LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door Radar »

Stichting Loterijverlies heeft in juni de algemene voorwaarden gewijzigd. Radar ontving tientallen mailtjes. Moet ik hiermee akkoord gaan? Wat is er eigenlijk veranderd in de algemene voorwaarden? Aanstaande maandag geeft Radar antwoord op de meest gestelde vragen.

Lees meer: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... orwaarden/

Maandag 31 augustus in Radar om 20:30 uur op NPO 1.

debbiem
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2015 21:03

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door debbiem »

Ik ben al geruime tijd aangesloten bij Stichting Loterijverlies, maar ben afgelopen zomer niet akkoord gegaan met de vernieuwde algemene voorwaarden. Ik heb hierover herhaaldelijk per mail contact gehad met de stichting loterijverlies, waarbij ik verschillende malen heb verzocht om de algemene voorwaarden waarmee ik destijds akkoord ben gegaan. Deze heb ik namelijk niet meer in mijn bezit. Op 6 augustus jl. ontving ik deze reactie:

Geachte heer/mevrouw,
Allereerst onze welgemeende excuses voor de verlaatte reactie op uw bericht vanwege de extreme drukte. Hartelijke dank voor uw bericht.
In antwoord op uw bericht kunnen wij u informeren dat we in de algemene voorwaarden wij, op advies van onze advocaten, de procesvolmacht hebben uitgebreid (zie artikel G. onder 3. van de algemene voorwaarden). Hierin is nu duidelijk opgenomen welke handelingen wij voor onze klanten mogen verrichten, in en buiten rechte. De algemene voorwaarden zijn verder ongewijzigd.
Destijds bent u akkoord gegaan met de toen geldende algemene voorwaarden, u heeft toen de mogelijkheid gehad om deze voorwaarden uit te printen en/of op te slaan. Wij sturen ze niet nogmaals op.
Voor onze reactie op de berichten in de media wil ik u vriendelijk verwijzen naar
https://www.loterijverlies.nl/reactie-t ... f-bart-mos
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Stichting loterlijverlies is dus niet van plan om mij de algemene voorwaarden te verstrekken waarmee ik destijds heb ingestemd, wat bij mij argwaan wekt.

Hoe kan ik bij Stichting loterijverlies afdwingen om onder oude voorwaarden verder te procederen? het is namelijk niet mogelijk om mijn data te actualiseren en om stichting loterijverlies te machtigen om bij de staatsloterij informatie op te vragen zonder ook akkoord te gaan met de vernieuwde algemene voorwaarden. Het is alles of niets.

Met vriendelijke groet,
Debbie

harriebruins
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2015 21:31

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door harriebruins »

Heb het zelfde beleefd als de man in de uitzending en heb uiteindelijk betaald.
Doordat ik op acceptatie voorwaarden had geklikt kon ik niet meer terug omdat men al werkzaamheden had verricht. De deurwaarde zou langs komen zolang had ik het al gerekt maar het risico deze langs te laten komen was me te groot. Ik vind het oplichters.
Heb de brief verzonden maar verwacht er totaal niets van ze vinden wel een antwoord om niet te betalen. Houd U op de hoogte, met vriendelijke groet
Harrie Bruins

witgezicht
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:32

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door witgezicht »

misschien een aangetekende brief naar staatsloterij sturen om te verwittigen dat loterijverlies enkel en alleen informatie kan verkrijgen van de klant onder de voorwaarden bij datum inschrijving bij dezelfde stichting loterijverlies. Ik vraag me af of dat wettelijk kan?

eagle3824
Berichten: 55
Lid geworden op: 03 mei 2008 17:37

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door eagle3824 »

Kijk eens op http://archive.org/web/ het internet archief. Hier vind je kopieen van vorige versies van websites. De oude voorwaarden van loterijverlies zijn hier ook terug te vinden.
Linkje naar de oude voorwaarden : http://web.archive.org/web/201306121850 ... aarden.pdf

Lamers-08
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2015 10:58

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door Lamers-08 »

De advocaten van loterijverlies hadden al meer dan 3,5 miljoen euro binnen, nu willen ze nog eens
€ 9,95 per client. Zij zijn al binnen, nu nog de gedupeerden!
Gokkasten en advocaten winnen altijd!

harriebruins
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2015 21:31

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door harriebruins »

Dank maar heb vandaag mijn 47 euro retour ontvangen. Super blij dank Radar

robbie0407
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2015 13:20

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door robbie0407 »

Ik heb mezelf ook aangemeld bij Stichting Loterijverlies indertijd. Op no cure no pay basis en keurig de 35 betaalt. Ik vind deze organisatie echter zo vervelend in haar communicatie en de manier waarop ze zich profileert dat ik heb aangegeven me niet meer te willen associeren met deze organisatie. Dat was in eerste instantie per mail, waarop ik mails terugkreeg die zeer hautain van toon zijn. Daarnaast zogenaamde toestemming-invulformulieren i.v.m. de gewijzigde algemene voorwaarden, waarbij "nee" zeggen niet mogelijk is, want dan kan je het formulier nooit afmaken.

Daarna aangetekend opgezegd. Echter, ze weigeren de aangetekende brief in ontvangst te nemen en deze is nu drie keer heel en weer geweest. Buiten het feit dat ik het onbehoorlijk vind wanneer een bedrijf aangetekende post niet in ontvangst neemt wil ik nog steeds van Loterijverlies af. Ik heb mijn aandeel van de deal opgevolgd, de contributie is betaald. Hoe kan ik van ze af? Hebben meer mensen deze ervaring met aangetekende post naar dit bedrijf?

gaas12
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2015 14:28

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door gaas12 »

Eind augustus heb ik een verzoek tot ontbinding van de inschrijving gedaan met de voorbeeldbrief zoals deze op de RADAR website stond vermeld. Op 24 september heb ik een mail ontvangen van Loterijverlies waarin de ontbinding werd goedgekeurd : het inschrijfgeld zou binnen enkele dagen worden teruggestort. We zijn nu een maand verder en het inschrijfgeld heb ik nog steeds niet terug. Op mails wordt niet gereageerd. Als je belt met de stichting Loterijverlies, kom je niet verder. Ze zeggen dat je nóg een mail moet sturen omdat de klantenservice hier niet over gaat. De verantwoordelijke afdeling kan niet rechtstreeks worden gebeld. Kortom: je wordt aan het lijntje gehouden door een erg amateuristische organisatie.

Loterijverlies
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2015 21:25

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door Loterijverlies »

Hallo,
ik ben dankbaar de voorbeeldbrief om mijn inschrijfgeld bij de Stichting Loterijverlies terug te vragen.
Helaas kan alleen niet vinden wat de beste manier is om de brief te versturen.
Is per mail ook okay, of dien je de brief aangetekend te versturen?
Mvg E.J.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Helaas voor diegenen die nog geld verwachten - ze zijn blut:
In de Telegraaf van 03-02-2016:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2513 ... bot__.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2513 ... eus__.html

FransRos
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 jul 2009 19:41

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door FransRos »

Tjonge jonge nou niet allemaal gaan zeuren, iedereen is vaak genoeg gewaarschuwd, dat Roet een oplichter is

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door Guardian72 »

FransRos schreef:Tjonge jonge nou niet allemaal gaan zeuren, iedereen is vaak genoeg gewaarschuwd, dat Roet een oplichter is
Wie is er aan het zeuren dan?
En ja - de eerste waarschuwingen hier over deze (of eenzelfde) 'stichting' die claims indiende was (tot dusver gevonden) in 2008 - dus men had het kunnen weten.

Maar ja - daarom hebben die Nigeriaanse oplichters nog steeds success - dollar of eurotekens, en gezond verstand = exit.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door Brahms »

Een loterij is altijd een gok, soms win je soms heb je loterijverlies.........

Deelnemers aan loterijverlies zagen eurotekens, betaalde flink inschrijfgeld en dan zou de geldboom gaan stooien. Sommige geloven echt in sprookjes en gokken verkeerd, verblind door het grote geld.....

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Stichting Loterijverlies verandert voorwaarden

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Meer Soap:
Claimstichting Loterijverlies roept haar leden op hun abonnement bij de Staatsloterij te beëindigen. Dit schrijft de stichting in een brief aan de 194.000 aangeslotenen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2531 ... rij__.html

Gesloten