LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuisbedrijf De Kroon

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
SaskiaMulder
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2015 14:53

Verhuisbedrijf De Kroon

Ongelezen bericht door SaskiaMulder »

Bij onze verhuizing in maart heeft de verhuizer onze salontafel beschadigd en een boompje van het balkon. De heren zeiden mij om de volgende dag contact op te nemen met kantoor om de schade af te wikkelen. Dit heb ik dan ook gedaan. De persoon aan de telefoon heeft gezegd dat ze ermee bezig waren en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Dit gebeurde maar niet dus ik heb herhaaldelijk teruggebeld. Uiteindelijk na drie maanden maar eens een e-mail gestuurd. En wat schetst mijn verbazing; ze beroepen zich op de algemene voorwaarden. Ik had de schade schriftelijk moeten melden. Dus ik word drie maanden aan het lijntje gehouden en dan krijg ik dit te horen. Wat zijn de mogelijkheden om dit bedrijf aan te pakken? Zijn er mensen die ervaring hebben met De Kroon verhuizingen?
Laatst gewijzigd door Radar op 26 jun 2015 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adresgegevens verwijderd

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Verhuisbedrijf De Kroon

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Nou, je zou het alsnog schriftelijk kunnen proberen, maar of dat zin heeft weet ik niet. Volgende keer meteen schriftelijk actie ondernemen.

Gesloten