageren,

Wij hebben een aantal jaren geleden 2 matrassen met lattenbodems naar grote tevredenheid gekocht bij Matrassen Concord in Tiel, en onlangs nog een boxspring.

Hierbij wil ik zeggen dat wij juist wel zeer tevreden zijn over Matrassen Concord en over de service! Je kan merken dat de verkoopster weet waar ze over praat! Ze wist op al onze vragen een goed antwoord te geven en was zeer vriendelijk.

Wij slapen dus heerlijk!

Met vriendelijke groeten,

Fam. van der Eijk

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: matrassen concord

Ongelezen bericht door poespas »

Tuurlijk je gelooft het zelf :roll:

swalusi
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 sep 2010 23:54

Re: matrassen concord

Ongelezen bericht door swalusi »

Dat zijn de beste matrassen van heel Tiel en omgeving :roll:

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: matrassen concord

Ongelezen bericht door Jolen »

Het gaat hier al fout omdat je de soft en medium hebt besteld en de soft en stevig hebt gekregen. Je zal dus op z'n minst moeten "wennen" aan de juiste matrassen! Dus eerst de goede maar eens leveren. Je hebt niet gekregen wat je hebt besteld dus dat is sowieso al een gegronde klacht.

van Oostveen
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2010 19:12

Re: matrassen concord

Ongelezen bericht door van Oostveen »

Het vervolg van de matrassen:
In overleg met de matrassen concord hebben we besloten de matrassen terug te brengen en hebben we keurig ons geld terug gehad. Helemaal super!
Toch nog een nette service uiteindelijk. Onze hartelijke dank,
Vriendelijke groeten,
A. van Oostveen

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: matrassen concord

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Ik begrijp het volgende niet zo goed:
ik vind de service voor 769 euro ontzettend slecht
Even later geef je aan:
Dan maar beter iets meer geld uitgeven bij een winkel met nog ouderwetse service
Zoals het op mij overkomt, kruist dit.

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: matrassen concord

Ongelezen bericht door Jolen »

Ik vind dat service niets met het aankoopbedrag te maken heeft.

tomabma20
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2011 15:23

Re: matrassen concord

Ongelezen bericht door tomabma20 »

Hallo,

Ik heb 2 matrassen van Concord Matrassen.
Wat een waardeloze winkel.
Het matras is net een mijnenveld. We zijn terug gegaan naar de winkel, maar die komen op geen manier tegemoet.

ik kan het niemand aanraden om hier iets te kopen.

Gesloten