LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
slenge20
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2010 16:23

eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door slenge20 »

Allemaal labels van Lifestlyle Collection van Hummel in Haakbergen(lifestyle-collection.nl). Telefonisch slecht bereikbaar. Hebben zogenaamd een unieke service waarbij de bestelde goederen eerst thuis bezorgd kunnen worden. Gemakshalve mag je ze eerst zelf uitpakken en monteren. Chauffeur wacht of je de meubelen wilt hebben. Mocht je ze willen houden, dan direct betalen aan de chauffeur.
Wij hadden besteld en werd volgens afspraak geleverd. Moeten alles zelf uitpakken. De bezorgers zijn nogal onvriendelijk met dito communicatiestijl...
Wij hebben alles weer meegegeven... Meubels zijn kwalitatief zo-zo. Prijstechnisch wel redelijk/goed. Onze conclusie is dat het dozenschuivers zijn en zeker geen normale meubelzaak. Betaal liever wat meer bij de normale meubelzaak met normale service dan ben je zekerder van garantie etc.

Anja1963
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 sep 2011 16:59

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Anja1963 »

In tegenstelling tot bovenstaande reactie hebben wij een heel andere ervaring met Hummel Lifestyle, bankstellen.com, etc.

Wij zijn er zeer vriendelijk te woord gestaan en supersnel geholpen. Zowel per email, waar direct op werd gereageerd als telefonisch, wat altijd werd opgenomen.

Daarbij loop je als je er iets besteld geen enkel risico. Want mocht je het onverhoopt niet mooi vinden, dan nemen ze het gewoon mee retour en kost het je niets.

Wij wilden graag een hoekbank en die moest gemaakt worden, maar dat ging supersnel, 8 dagen en toen kwamen ze hem al bezorgen.

Er werd wel gezegd dat er iemand aanwezig moest zijn om te helpen, want de chauffeur was maar alleen. Maar de chauffeur was zeer vriendelijk en hielp mee alles naar binnen te brengen en uit te pakken.

Wij hebben het eerst bekeken en vonden de hoekbank zeer mooi. Toen moest ik nog naar de bank om geld te halen, want dat had ik nog niet gedaan, aangezien we niet wisten of we het wel mooi zouden vinden en wilden houden en dan zat ik (ze bezorgen op zaterdag) in het weekend met zoveel geld in huis. Ook dat was geen probleem, toen ik terug kwam stond de bank al keurig op zijn plaats en zat de chauffeur even in de tuin.

Dus voor ons is dit bedrijf zeker aan te bevelen.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door CSM »

Anja1963 schreef: Dus voor ons is dit bedrijf zeker aan te bevelen.
Zo goed zelfs, dat ik vermoed dat je er zelf werkt.

(kan het natuurlijk niet bewijzen, maar als iemand 1 bericht plaatst in een forum met als doel een bedrijf de hemel in te prijzen, dan gaan bij mij de alarmbelletjes rinkelen)

jean-jean
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 mei 2011 20:50

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door jean-jean »

Niet iedereen is een leugenaar.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

Geen kamer van koophandel nummer te vinden.
Geen adres te vinden
En vast nog wel meer manco's van maxiems lijstje.

Anja1963
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 sep 2011 16:59

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Anja1963 »

CSM schreef:
Anja1963 schreef: Dus voor ons is dit bedrijf zeker aan te bevelen.
Zo goed zelfs, dat ik vermoed dat je er zelf werkt.

(kan het natuurlijk niet bewijzen, maar als iemand 1 bericht plaatst in een forum met als doel een bedrijf de hemel in te prijzen, dan gaan bij mij de alarmbelletjes rinkelen)
Ik werk niet bij het bedrijf, ken de mensen die er werken niet en heb alleen ervaring door er iets te hebben besteld. Daarbij woon ik zelfs niet bij het bedrijf in de buurt. En die ervaring was nu eenmaal goed.

Dus men mag wel vertellen dat men slechte ervaringen met een bedrijf heeft, maar de goeie ervaringen mogen niet op het forum?

Anja1963
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 sep 2011 16:59

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Anja1963 »

crazyme schreef:Geen kamer van koophandel nummer te vinden.
Geen adres te vinden
En vast nog wel meer manco's van maxiems lijstje.

Waar kan jij geen Kamer van Koophandel nummer vinden. Als ik nl. naar de site van hun ga, staat er bij contact een KvK nummer en een BTW nummer.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

Anja1963 schreef:
crazyme schreef:Geen kamer van koophandel nummer te vinden.
Geen adres te vinden
En vast nog wel meer manco's van maxiems lijstje.

Waar kan jij geen Kamer van Koophandel nummer vinden. Als ik nl. naar de site van hun ga, staat er bij contact een KvK nummer en een BTW nummer.
Dat hebben ze dan snel toegevoegd.

SimonTorm
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 dec 2010 13:31

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door SimonTorm »

Het is inderdaad een raar bedrijf. Helaas hebben wij de meubels gekocht en inderdaad, de kwaliteit is slecht.

Het is ook goedkoop, maar dan zelfs is de prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken.

Als je een probleem hebt bij de aflevering, is de meubels terughalen het enige wat ze kunnen doen, tsja, maar dat is lastig, want je hebt geen meubels en overal moet je weer wachten tot het geleverd wordt.

Service is inderdaad een lachertje, reageren nauwelijks op email en telefonisch heel slecht bereikbaar.

Hummel nooit meer voor ons, wij hebben het gevoel min of meer belazerd te zijn.

Ik hoop dat andere mensen er niet kopen en iets meer geld willen uitgeven voor een product wat er wel netjes uitziet. De voorbeelden welke je ziet in zijn loods (geen winkel), zien er redelijk goed uit, maar wat je geleverd krijgt is iets heel anders.

whoupy
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2012 15:14

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door whoupy »

ook ik heb helaas slechte ervaringen met hummel lifestyle meubelen.
vorig jaar juni 6 nieuwe stoelen gekocht, 2 gingen er al snel stuk, meerdere keren gebeld, mails gestuurd etc. eindelijk maar dan toch word er 1 stoel omgeruild, helaas wel een andere soort stof, weer gebeld hij zal in het magazijn gaan kijken voor een ander. Helaas toen bleef het weer stil. Andere stoel nog steeds stuk. Vind het geen service en zal daar ook niet weer wat kopen

twen
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2012 15:15

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door twen »

Hallo, vorig jaar september 2011 meubelen gekocht en deze keurig bezorgd. na 1jaar 1 stoel defect.
na 1 telefoontje en zeer goede service zonder probleem geruild voor een nieuwe!!
Dus service en garantie bestaat nog klasse HUMMEL LIVESTYLE in HAAKSBERGEN!!

J.Vos

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hummel lifesyle, perrrrfecte service !

Mijn bank was na drie jaar doorgezakt. Ik even googelen wat mijn rechten waren. Je raad het al ik kwam hier terecht en ik baalde. Baalde echt zo gigantisch. Ik met lood in mijn schoenen naar Hummel lifestyle eetkamerstoelen.com bankstellen.com en hoe ze ook heten en aan de dienstdoende dame mijn klacht uitgelegd. O'maar dat gaan we voor U oplossen ! zei ze gelijk. Ik kreeg een kopje koffie van een leuk meisje en een plakje cake met kersensmaak. (had ik nog nooit gehad) De mevrouw ging even bellen. Kort daarna zag ik een vrachtwagen komen met 2 kerels erin ! Ze kwamen mijn bank ophalen !!! Ik vlug mijn koffie opgedronken en de cake kon ik helaas niet op, en ben voor de vrachtwagen uitgereden. Ik deur van mijn huis openmaken en de bank haalden ze uit de kamer. En nu ?? vroeg ik. Een nieuwe bank staat in de vrachtwagen ! zei de ene kerel. Ik kreeg vanwege de klacht ook nog een damesfiets. Dat was nieuw beleid van ze om alle klanten tevreden te houden na de slechte verhalen op internet. Ze hadden, zei de andere kerel, er nu weer allemachtig veel zin in. Ze reden de hele dag fietsen rond. De oude bank maken ze gratis. en ze stofferen hem ook opnieuw. Voor het ongemak dus nette service. Mensen met klachten, je wordt er tegenwoordig goed geholpen.

Hummel lifestyle, perrrfecte service !

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

Verdomd als het niet waar is sjoegel, exact hetzelfde is mij overkomen. Alleen had ik wel de tijd om de cake op te eten. Ik kreeg zelfs een extra plakje !

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Zo zie je maar, bedrijven kunnen echt veranderen :D :D

Iedereen met klachten, je wordt nu goed geholpen ! Ga dus gewoon terug ook oude klachten willen ze oplossen.

J. Vos, kreeg U ook een fiets of doen ze dat alleen met banken ?
Crayzeme, fijn dat U ook zo goed geholpen bent !

Rocky17
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2012 00:17

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Rocky17 »

Ik schrijf me niet gauw in op een forum, maar kwam dit forum toevallig tegen toen ik zojuist aan het googlen was om zijn website weer even op te zoeken voor een fauteuiltje, en kan het even niet laten om toch op de negatieve berichten te reageren wat betreft Hummel Lifestyle in Haaksbergen.
Zelf heb ik al verscheidene malen wat gekocht bij dit bedrijf. (ik bedoel wel de loods waar hij zaterdags werkt!)
Eetkamerstoelen, teak eettafel, bankstel (zelfs 2, eerst een zwarte en later wou ik toch liever een bruine)
Zolang ik er kom wordt je altijd keurig en vriendelijk behandeld. Deze man neemt de tijd voor je zodra je aan de beurt bent, al staan er nog zoveel wachtenden.
Zelf heb ik tot heden totaal geen problemen met het meubilair ondervonden. En ga er zo weer heen zodra ik iets zoek wat leuk, mooi en betaalbaar is.
Heb een keer een zogenaamde "leren" bankstel bij een bekend woonwinkel gekocht, deze was twee keer zo duur als een bankstel bij Hummel Lifestyle, nou, dat was pas een ''bagger'' bankstel.
Dus bij deze, wil ik Hummel Lifestyle in Haaksbergen toch echt in een positief daglicht plaatsen.
En, ''nee'', ik werk en woon daar niet, ik ken deze man verder niet dan alleen van zijn zaak!
Weet alleen wel dat het een PRIMA bedrijf is!!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door sjoegel »

al staan er nog zoveel wachtenden.

Wat bedoel je Rocky ? ik was altijd de enige daar. Vandaar dat ze alle tijd hadden om me cake te geven.

Maar je hebt gelijk het is een perrrrfect bedrijf, wat nu goed op klachten reageert.

Tinven
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2012 21:41

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Tinven »

Wij hebben tot 2x toe, via internet, meubels besteld bij Hummel LifeStyle meubelen, en tot volle tevredenheid. Vlotte reactie en de 2e keer zelfs een zéér snelle levering ( 2e kerstdag 2011 besteld en de levering was al oudjaarsdag,dus binnen een week, terwijl dat niet eens op zaterdag was). Een vriendelijke en behulpzame chauffeur. Prima prijs / kwaliteitsverhouding. We zouden een volgende keer zeker weer bij hen kopen. ( En nee...wij werken beide NIET bij dit bedrijf).

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

Tinven schreef:( En nee...wij werken beide NIET bij dit bedrijf).
Een van u dan ? :mrgreen:

jootje63
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2013 14:35

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door jootje63 »

Met verbazing de diverse negatieve reacties gelezen over Life style Hummel.

Kom zelf uit het hoge noorden (vlakbij Groningen)en zag in een advertentie op marktplaats een serie moooie stoelen. (juni 2012) De website gelijk bezocht. Online kopen vind ik altijd maar zozo, omdat ik eerst het materiaal wil zien en voelen. Zo geschiede. Contact gezocht met de eigenaar en deze vertelde dat ik stoelen mocht uitkiezen online en dat ze dan een week later op zaterdag kwamen zodat ik ze kon bekijken. ZONDER EEN CENT TE BETALEN! Echter ben ik met mijn zusje richting Haaksbergen getogen nadat mij werd verteld dat de koffie klaarstond tot 12.00 uur. Een rit van bijna 2 uur. Aangekomen een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar en .. idd koffie. Het was in een loods op het industrieterrein en daar naar hartelust diverse stoelen uitgeprobeerd. 6 stoelen uitgekozen en deze werden een week later op zaterdag bezorgd. De chauffeur heeft netjes meegeholpen om de 1e uit de verpakking te halen. Hij zei dat ik eerst maar even moest kijken of ze ook in het interieur pasten voordat we rest uit gingen pakken. (wat een service). Zeer goede kwaliteitsstoelen en heb ze dan ook afgenomen. De chauffeur netjes betaald en hij heeft het karton zelfs meegenomen. Ze zijn nu een half jaar oud en worden intensief gebruikt. Ze zijn nog steeds al nieuw.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat degene die niet uit dozen wil kopen ( is ook niet waar, want de eigenaar heeft diverse meubels tentoongesteld in de loods) beter dieper in zijn buidel kan gaan tasten of naar een dure uitziende interieurwinkel moet gaan. Een ieder heeft op zijn eigen manier wel wensen, maar zelfs bij duurdere winkels kom je vaak van een koude kermis thuis en is de service ver te zoeken.
Onze nieuwe bankstel gaan we zeker halen in haaksbergen bij lifestyle Hummel. Omdat we weten dat we een goede kwaliteit krijgen en een fijne service hebben ervaren. En nee ... we zijn geen bekenden, werknemers of iets van dien aard. Maar gewoon WEL tevreden klanten.

serialmom
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2013 22:48

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door serialmom »

Wij hebben ook eetkamer stoelen besteld bij Hummel. Na een jaar hadden we al problemen met de wieltjes onder de stoelen. Een reactie op onze mail was dat het om oude type wieltjes ging en er tegenwoordig andere wieltjes onder zaten. Die konden we tegen kostprijs wel bij hen bestellen, service???? Nu is er een veer onderuit de stoel gesprongen, blijkt dat er roestige veren onder zitten,vind ik vreemd bij stoelen van 2 jaar oud. Ze hebben altijd binnen gestaan. Na 3 keer mailen eindelijk antwoord. Zij geven slechts 1 jaar service gezien de scherpe prijsstelling.van de producten en omdat het uit Italie komt. Ik vind het geen service en zal dan ook niet weer een bestelling bij hen doen.

Gesloten