LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Salarisadministratie laten uitbesteden?

Voor alle kwesties op het gebied van werk & inkomen die specifiek zijn voor zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers).
BruceAlmighty
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2016 13:49

Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door BruceAlmighty »

Ik ben op zoek naar een goede boekhouder of bedrijf wat mij kan helpen met de administratie. Is het handiger om "lokaal" te blijven. Dus in de stad zelf of om gewoon landelijk te zoeken naar een goed bedrijf?

Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Radar op 23 nov 2017 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijzing naar random bedrijven verwijderd

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door kweenie »

Houd er rekening mee dat je als bedrijf altijd zelf verantwoordelijk blijft voor de administratie. Ik zou daarom zelf in elk geval kiezen voor een kantoor dat bij je in de buurt zit en waar je ook fysiek kunt binnenstappen. En een bedrijf dat ervaring heeft met de sector waarin je werkt is ook wel praktisch, zeker als je te maken krijgt met een pensioenfonds of sociaal fonds.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent op een consumentenforum, niet op een plek om reclame te maken. Dat is u al vaker verteld hier.

stofzuigertje

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat Uw woonplaats en/of regio ontbreekt kan ik zelfs geen link sturen van enkele goede uit mijn buurt.

De landelijke zijn meestal voor grote bedrijven met meerdere vestigingen, en duurder en zitten vaak niet op klein bedrijven te wachten.

Een alternatief is de gemeente vragen, soms zit in de bijstand waar ze graag vanaf willen plaatselijk een gehandicapte die graag iets wil doen.
Die kan meer tijd besteden dan ze in rekening brengt maar als thuiswerk iemand aan het werk helpen....
Uw gemeente zal U dankbaar zijn en bij waardeloos is stoppen weer mogelijk.
Maar er zitten naast gehandicapten ook ouderen die als 55+ niet meer aan de slag komen.
En als hij/zij het goed doet is via Uw relaties meer werk bij andere bedrijven, want die komt U ook tegen mogelijk.
De leverancier van meubels, de voertuigen en andere zaken van jou bedrijf en je buren op industrie terrein, die willen het graag voordelig,
en vaak met gemeentelijke subsidie uitbesteden aan thuis werker.

Naast de salaris administratie ook de gewone uitbesteed, zelfs een deel inkoop en verkoop, dus met subsidie kun je veel uren besparen en meer verdienen als je er eenmalig zo iemand plaatselijk bij zoekt.
Als mislukt of fout gaat vraag je gewoon aan de ambtenaar een andere...
Ik heb er 5 aan het werk geholpen en nu mijn bedrijf dat daardoor meer winstgevend is dan gemiddeld goed verkocht.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Met gemeentesubsidie je salarisadministratie laten doen door een gehandicapte bijstandtrekker? Prima advies. :oops:

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:Met gemeentesubsidie je salarisadministratie laten doen door een gehandicapte bijstandtrekker? Prima advies. :oops:
Het kan een prima advies zijn. Het hangt maar net af van de wensen en behoeften.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door scontra »

BruceAlmighty schreef:Ik ben op zoek naar !
U zoekt de laatste tijd wel heel veel, over totaal verschillende onderwerpen en opent voor al uw zoekvragen wel een topic met wel heel veel 'links' naar allerlei sites.
Veel deelnemers op dit forum proberen u telkenmale ten dienste te zijn en beantwoorden (al) uw vragen in de hoop u daarmee iets verder te helpen.
Echter, u hult zich hoofdzakelijk in stilte door hierop verder niet te reageren, een heel enkele uitzondering daargelaten.
Is dat netjes of niet netjes, u mag zelf het antwoord bedenken.

Uw vraag betreffende het 'uitbesteden' van de loonadministratie geeft aan dat u een 'ondernemer' bent en een bedrijf(je) runt.
Als 'ondernemer'zult u al vanaf het eerste begin uw boekhouding op orde moeten hebben en weet "de" ondernemer heel erg goed bij/aan wie hij zijn financiële administratie verantwoord uitbesteed.
Collega ondernemers, waar u uiteraard goede contacten mee onderhoud, weten als geen ander wie er wel en wie er vooral niet in aanmerking komt.
Mocht u het echt niet weten, informeer eens bij uw collega ondernemers, maar doe dit a.u.b. niet via dit consumenten forum.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door kuklos »

Bel een lokaal accountantskantoor en vraag hen om een goede salarisadministrateur, dan wel een salarisadministratiebureau. Eentje waar ze zelf ervaring mee hebben.

stofzuigertje

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ik een goed of voor vragensteller bruikbaar antwoord geef is de kans dat ze nog meer vragen stellen natuurlijk wel groter...
Maar daar hoef ik geen complimentjes voor, iedereen mag dit voordeel dat ik ook al jarenlang heb ook proberen.

Wel is het afhankelijk wie er plaatselijk beschikbaar zijn dus totaal geen garantie helaas.
Ook enkele missers moeten terug sturen helaas!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door kweenie »

Maar TS wil nu juist de salarisadministratie uitbesteden. En dus niet iemand aannemen of inhuren om de salarisadministratie te gaan doen.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Salarisadministratie laten uitbesteden?

Ongelezen bericht door Moneyman »

kweenie schreef:Maar TS wil nu juist de salarisadministratie uitbesteden. En dus niet iemand aannemen of inhuren om de salarisadministratie te gaan doen.
Ik lees dit:
BruceAlmighty schreef:Ik ben op zoek naar een goede boekhouder of bedrijf wat mij kan helpen met de administratie. Is het handiger om "lokaal" te blijven. Dus in de stad zelf of om gewoon landelijk te zoeken naar een goed bedrijf? Alvast bedankt
Dat kan zowel extern als intern betekenen.

Gesloten