LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leenbakker Arnhem

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Tjerkl
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2010 07:59

Leenbakker Arnhem

Ongelezen bericht door Tjerkl »

Geachte lezers,

Leenbakker Arnhem heeft de gave om spullen die ze aanbiedt op internet niet te leveren, of wellicht wel, maar daar moet je een engelengeduld voor hebben.
Ik probeer vanaf 30 oktober jl. een kachel te bestellen (type Bologna, die al sinds de zomer op Leenbakkers' site staat), maar tot op heden (21 november) is het niet gelukt om die van het centrale magazijn naar de vestiging in Arnhem te krijgen.
30 oktober is de kachel via internet besteld; hij zou er binnen 5 dagen zijn. Maar na 5 dagen geen kachel; om een lang verhaal kort te maken: steeds werd door 'de computer' (wie die bedient mag Joost weten) een andere afleverdatum bekend gemaakt, terwijl wij wel elke keer naar de winkel togen. We zouden eigenlijk gebeld worden door Leenbakker, maar het personeel van de vestiging Arnhem heeft van communicatie en empathie nog nooit gehoord ('ja kunnen wij ook niks aan doen, volgende keer terugkomen').
Ondertussen krijg ik van Leenbakker wel een e-mail of m'n product bevalt en of ik mee wildoen met een enquete!
Uiteindelijk heb ik m'n aanbetaling teruggevraagd (meisje van de klantenservice: 'u wilt niet eventjes wachten nog?') en ben toevalligerwijs dezelfde kachel bij de Action tegengekomen en nog 5 euro goedkoper ook, terwijl Leenbakker beweerde dat die kachels verder in Nederland niet te krijgen zijn.
Ik zit er in ieder geval nu warmpjes bij!

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Leenbakker Arnhem

Ongelezen bericht door poespas »

En??

superklaver

Re: Leenbakker Arnhem

Ongelezen bericht door superklaver »

DIt heeft niets met leenbakker arnhem te maken, maar met de leveranciers en het hoofdmagazijn. ik werk zelf bij de leenbakker. en het gebeurt helaas weleens dat er telkens een andere datum in het systeem komt te staan dat het geleverd word. maar er wordt altijd gebeld zodra iets binnen is. anders kunt u altijd zelf bellen ipv naar de winkel rijden. maar u heeft de kachel in middels ergens anders gekocht. is u goed recht. maar u moet niet leenbakker arnhem de schuld geven, die kunnen er daadwerkelijk zelf niets aan doen als iets niet (op tijd) geleverd wordt.

stofzuigertje

Re: Leenbakker Arnhem

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb de eigenaar Jaap Blokker ooit gesproken en die vertelde eerlijk;

Soms is de vrachtwagen minder vol en krijg je tekort zonder dat ze dit vooraf melden!

Ook worden er vaak partijen wegens defecten retour gestuurd en dat corrigeren is veel werk en gaat helaas te vaak fout.

Dus ook Jaap weet hier helaas al van.
Dit gebeurde dus met meerdere producten en ik zal dit uitprinten en persoonlijk geven maar dat is dus gezien de (on)betrouwbaarheid van diverse leveranciers geen garantie dat je deze ook snel zult krijgen!

De lage prijzen bij Blokker, Bart Smit en Leen Bakker en nog enkele andere in deze Blokker Holding Groep veroorzaken dit soort problemen.
Dus prijs en service gaan helaas samen!

stofzuigertje

Re: Leenbakker Arnhem

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De Action heeft vaak de afgekeurde partijen uitgezocht en soms hersteld.....

Dus dan kan het goedkoper!

Daarom knip ik mijn nagels en kan ze vijlen met erg mooie en goed knippende tang en 2 scharen maar het luxe doosje sluit zeer slecht!
Maar ik ram deze wel dicht en het ging mij om de inhoud.

Ik zal de winkels die dit verkochten en de prijzen dus niet noemen maar ik ben blij dat ik voor minder als de helft dit perfecte en zeer mooie niet sluitende doosje mocht kopen!

Tjerkl
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2010 07:59

Re: Leenbakker Arnhem

Ongelezen bericht door Tjerkl »

@superklaver:
'en het gebeurt helaas weleens dat er telkens een andere datum in het systeem komt te staan dat het geleverd word'
Is het nou weleens of telkens?
In mijn geval in korte tijd telkens.
En dat hoofdmagazijn is toch ook van Leenbakker of niet?
Dan klopt er iets toch niet met de interne communicatie?
Bovendien, wat is het voor moeite om even naar dat magazijn te bellen of er iets wel of niet is, als het systeem klaarblijkelijk niet werkt?

superklaver

Re: Leenbakker Arnhem

Ongelezen bericht door superklaver »

ik bedoel dat er af en toe een leverdatum veranderd van een bepaald artikel. dit tot onze spijt helaas soms wel meerdere datumverschuivingen per artikel. dit kunnen wij alleen zien als we het artikel nummer intikken. als we het hoofdkantoor bellen krijgen we ook vaak te horen dat we de data in het systeem moeten aanhouden. en als die dan veranderd kunnen wij er helaas niets aan veranderen. het hoofdmagazijn is ook van leenbakker ja, maar dat betekend niet dat de filialen iets aan de leveringen kunnen veranderen.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Leenbakker Arnhem

Ongelezen bericht door witte angora »

stofzuigertje schreef:De Action heeft vaak de afgekeurde partijen uitgezocht en soms hersteld.....

Dus dan kan het goedkoper!

Daarom knip ik mijn nagels en kan ze vijlen met erg mooie en goed knippende tang en 2 scharen maar het luxe doosje sluit zeer slecht!
Maar ik ram deze wel dicht en het ging mij om de inhoud.

Ik zal de winkels die dit verkochten en de prijzen dus niet noemen maar ik ben blij dat ik voor minder als de helft dit perfecte en zeer mooie niet sluitende doosje mocht kopen!
:lol: :lol: :lol:

Doet me denken aan Wim Sonneveld, met zijn stuk over de kroketten: "ik mag de naam van het dorp niet noemen omdat het Amstelveen is".

Gesloten