LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FaceBook acties promoten

Voor alle kwesties op het gebied van werk & inkomen die specifiek zijn voor zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers).
Regine69
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2016 21:44

FaceBook acties promoten

Ongelezen bericht door Regine69 »

Hi,
Ik ben net een web shop begonnen en maak ook via FB reclame.
Om mijn web shop te promoten via FB moet je betalen, als ik een win win actie voor een dag doe, zie ik dat er mensen reageren die alleen maar share & like op hun site hebben staan en als ze iemand ook in taggen deelt die persoon ook alleen maar acties.
Als de dag om is met promoten blijft het ook stil, het zou toch zo moeten zijn dat mijn actie/reclame zou moeten doorlopen.
2 x 7 dagen een actie gedaan om me site leuk te vinden , ging perfect tot dat de promotie over is, en blijft het stil !!!
Vind dat toch wel heel vreemd, ik kwam er ook achter dat zelfs mensen uit Syrië mijn site leuk vinden ?? uit Damascus , volgens mij is het daar oorlog.
Er staan dan ook mensen bij die des betreffende persoon dat ze voor FB werken.
Voel me toch een beetje bedrogen, je denkt dat je actie door heel Nederland loopt en door zou moeten lopen, maar helaas dat doet het dus niet.
Zijn hier misschien meer klachten over ?
MVG Regine

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: FaceBook acties promoten

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Dit is een consumentenforum. Even gaan zoeken bij een forum voor webwinkeliers of Facebookadverteerders. Die zullen er best wel zijn en daar kunnen ze je wel helpen.

Gesloten