LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

Dan volgt nu weer een tevreden klant :

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hummel lifesyle, perrrrfecte service !

Mijn bank was na drie jaar doorgezakt. Ik even googelen wat mijn rechten waren. Je raad het al ik kwam hier terecht en ik baalde. Baalde echt zo gigantisch. Ik met lood in mijn schoenen naar Hummel lifestyle eetkamerstoelen.com bankstellen.com en hoe ze ook heten en aan de dienstdoende dame mijn klacht uitgelegd. O'maar dat gaan we voor U oplossen ! zei ze gelijk. Ik kreeg een kopje koffie van een leuk meisje en een plakje cake met kersensmaak. (had ik nog nooit gehad) De mevrouw ging even bellen. Kort daarna zag ik een vrachtwagen komen met 2 kerels erin ! Ze kwamen mijn bank ophalen !!! Ik vlug mijn koffie opgedronken en de cake kon ik helaas niet op, en ben voor de vrachtwagen uitgereden. Ik deur van mijn huis openmaken en de bank haalden ze uit de kamer. En nu ?? vroeg ik. Een nieuwe bank staat in de vrachtwagen ! zei de ene kerel. Ik kreeg vanwege de klacht ook nog een damesfiets. Dat was nieuw beleid van ze om alle klanten tevreden te houden na de slechte verhalen op internet. Ze hadden, zei de andere kerel, er nu weer allemachtig veel zin in. Ze reden de hele dag fietsen rond. De oude bank maken ze gratis. en ze stofferen hem ook opnieuw. Voor het ongemak dus nette service. Mensen met klachten, je wordt er tegenwoordig goed geholpen.

Hummel lifestyle, perrrfecte service !

serialmom
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2013 22:48

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door serialmom »

Wel vreemd dat ze onderscheid maken tussen de mensen. Wij kunnen het maar doen met geen service en bekijk het maar. En het idee dat we dan maar geen goedkope stoelen hadden moeten kopen. Ik vond het nog een hele uitgave voor 6 eetkamerstoelen.
Heb wel een mail gestuurd naar Hummel met de reactie van Sjoegel...... ben benieuwd of ik daar nog een reactie op krijg van hen :? ....

serialmom
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2013 22:48

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door serialmom »

Nou krijg geen reactie meer, maar had ook niks anders verwacht. Lijkt me sterk dat de positieve berichten hiervoor dan ook kloppen.
Geen Hummel lifestyle meer voor mij. Zal het ook niemand aanbevelen.

R.Hagenbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2013 12:15

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door R.Hagenbeek »

Tja. Ons interieur was na 15 jaar misbruik door opgroeiende kinderen en huisdieren toch echt wel toe aan vervanging. Maar in deze financieel donkere dagen had ik echt geen duizenden euro's over voor meubels. In december de website van Hummel gevonden (zocht eigenlijk alleen eetkamerstoelen). Prijzen waren dermate laag dat ik alles daar besteld heb: 2 2zitters, 2 fauteuls, 6 eetkamerstoelen, dressoir, bijzettafel, salontafel en eettafel bij elkaar voor 2056,- . Das voor de helft dan ik begroot had. Kwaliteit? Het staat nog geen twee maanden dus dat is voor mij moeilijk te beoordelen. Het voelt in elk geval goed en degelijk aan. Mijn bank is een soort kunstleer en daarmee had ik bij mijn vorige bank al goede ervaringen mee. (nu dit is de eerste bank die ik gekocht had zonder er van te voren op gezeten te hebben, gelukkig pakte de gok goed uit! Alles zit lekker) Het teak is onbehandeld en ga ik om praktische redenen nog een keer aflakken met PU-lak. Waar je op moet letten bij teak meubelen is dat het nogal werkt. Het neigt tot kromtrekken, barsten/splijten. Ik hou van die rustieke natuurlijke uitstraling. Maar als je een pietleut bent en alles strak moet zijn, moet je zeker geen teak nemen! Ik heb alles in 3 keer geleverd gekregen, daarbij is in totaal 50Euro meer afgerekend dan oorspronkelijk afgesproken. Vergissinkje in mijn nadeel en ik vond dat ze op zijn minst het verschil hadden moeten delen. Afspraak is afspraak. Ach.. uiteindelijk vergeef ik het ze. Want daar stond wel tegenover dat de prijzen van Hummels Teak een vet stuk goedkoper zijn dan (nu nog?) op de website geadverteerd wordt (vraag dus altijd offerte, die van de stoelen en banken klopt wel). Ik vind hun service wel ok. Ben altijd vriendelijk te woord gestaan en telefonisch waren ze zeker goed bereikbaar. En nee ook ik werk niet bij bij Hummel. (vraag me maar in een PM voor een kiekje van mijn limburgse living :wink: ). Zou ik het weer doen? Hangt een beetje af van de gebreken die er nog aan het licht kunnen komen. Tot nu toe lijkt het erop dat ik good value for money heb gekregen. Mocht dat wijzigen, meld ik dat natuurlijk ook weer hier.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

crazyme schreef:Dan volgt nu weer een tevreden klant :
En dan volgt nu weer een ontevreden klant : :roll:

serialmom
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2013 22:48

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door serialmom »

Doen ze dat er nu om. Ze mailen echt niet meer terug.1 jaar garantie, terwijl je hier op het forum leest dat anderen wel garantie en service krijgen. Toch wel vreemd of niet...

Catharina A
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2013 16:06

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Catharina A »

IK heb in nov 2011 twee banken gekocht en een fauteuil
de stof van de banken gaan helemaal pillen ik heb hen een mail gestuurd hierover dat ik zaterdag even in Haaksbergen kwam om hier over te praten
kreeg direct een mail terug moest maar een pil apparaat bij blokker kopen en hopelijk kreeg ik het weer een beetje goed

Ik weet ook wel dat het bankstel geen tien jaar mee ging maar anderhalf jaar is wel heel erg kort
we zijn met ons tweetjes beide boven de zestig dus ravotten doen we er niet op
en op hen site staat wij gebruiken uitsluitend de beste materialen maar ja jammer op mijn banken dus niet
ze kunnen beter meteen een pil apparaat erbij leveren .

wat kan ik hier nog aan doen vind anderhalf jaar wel heel erg kort

groetjes Rinie

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door sjoegel »

IK heb in nov 2011 twee banken gekocht en een fauteuil
de stof van de banken gaan helemaal pillen ik heb hen een mail gestuurd hierover dat ik zaterdag even in Haaksbergen kwam om hier over te praten
kreeg direct een mail terug moest maar een pil apparaat bij blokker kopen en hopelijk kreeg ik het weer een beetje goed

Ik weet ook wel dat het bankstel geen tien jaar mee ging maar anderhalf jaar is wel heel erg kort
we zijn met ons tweetjes beide boven de zestig dus ravotten doen we er niet op
en op hen site staat wij gebruiken uitsluitend de beste materialen maar ja jammer op mijn banken dus niet
ze kunnen beter meteen een pil apparaat erbij leveren .

wat kan ik hier nog aan doen vind anderhalf jaar wel heel erg kort

groetjes Rinie


Pillen heeft niets te maken met de kwaliteit of prijs van een stof. Zoals gezegd is het heel makkelijk te verhelpen.

miranda2326
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2014 10:23

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door miranda2326 »

Ik heb daar vorige jaar eind april een bankstel gekocht.
Deze zit gigantisch onder de pluizen en bij beide banken begint de naden te scheuren.
Eerst kreeg ik geen contact met hun.
de pluisjes moest ik maar met een speciale borstel doen en voor de naden moest die gerepareerd worden en was de bank een paar weken kwijt.

Ik wou van het zomer ook andere meubelen kopen. Maar dat doe ik nu wel ergens anders.

met zo'n service wil ik daar niks meer weg hebben

magnafreak
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2005 10:11

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door magnafreak »

Wij hebben ook bank Een bankstel gekocht, en ook onze beide buren. Ook wij hebben gescheurde nadenog en de buren dus ook . We zijn al vanaf oktober met deze onderneming bezig en telkens weer beloofd hij hem om te ruilen, maar hellaas nog steeds niet. Ook onze buren hebben die belofte gehad.

We beginnen ons af te vragen wat je rechten zijn in deze.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door bokkel »

magnafreak schreef:Wij hebben ook bank Een bankstel gekocht, en ook onze beide buren. Ook wij hebben gescheurde nadenog en de buren dus ook . We zijn al vanaf oktober met deze onderneming bezig en telkens weer beloofd hij hem om te ruilen, maar hellaas nog steeds niet. Ook onze buren hebben die belofte gehad.

We beginnen ons af te vragen wat je rechten zijn in deze.
U mag nu, na het behalen van een diploma Nederlands, met een shovel door de showroom heen rijden. Of op een olifant, maar dan voorzie ik problemen met het WNF...

miranda2326
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2014 10:23

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door miranda2326 »

Probeer met die persoon wat te regelen.

maar o o wat een service. Om van te walgen.
Maar ja binnenkort vrienden bezoekje brengen in Enschede en dan door naar Haaksbergen

hopje67
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2014 11:44

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door hopje67 »

Ook wij hebben in 2010 een bankstel bij Hummel Lifestyle in Haaksbergen gekocht, na enkele weken had ik al problemen met het draaien van de stof en pluizen, destijds fotos van gemaakt en opgestuurd naar de eigenaar, antwoord kan gebeuren u heeft garantie op de constructie. Nu vandaag weer gebeld omdat de bank (alleen de drie zits) niet om aan te zien is, pluizen, draad geknapt etc, het antwoord wat je hierop krijgt is dat deze meneer het normaal vind dat een bank van bijna vier jaar oud deze mankementen krijgt, hoorde de tv op de achtergrond en zegt u heeft kleine kinderen, knappe opmerking van deze man! Is er ergens een meldpunt waarop consumenten gewaarschuwd kunnen worden voor deze banken!"In deze tijd is zelfs de prijs die je hiervoor betaald nog een hoop geld en mag je verwachten dat de bank wat langer mooi blijft dan 3,5 jaar.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

hopje67 schreef:...het normaal vind dat een bank van bijna vier jaar oud deze mankementen krijgt,
Na 4 jaar kan een meubelstof natuurlijk gaan slijten. Dat is helemaal niet zo raar.

SharonHabing
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2014 13:59

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door SharonHabing »

Daar gaatie dan.. Ook ik heb een slechte ervaring met Hummel Lifestyle!!
In Augustus heb ik daar een hoekbank, 2 eettafelstoelen en 2 salontafeltjes besteld.
De verwachtte levertijd zou eind September zijn, inmiddels zijn de spullen een maand over levertijd en had ik de bank al afgezegd, vanmorgen op 25 oktober naar Hummel gereden om mijn stoelen en tafeltjes op te halen die EINDELIJK binnen waren, YES eindelijk mijn huisje verder inrichten dacht ik!!
Nou.. mooi niet dus, daar aangekomen wist meneer Maurice niet eens waar we naar aan het zoeken waren, de tafeltjes hadden we gevonden maar waren compleet een andere kleur "tja dat krijg je met indonesisch hout" dus die waren al van de baan.. toen zei ik hem die stoelen heb ik toen tegelijk met de bank besteld die heb ik bij je afgezegd, waarna ik als sneer terugkreeg "oh ja, die wilde je niet meer" aangekomen bij een serie stoelen zegtie "dit zijn ze" maar dat zijn dus absoluut niet te stoelen die ik besteld heb.. "jawel, deze heb jij besteld en heb ik zo voor jou opgeschreven" ik zie een andere stoel en zeg DEZE heb ik besteld in een antraciet kleur!
"ja nee, dat zijn deze geworden want die vonden wij mooier"
Met mijn bek vol tanden sta ik te luisteren naar wat hij te vertellen heeft, wat eigenlijk niet veel zinnigs is, want ze hebben de stoelen gewoon veranderd en niks laten weten (want ze gaan niet iedereen bellen voor elk naadje dat ze aanpassen) je KUNT NIET zomaar iets gaan aanpassen wat je klant besteld heeft!!!
Ik kon deze krijgen, of andere stoelen maar die waren 10 euro duurder, "Goh kunt u niet iets doen ter compensatie met de prijs?"
"Je bent een aardige meid maar daar ga ik niet aan beginnen dan verlies is te veel kosten"
Een vriendin van mij was ook mee in verband met het vervoeren, die kreeg te horen dat ze "FF moest dimmen" want we waren al een half uur aan het discussieren en we schoten er niks mee op en hij wou graag verder want het was heel druk en hij wou graag wat verkopen, dus hij laat mij als ontevreden klant achter, kan niet langer de tijd nemen voor mij en ik ga met lege handen naar huis.

Ik ben zeer ontevreden over Hummel Lifestyle en vind het geen stijl, ik was in het begin heel positief over deze zaak maar door hoe meneer het afgehandeld heeft heb ik mijn mening volledig omgedraaid.
Kortom heb ik een maand langer moeten wachten op mijn spullen en heb ik nog steeds niks...

Ook ik zal Hummel Lifestyle niet meer aanraden bij anderen

J.w van D
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2015 23:12

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door J.w van D »

Hummel life style uit Haaksbergen.
Geen goed service ons bankstel was 1 jaar en 3 maanden oud toen kwamen er scheurtjes in aan 1 kant.
Na een paar keer e-mails met foto's te hebben gestuurd kreeg ik eindelijk een keer antwoord. Toen heb ik gebeld. Toen werd er gezegd wordt er veel op gezeten belachelijk natuurlijk waar is een bank anders voor. Toen weer of we medicijnen gebruikte dat slaat natuurlijk ook nergens op. Tot slot geen garantie op het leder (pullup). Dus koop daar geen spullen een hele slechte service.

FAGerritsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2015 10:42

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door FAGerritsen »

Bij deze wil ik mijn zeer slechte ervaring delen. Een aantal weken geleden heb ik 8 tuinstoelen + tuintafel besteld. Bij levering werden de dozen in de tuin gezet en de man van het transport vertrok direct. Bij uitpakken bleek 1 stoel beschadigd te zijn, er was een stukje af bij de leuning. Meteen gebeld. Ik moest een foto maken. Zo gezegd zo gedaan. Er volgde geen enkele reactie. Na paar dagen mail gestuurd. Geen reactie. Daarna gebeld. Ze zouden de stoel komen omruilen op een rustig moment, kwam nu niet uit vanwege de drukte. Paar weken gewacht en 5 mails verder weer geen reactie. Na een negatieve reactie van mijn kant op hun facebook site werd ik verwijderd van de site en kwam de meest onklantvriendelijke email die ik ooit gehad heb mijn kant op. Ik zou de stoel hebben laten vallen?!?! Het kon niet dat de stoel kapot was. Een directe beschuldiging zomaar uit het niets. Van omruilen zou geen sprake geweest zijn en hun trof "geen blaam". Een compleet ander verhaal dus waar ik echt van geschrokken ben. Ik werd uitgemaakt voor leugenaar en de arrogantie waarmee de mail is gestuurd was ronduit kwetsend. Uiteindelijk de moed opgegeven, vanwege de frustratie van de onrechtvaardigheid steek ik er geen energie meer in. Het gaat me niet om de kapotte stoel maar om de belabberde aftersales en de onterechte beschuldigingen. Een zeer slechte ondernemer. Mijn man heeft er op het ROC een casus van gemaakt. We willen studenten behoeden voor dit soort ondernemers.

nodouser
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2015 13:40

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door nodouser »

Hallo,

Ook wij hebben een slechte ervaring.

Bedrijf heet nu BasicSofa , en doet niet aan garantie!
Zoals ze het wel eens noemen, drempel garantie. Eenmaal uit de verpakking en je hebt pech.

Eindhoven81
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2015 19:46

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Eindhoven81 »

Slechte ervarigen met deze verkoper.

Tuinstoelen besteld en bij controle van de stoelen blijkt dat 1 stoel beschadigd is.

Dit kenbaar gemaakt bij verkoper en vervolgens na vier weken nog geen reactie.
Vervolgens wederom per mail navraag gedaan en binnen 1 dag onverschaamde en onvriendelijke reactie mogen ontvangen.

Bespaar een hoop ellende en koop liever bij een echt bedrijf!

Gesloten