LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kassaloos winkelen: wat vind jij ervan?

Geef jouw mening over het laatste (consumenten)nieuws.
scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Kassaloos winkelen: wat vind jij ervan?

Ongelezen bericht door scontra »

:!:

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Kassaloos winkelen: wat vind jij ervan?

Ongelezen bericht door renewouters »

Grote kans dat de mensen die er nu zo kritisch over zijn over een paar jaar lopen te vertellen hoe makkelijk het wel niet is.....

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Kassaloos winkelen: wat vind jij ervan?

Ongelezen bericht door renewouters »

hänschen klein schreef:Ik herinner me aan het ballonetje om met een vingerprint te kunnen betalen bij AH in Breukelen. De promotor die zijn hand in het vuur hield voor de werkzaamheid, werd binnen een uur van zijn boodschappengeld afgeholpen door hackers! Afwachten dus.

Maar ... waarom is er sprake van een test, dit is toch al eerder onderzocht: https://www.youtube.com/watch?v=sM8mP0wUo2M
We kunnen nu gewoon betalen met een vingerafdruk en dat werkt perfect (bij kassa nog indirect, maar overboekingen direct).

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Kassaloos winkelen: wat vind jij ervan?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

NeoDutchio schreef:Het bedrijf waar ik voor werk heeft in België al de eerste winkel zonder personeel. 24/7 open en de derving is een heel stuk lager tov de winkels met personeel
:shock: ... waaruit je óók zou kunnen afleiden, dat personeel dè onzekerheids factor is? (interessante discussie ook m.b.t. de detectiepoortjes die door personeel gemakkelijk te omzeilen zijn)

Gesloten