LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superkeukens 's hertogenbosch

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jeffryv
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2015 10:23

Superkeukens 's hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeffryv »

Wil iedereen op voorhand waarschuwen betreffende de service van Superkeukens Den Bosch / 's Hertogenbosch.

Compleet nieuwe keuken gekocht en laten plaatsen door Superkeukens. Monteur is in totaal 4 x terug moeten komen om problemen op te lossen. Van Scheve schacht tot Ontluchtingsfilters.

Ergste is dat we de monteur belde toen hij onderweg was naar huis ( na plaatsen keuken ) met de mededeling dat de schacht scheef stond.. Dit had meneer al gezien gaf hij aan, alleen geen zin en tijd meer om dit op te lossen ( was al laat ) , daar zakt echt mijn broek vanaf..

Maar laatste probleem is dat de de ontluchtingsslang niet goed blijkt aangesloten.. Is ineens niet meer hun verantwoordelijkheid, hoort niet bij de service .. etc etc.. Maar meneer heeft hem wel aangesloten.

Nu zitten wij met de ellende en dan krijg je zo'n reactie:

"Verder kun je zeggen dat we geen goede service bieden maar ik denk dat we vaak voor jullie hebben klaar gestaan en problemen hebben opgelost.
Het ombouwen van de kookplaat, schacht scheef, fronten vervangen, plint vervangen, ontluchtingsrooster, al dat soort dingen konden wij als winkel niks aan doen
maar hebben we netjes opgelost"

Het noemen van al deze problemen zegt al meer dan genoeg!

Ik ben er in ieder geval geheel klaar mee..

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Superkeukens 's hertogenbosch

Ongelezen bericht door tenormin »

Heel vervelend, maar u heeft in ieder geval uw hart kunnen luchten.

16again
Berichten: 16101
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Superkeukens 's hertogenbosch

Ongelezen bericht door 16again »

Gevalletje geschillencommissie ??

jeffryv
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2015 10:23

Re: Superkeukens 's hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeffryv »

Dat is idd zeker nog wel een optie.. Had ik eigenlijk niet eens meer aan gedacht aangezien ik er echt totaal klaar mee ben.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Superkeukens 's hertogenbosch

Ongelezen bericht door tijger1 »

U zult toch wel pas totaal betaald hebben nadat alles perfect was?;-)

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Superkeukens 's hertogenbosch

Ongelezen bericht door *.* »

Maar laatste probleem is dat de de ontluchtingsslang niet goed blijkt aangesloten.. Is ineens niet meer hun verantwoordelijkheid, hoort niet bij de service .. etc etc.. Maar meneer heeft hem wel aangesloten.
Ligt er natuurlijk waar de fout zit. Het aanleggen van de pijp en bijvoorbeeld muurdoorvoer is vaak voorbereidend werk door derden uitgevoerd. Wij maken dat ook wel mee.

Maar heeft u de leverancier al schriftelijk in gebreke gesteld?
Daarna samen een oplossing zoeken.

jeffryv
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2015 10:23

Re: Superkeukens 's hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeffryv »

*.* schreef:
Maar laatste probleem is dat de de ontluchtingsslang niet goed blijkt aangesloten.. Is ineens niet meer hun verantwoordelijkheid, hoort niet bij de service .. etc etc.. Maar meneer heeft hem wel aangesloten.
Ligt er natuurlijk waar de fout zit. Het aanleggen van de pijp en bijvoorbeeld muurdoorvoer is vaak voorbereidend werk door derden uitgevoerd. Wij maken dat ook wel mee.

Maar heeft u de leverancier al schriftelijk in gebreke gesteld?
Daarna samen een oplossing zoeken.
Slang zat er gewoon niet goed op. Heb iemand ingehuurd om het op te lossen. Echt helemaal klaar met die zaak..

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Superkeukens 's hertogenbosch

Ongelezen bericht door crazyme »

Vaak huren die keukenstampers bedrijven in om de keukens te plaatsen. Tussen die talloze keukenmontagebedrijfjes (zzp-ers) zal er waarschijnlijk ook een verkeerde zitten.

Ik zou dit opnemen met de winkel en vragen of ze een ander bedrijf willen sturen om de problemen op te lossen.

Gesloten