LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
RuudPiters
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2017 09:43
Contacteer:

Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door RuudPiters »

Hallo
Wie kan mij helpen wat ongeveer de kosten zijn van een lade van 1m20 met sensomatic tip on? Kreeg in de keukenzaak namelijk naar mijn idee een veel te hoge prijs aangeboden!!

Mvg ruud

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Probeer het eens bij andere keukenzaken. Vooral de wat kleinere ambachtelijke kunnen je eerlijk prijzen geven.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Hier kunt u toebehoren voor Haeckerkuechen bekijken en bestellen even blijven doorklikken ....

http://www.kuechen-geisler.de/haecker-kuechen-zubehoer/

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Niet gevonden?

Stuur een PB (een Radar-privé/bericht) naar @IkWeetVeel, die heeft ooit Häckerkeukens bij DMG verkocht ...
Klik op Ik WeetVeel en stel uw vraag: viewtopic.php?f=15&t=172765

RuudPiters
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2017 09:43
Contacteer:

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door RuudPiters »

Bedankt voor de snelle reacties! Zit aan het strand ;) ga zo eens kijken en anders stuur ik 'm een privébericht!

En heb het nagevraagd bij een kleinere keukenzaak.... Hij zei tussen 500 en 800euro!
Beetje veel of niet?

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

RuudPiters schreef:Bedankt voor de snelle reacties! Zit aan het strand ;) ga zo eens kijken en anders stuur ik 'm een privébericht!

En heb het nagevraagd bij een kleinere keukenzaak.... Hij zei tussen 500 en 800euro!
Beetje veel of niet?
Zelf heb ik de concurrende variant van Grass verkocht. De losse verkoopprijs die wij aan de fabrikanten berekende was rond de 200 euro per lade. Hier moeten de montagekosten en houtwerk voor bodem en achterwand nog bij. Daarbij wil de keukenverkoper ook wat verdienen en zit je gauw aan de 500 euro.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

U kunt vanaf het strand ook de prijs opvragen: http://www.dki.nl/keukenmerken/

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door kweenie »

Je kunt die onderdelen vrij eenvoudig googlen. Dan zul je zien dat dit per kast niet extreem duur is, maar als het een prijs per lade is, dan is het wel aan de prijs.

Overigens zijn er ook mechanische varianten die nagenoeg net zo prettig werken, voor een fractie van de prijs. Die zijn iets minder gevoelig, wat voor het gewone open en dicht doen natuurlijk minder chique aandoet, maar wat werk handiger is om te voorkomen dat de lades spontaan open gaan als je dat niet wilt.
Laatst gewijzigd door kweenie op 20 jun 2017 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

RuudPiters
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2017 09:43
Contacteer:

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door RuudPiters »

hänschen klein schreef:U kunt vanaf het strand ook de prijs opvragen: http://www.dki.nl/keukenmerken/
Hun heb ik gister een mail gestuurd Maar nog geen reactie!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door kweenie »

De prijzen van die onderdelen kun je ook gewoon op websites terugvinden. Dan hoef je niet op de mail te wachten.

RuudPiters
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2017 09:43
Contacteer:

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door RuudPiters »

kweenie schreef:Je kunt die onderdelen vrij eenvoudig googlen. Dan zul je zien dat dit per kast niet extreem duur is, maar als het een prijs per lade is, dan is het wel aan de prijs.

Overigens zijn er ook mechanische varianten die nagenoeg net zo prettig werken, voor een fractie van de prijs. Die zijn iets minder gevoelig, wat voor het gewone open en dicht doen natuurlijk minder chique aandoet, maar wat werk handiger is om te voorkomen dat de lades spontaan open gaan als je dat niet wilt.
Klopt heb ik gedaan.... Bij grass.. Blum.. Hettich, maar weet niet of deze ook achteraf te monteren en of het allemaal goed werkt en past! Blum zou bijvoorbeeld al niet passen had ik van iemand begrepen

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Gezellig sámen aan de keukentafel ...

@RuudPiters, u bent hier nieuw op het forum, kijk eens rond op de keukenitems en voeg uw ervaringen nú of later toe.

Bedankt! en vergeet uw feedback niet wat de prijs voor een keukenlade van Häcker uiteindelijk betreft. Tips genoeg gekregen.

RuudPiters
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2017 09:43
Contacteer:

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door RuudPiters »

hänschen klein schreef:Gezellig sámen aan de keukentafel ...

@RuudPiters, u bent hier nieuw op het forum, kijk eens rond op de keukenitems en voeg uw ervaringen nú of later toe.

Bedankt! en vergeet uw feedback niet wat de prijs voor een keukenlade van Häcker uiteindelijk betreft. Tips genoeg gekregen.
Zal het idd posten hier als ik het weet!
Bedankt voor de snelle reacties hier :)

Heb al verschillende onderwerpen gelezen idd en meer ervaring opgedaan... Komende zaterdag de laatste onderhandelingen! Heb bij 2 bedrijven offertes opgevraagd! Zit toch redelijk wat verschil in prijs merk ik. Brutoprijs is rond de 22000 euro en heb alleen geen idee wat de realistische nettoprijs moet zijn!

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

@RuudPiters, offertes opgevraagd! Maar dan niet bij De Mandemakers Group, want die geven toch alleen eindprijzen af.

Ik heb in mijn offerte geen losse lades gevonden, maar een complete kast met twee grote en twee kleine lades lades/100 breed voor € 830,-
Merk Eggermann.

Misschien een indicator.

RuudPiters
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2017 09:43
Contacteer:

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door RuudPiters »

hänschen klein schreef:@RuudPiters, offertes opgevraagd! Maar dan niet bij De Mandemakers Group, want die geven toch alleen eindprijzen af.

Ik heb in mijn offerte geen losse lades gevonden, maar een complete kast met twee grote en twee kleine lades lades/100 breed voor € 830,-
Merk Eggermann.

Misschien een indicator.
Nee geen dmg voor mij haha!
2kleine keuken zaken!
Nettoprijs rond de 14500..... Weet niet of ik nog lager kan.... Ze zeggen dat het een scherpe prijs is en de ander zit er 600euro boven!

Zal eens kijken wat mij de lades kosten als ik thuis ben!

RuudPiters
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2017 09:43
Contacteer:

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door RuudPiters »

Ik bedoelde Nettoprijs 13500 ipv 14500

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hacker systemat Sensomatic tip on kosten?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

@RuudPiters, op een andere topic wordt een checklist-ontwerp geactualiseerd, misschien heeft u er iets aan of een opmerking?

[Gekopieerd bericht verwijderd door de moderator, betreffend bericht is hier te vinden: viewtopic.php?f=15&t=172765&start=120 ]
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jun 2017 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gekopieerd bericht verwijderd, link naar topic geplaatst

Gesloten