LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Emailadres wijzigen bij KIESKEURIG.NL

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
scheh02
Berichten: 75
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03
Locatie: Deventer

Emailadres wijzigen bij KIESKEURIG.NL

Ongelezen bericht door scheh02 »

Helaas dat gaat niet. Dit is mijn avontuur bij deze website.

Gisteren probeerde ik mijn email adres te wijzigen op KIESKEURIG.NL
Ondanks dat ik ingelogd ben krijg ik het niet weg en staat muurvast in het veld gegrift. Ik klik op de online chat-help.
Dit is de reactie:
►Theo:
Goedendag, wat is je vraag?
►Kieskeurig.nl-bezoeker(ik dus)
Mijn emailadres kan niet gewijzigd worden in "Mijn gegevens"?
►Theo:
Dat is juist
Indien uw mailadres wijzigt kunt u uw oude account verwijderen en een nieuw account aanmaken op het neiwe emailadres
_________________________________________________________
Dus asbakje vol; auto wegdoen is de oplossing bij deze organisatie.
Weg reviews en anderszins opgebouwde historie van de afgelopen 10 jaar. Bedankt.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Emailadres wijzigen bij KIESKEURIG.NL

Ongelezen bericht door Julie4444 »

scheh02 schreef:Helaas dat gaat niet. Dit is mijn avontuur bij deze website.

Gisteren probeerde ik mijn email adres te wijzigen op KIESKEURIG.NL
Ondanks dat ik ingelogd ben krijg ik het niet weg en staat muurvast in het veld gegrift. Ik klik op de online chat-help.
Dit is de reactie:
►Theo:
Goedendag, wat is je vraag?
►Kieskeurig.nl-bezoeker(ik dus)
Mijn emailadres kan niet gewijzigd worden in "Mijn gegevens"?
►Theo:
Dat is juist
Indien uw mailadres wijzigt kunt u uw oude account verwijderen en een nieuw account aanmaken op het neiwe emailadres
_________________________________________________________
Dus asbakje vol; auto wegdoen is de oplossing bij deze organisatie.
Weg reviews en anderszins opgebouwde historie van de afgelopen 10 jaar. Bedankt.
Tja, wat je ook zou kunnen doen, als de reden is dat je een nieuw adres in gebruik hebt genomen, is bij de oude instellen dat mail automatisch wordt doorgestuurd naar je nieuwe mailadres.

Weet niet of dat helpt in jouw situatie, maar het is sws een vreemde gang van zaken bij kieskeurig.

scheh02
Berichten: 75
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03
Locatie: Deventer

Re: Emailadres wijzigen bij KIESKEURIG.NL

Ongelezen bericht door scheh02 »

Dat gaat sowieso wel gebeuren maar helaas vervalt het mailadres binnenkort keihard dus dan valt er niets meer te forwarden.
Niet over nagedacht daar bij die "Kieskeurige" mensen.

stofzuigertje

Re: Emailadres wijzigen bij KIESKEURIG.NL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jammer, vooral de provider gebonden of werkgever gebonden adressen verdwijnen vaker.

Ik zit met Gmail altijd goed en ophalen via nieuwe of andere is mogelijk.

Denk er eens over een niet gebonden adres te nemen zodat je overal ter wereld bij je mail kunt en nooit hoeft over te stappen.

Ook UPC klanten die voor de fusie naar Ziggo gingen of andersom raakte jarenlang bij die verhuizingen hun oude mail adres kwijt, en dat ze het nu wel goed doen......
Ja, elke aanbieder die je kwijt kunt raken kun je beter niet nemen.

Neem meerdere dus niet gebonden dus ook mijn eigen webshop, het kan ooit verkocht worden dus ook die gebruik ik alleen zakelijk en niet privé, want ik kan de toekomst ook niet voorspellen.

scheh02
Berichten: 75
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03
Locatie: Deventer

Re: Emailadres wijzigen bij KIESKEURIG.NL

Ongelezen bericht door scheh02 »

Hahaha, daar hoef ik niet over te denken hoor. Ik heb al 5 Gmailadressen. :mrgreen:
Dat is het punt niet. Bij sommige organisaties is/was het "verboden" een Gmail-adres op te geven.
Bovendien stamt het uit de tijd dat mijn providermail nog redelijk spamvrij was en dus is het lekker makkelijk om daar dan gebruik van te maken.
Gelukkig is het beeld bijgesteld en kunnen de Webstekbakkers er niet meer omheen: Gmail is goed en veilig.
Maar met het vertrek bij Ziggo kom je er wel achter dat het een pak werk is om alle websites van de afgelopen 15 jaar bijlangs te gaan om daar "effe" je mailadres te wijzigen. Sommige spam wil ik namelijk WEL.
Enorme verschillen in security en opmerkelijke werkwijzen zeg, gek wordt je ervan. Zo ook KIESKEURIG dus.
:evil:

Gesloten