Kuchenwelt levert halve keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
KuchenWelt
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jan 2018 19:54

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door KuchenWelt »

Het is een vriendelijk verzoek,

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door olaf79 »

KuchenWelt schreef:Ik zie ook dat er bij ons gereageerd wordt op dingen van andere keuken winkels 1 euro montage etc.... Zouden jullie dit svp niet willen doen. daarmee kunnen de mensen die ons willen controleren op reviews (waar ik een voorstander van ben) op het verkeerde been gezet worden

Dank u
Dit is aan de moderatie te bepalen en niet aan u. Uiteraard wilt u dat uw bedrijf of branche niet negatief in beeld komt. Zolang dat echter terecht is, zal de moderatie denk ik niet zo snel ingrijpen.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door olaf79 »

Moneyman schreef:
crazyme schreef:Ik ben erg benieuwd naar 1 foto van de hele keuken in de huidige staat. Die zal er nooit komen, want die keuken is niet voor de helft geleverd.
Voor de goede lezer is het evident dat "een halve keuken" niet letterlijk, maar figuurlijk wordt gebruikt. TS noemt een hele trits problemen, en die geven haar bij elkaar het gevoel die figuurlijke halve keuken geleverd te hebben gekregen.

Discussies over het al dan niet kloppen van die halve keuken getuigen niet van veel inlevingsvermogen en voegen sowieso niets toe aan de essentie van dit topic.
Zolang de keuken niet conform contract is geleverd en gemonteerd is er eigenlijk 0,0 keuken geleverd.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Moneyman »

olaf79 schreef:Zolang de keuken niet conform contract is geleverd en gemonteerd is er eigenlijk 0,0 keuken geleverd.
Inderdaad :wink:

stofzuigertje

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik ga binnenkort even in HHW kijken of ze werkelijk zo werken.....
Moet bij buren zijn.

Maar enkele dingen te laat of niet goed, naast de kasten, ook apparaten en werkblad komt vaak weer elders vandaan.
Dan nog de kans op transport schade en daarmee ik zelfs mijn Ikea & Hornbach DHZ keuken geen garantie voor alles in 1x goed.

Ik had ook 2 weken werk voordat alles geleverd was, en 7 weken wegens schade in verpakking, dus 1 deur minder....
Dat is normaal gezien het samengestelde product en niets mis mee.
Zowel Ikea als Hornbach loste het prima op, bestellen en levertijd voor deurtje en een alternatief zonder bijbetalen voor tijdelijk niet leverbare...
Beide lossen het dus prima op.
Overal gaat er wel eens wat fout, en ik verwacht na bezoek Kuchen Welt dat mijn volgende huis eind 2018/ begin 2019 wel eens door hun geleverd zou kunnen worden..... voor B1,- of accepteren ze nog geen Bitcoins waar ik vanaf wil?

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

crazyme schreef:
Eva_T schreef:Update:

Na veel over en weer gemail, is de Keukenkampioen gelukkig ook van mening dat het niet helemaal juist is verlopen. De koopovereenkomst is ontbonden. Dit ging niet makkelijk, moest echt op mijn strepen blijven staan. Toen zijn we beland bij Kuchenwelt.... Regen in de drup much? Zie nieuwe topic!
Dit is de reactie van deze klant in een topic over keukenkampioen. I rest my case....
Niets aan gelogen en ook niet overdreven. Issues heb ik niet, behalve met keukenleveranciers die niet hun afspraken nakomen. De koop met de Keukenkampioen is ontbonden (en dat gaat echt niet zomaar hoor!) omdat ze niet konden leveren waar we voor hadden getekend. De kleur kast werd “ineens” niet meer gemaakt. Toen naar de Kuchenwelt gegaan met als gevolg dat we NOG STEEDS een halve keuken hebben en afspraken niet worden nagekomen. Foto’s volgen.

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

KuchenWelt schreef:Wanneer u dit topic goed leest hebben wij GEEN 50% vooruitbetaling !!!

Klopt, uw medewerkers hebben ons tijdens de weinige telefonische contactmomenten bijna gedwongen om ALLES (en nog €1000,- teveel) te betalen want, quote, “anders maakt de leverancier rechtsomkeert”.

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

stofzuigertje schreef:Beste Eva,

Plaats een foto van dat enige ontbrekende deurtje... en de rest en dan vragen wij wel om 2e reactie!

Als geheel Nederland mee leest en via Google dit bedrijf jarenlang te vinden is zullen ze in de 8 Nederlandse vestigingen er niet blij mee zijn!
Heb de leverancier, ondanks allle verwijten op dit forum, eerst de kans gegeven om het op te lossen. Helaas is er nog niets veranderd en zijn er alleen wat spullen geleverd en is er 1x een monteur komen kijken. Foto’s zijn gemaakt, die zet ik zo online.

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

KuchenWelt schreef:Ps. Ik wel degelijk gemaild, gebeld, gemaild en weer gebeld. Wij hebben alleen het telefoonnummer van meneer. Nu kan ik dus concluderen dat wij het probleem wel degelijk willen oplossen. De deur komt namelijk al bij ons binnen zoals gemeld. En als ik een deur niet had willen oplossen, had ik toch zeker een compleet betonnenwerkblad niet supersnel vervangen...
Ik ga niet in op het “wel gemaild, gebeld” verhaal. Ben namelijk een beetje klaar met het welles nietes verhaal. Mijn standpunt is reeds duidelijk; de communicatie vanuit jullie kant is gewoon superslecht.
Na uw bezoek aan ons huis, om te kijken of alles “wel waar” was, zijn ons allerlei beloftes gedaan. En raad eens? Nog steeds geen keuken die af is.... behoudens dat er een monteur is komen kijken (?) en er wat spullen zijn geleverd, zijn er alleen maar weer loze beloftes gedaan en is er geen actie ondernomen. Na het een tijd stil te hebben gehouden op dit forum, omdat we u de tijd wilde geven om het op te lossen, volgt nu de waarheid in de vorm van foto’s. En dan mogen de sceptische lezers/reageerders hun excuses aanbieden vanwege het feit dat ze van mening zijn dat ik “issues heb”.

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

9F0E9A55-D81C-4A0A-9BA1-5E6692CA2B1D.jpeg
Foto van de geplaatste kraan die dus niet geheel open kan en de muur beschadigd. Tevens kun je zien dat er nog niet is afgekit.
Hun oplossing was om de kraan slechts te draaien. (En je dus bij het openzetten van de kraan altijd natte mouwen hebt...)
(81.81 KiB) 5494 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

De ontbrekende bovenkast. Need I say more?
Bijlagen
5605B4B4-321F-4F36-A71B-8B848B120B7D.jpeg
(39.23 KiB) 5493 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

De ontbrekende stootranden/plinten onder de kasten.
Bijlagen
999F7257-F1F5-462F-96C8-939C3BD37805.jpeg
(50.32 KiB) 5492 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

De half opgehangen afzuigkap. We kwamen er later achter dat er geen filters in geplaatst zijn, dus werken doet de recirculatie kap ook niet.
Bijlagen
52B29F2E-8A0F-4517-8927-500FF24C24EA.jpeg
(80.63 KiB) 5493 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Je bent inderdaad al wel 2 maanden verder... Dus dit loopt al vanaf week 46, 2017?

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

De verkeerd geplaatste stol. Deze staat schuin waardoor de afwasmachine klemt bij het openen/sluiten.
Bijlagen
27C8B374-1E65-4E03-953B-4EF7769BB7B0.jpeg
(47.36 KiB) 5492 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

De beschadiging/ klemsporen van de verkeerd geplaatste stol
Bijlagen
CB106055-5CFC-4D00-875F-900F1850FC80.jpeg
(79.24 KiB) 5491 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

De kromme wasbak, lastig te zien. Maar wil niet weer voor leugenaar worden uitgemaakt. Ik nodig iedereen bij deze uit om het met eigen ogen te komen bekijken als men twijfelt. Koffiezetapparaat werkt wel...
Bijlagen
C558CDB9-012A-4004-85A2-C593E645342C.jpeg
(117.38 KiB) 5493 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

Mark1992 schreef:Je bent inderdaad al wel 2 maanden verder... Dus dit loopt al vanaf week 46, 2017?
Klopt.

Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Eva_T »

Hopelijk heb ik met bovenstaande foto’s de sceptici overtuigd. Wil ook wel screenshots maken van ALLE onbeantwoorde mails, maar dan ben ik wel even bezig.
Sinds het openen van deze forumpost, is Kuchenwelt een beetje in actie gekomen. Maar voor ons gevoel slechts omdat het op internet staat en niet omdat ze ons echt willen helpen. Hoge baas (tevens reageerder van Kuchenwelt hier) is met collega bij ons op bezoek geweest maar keek in eerste instantie niet eens naar de keuken. In plaats daarvan maakte hij ons duidelijk dat wij een laster campagne waren gestart en dan “haalde hij de keuken er wel weer uit”. (Voordat ik weer voor leugenaar word uitgemaakt; het gehele bezoek hebben we opgenomen met IPhone audio recorder.)
Na een pittige discussie ging hij naar de keuken kijken, en werd ons beloofd dat er haast achter gezet zou worden.
We hebben zelf de monteur moeten bellen voor een afspraak en weer 3x contact moeten zoeken om de ontbrekende spullen binnen te krijgen. Nu krijgen we te horen dat de monteur geen tijd heeft om het te installeren. Vooralsnog zitten wij nog steeds met een “halve” (/incomplete) keuken.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kuchenwelt levert halve keukens

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik geloofde je al en de foto's vormen een onderbouwing van je stellingen. Dergelijke zaken mogen niet zo lang duren. Ik vind je frustratie over Kuchenwelt terecht, en de manier waarop zij zich hier presenteren zwak.

Plaats reactie