LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spookfactuur Register Online

Voor alle kwesties op het gebied van werk & inkomen die specifiek zijn voor zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers).
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Spookfactuur Register Online

Ongelezen bericht door berndv »

hahahaha

Na inmiddels al 15 jaar ingeschreven te staan bij de kvk heb ik eindelijk ook eens een spookfactuur ontvangen. Ik kreeg een betalingsherinnering van http://www.register-online.nl. Of ik even 93 euro incl BTW wil betalen omdat ik mij aangemeld zou hebben om in hun online, en tevens niet bestaande, register ingeschreven te willen staan.

Natuurlijk ga ik deze factuur verder negeren. Maar er stond op de envelop wel een afzender, tenminste, een straatnaam, postcode en huisnummer. En laat ik op dat adres nou ook nog eens een telefoonnummer te kunnen vinden. Zometeen eens even een belletje aan wagen en eens even kijken wat ze mij te vertellen hebben.

De factuur is trouwens ook gewoon overduidelijk nep en zeer slecht geproduceerd. Ik kan gewoon zien dat de printerkoppen van de gebruikte printer slecht uitgelijnd zijn, zo wazig zijn alle randen op de gehele factuur.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Spookfactuur Register Online

Ongelezen bericht door berndv »

Net even gebeld naar het telefoonnummer dat ik heb kunnen vinden op basis van de postcode van het retouradres op de envelop. Zeer vriendelijke man aan de lijn die meteen wist waar het over ging. Deze meneer had gisteren van PostNL een 180-tal antwoordkaarten gehad voor het voldoen van de portokosten, zonder te weten waar het over ging en had vandaag ook al wat telefoontjes hier over ontvangen. Er van uitgaande dat deze meneer de waarheid sprak, is die nog iets meer in de aap gelogeerd dan ik.

Gesloten