LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis mobiel bellen en internet in nabije toekomst?

Geef jouw mening over het laatste (consumenten)nieuws.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Gratis mobiel bellen en internet in nabije toekomst?

Ongelezen bericht door Radar »

Gratis mobiel bellen en internetten?

In ruil voor het zien van advertenties biedt een Amerikaanse telecomaanbieder gratis internet en belminuten voor je smartphone. De dienst wordt mogelijk ook in Nederland beschikbaar. Lees er meer over: http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/ ... -toekomst/


Lijkt het jou wat?

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gratis mobiel bellen en internet in nabije toekomst?

Ongelezen bericht door witte angora »

Jaahhh... Kan ik het ding permanent aan laten staan zonder dat ik over de bundel heen ga. Alleen nog een mogelijkheid zien te vinden om die reclame uit te schakelen, en hoppa.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Gratis mobiel bellen en internet in nabije toekomst?

Ongelezen bericht door kweenie »

Volgens mijn waren ze hier jaren geleden al eens mee begonnen, maar dan voor het vaste netwerk. Bleek helemaal geen succes. Dus zal bij mobiel ook niet echt aanslaan.

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Gratis mobiel bellen en internet in nabije toekomst?

Ongelezen bericht door sadfly »

nee, gewoon aan laten staan gaat niet werken. kan me herrinderen dat je regelmatig een actie moet ondernemen. maar het is toch gedoemt te mislukken. wie gaat er nu advertenties kijken. dat is just een rede dat je tegenwoodig al en ad-blocker moet gebruiken bij het surfen, jammer dat niet meer mensen het doen. schelt ook weer wat malware ook.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Gratis mobiel bellen en internet in nabije toekomst?

Ongelezen bericht door tenormin »

witte angora schreef:Jaahhh... Kan ik het ding permanent aan laten staan zonder dat ik over de bundel heen ga. Alleen nog een mogelijkheid zien te vinden om die reclame uit te schakelen, en hoppa.
In 2015 word dit hier aangeboden. http://nieuwsuit.com/2014/nieuws-gratis ... reedompop/
Als men geen reclame wil kan dat, alleen, dat moet er wel betaald worden. Las vanmorgen in de Televaag dat het in de meeste buitenlanden wel een succes is. Niet voor mij, ik bel zelden en heb een mobiel die bij mij past, de Ark van Noach, maar 't ding doet het (als ik niet vergeet hem zo nu en dan aan het infuus te leggen).

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Gratis mobiel bellen en internet in nabije toekomst?

Ongelezen bericht door tenormin »

vogels schreef:En waar denk je dat dit topic over gaat? Juist ja, Freedompop!
Gaan "we" weer aanvallen? Natuurlijk gaat het over Freedompop. Mag een ander artikeltje toch wel toevoegen; of moet ik eerst aan @vogels vragen wat ik al dan niet mag schrijven. Tros Radar heeft in diverse topics aangegeven dat men elkaar niet persoonlijk moet aanvallen, anders volgen er maatregelen.
Ik reageerde overigens op Witte Angora dat hij dan geen reclame wil en in dat artikeltje staat ook dat men dan moet betalen, voor geen reclame!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Gratis mobiel bellen en internet in nabije toekomst?

Ongelezen bericht door sjohie »

Nee lijkt me niks, als ik iets mobiel wil opzoeken op internet, wil ik niet eerst verplicht X seconden reclame zien. Daar zou ik me gruwelijk aan ergeren.

Gesloten