Storend geluid IKEA-koelkast
Geplaatst: 13 mar 2018 15:42
Beste mensen,
September 2017 hebben we een keuken aangeschaft bij de ikea . Aantal apparaten hebben we niet van de ikea gekocht maar een aantal wel, waaronder de koelkast, helaas bleek het later. Vanaf dag een dat de koelkast werd geïnstalleerd in de keuken maakt het zo een storend geluid, waarvan je denkt dat er een landingsbaan naast je huis ligt. Het geluid gaat wel de hele dag door. Ochtend, middag , avond en zelfs nachts. Als we boven op bed liggen horen we dat ding zelfs. We hebben een na de duurste koelkast genomen zelfs. Heb al meerdere malen de klantenservice gebeld maar werd steeds doorverwezen naar Electrolux , omdat het apparaat van hun afkomstig is. Die hebben een zogenaamde technicus langsgestuurd die zo zeker was dat het geluid erbij hoorde , omdat het een luxe apparaat was en dubbele motor heeft. Omdat het geen technisch mankement betrof moesten we ook nog eens 99 euro betalen! Maar dat geluid is nu na paar maanden werkelijk niet meer uit te houden. We kunnen niet eens op ons gemak in de avond zitten en van een filmpje genieten, of even een dutje doen op de bank. Na de zoveelste gesprek met klantenservice van ikea , en na zo vaak van muur naar kastje te worden gestuurd, heb ik besloten opnames te maken van het geluid op verscheidene tijdstippen. Daar ben ik al een paar maanden mee bezig. Wat mij nog restte is dat ik dit serieus ergens moest aangeven, vandaar dat ik nu hier op de site van Radar zit.
We zitten met onze haren in het haar, deze keuken heeft ons ruim 6000 euro gekost, maar we hebben er niet eens van kunnen genieten.
September 2017 hebben we een keuken aangeschaft bij de ikea . Aantal apparaten hebben we niet van de ikea gekocht maar een aantal wel, waaronder de koelkast, helaas bleek het later. Vanaf dag een dat de koelkast werd geïnstalleerd in de keuken maakt het zo een storend geluid, waarvan je denkt dat er een landingsbaan naast je huis ligt. Het geluid gaat wel de hele dag door. Ochtend, middag , avond en zelfs nachts. Als we boven op bed liggen horen we dat ding zelfs. We hebben een na de duurste koelkast genomen zelfs. Heb al meerdere malen de klantenservice gebeld maar werd steeds doorverwezen naar Electrolux , omdat het apparaat van hun afkomstig is. Die hebben een zogenaamde technicus langsgestuurd die zo zeker was dat het geluid erbij hoorde , omdat het een luxe apparaat was en dubbele motor heeft. Omdat het geen technisch mankement betrof moesten we ook nog eens 99 euro betalen! Maar dat geluid is nu na paar maanden werkelijk niet meer uit te houden. We kunnen niet eens op ons gemak in de avond zitten en van een filmpje genieten, of even een dutje doen op de bank. Na de zoveelste gesprek met klantenservice van ikea , en na zo vaak van muur naar kastje te worden gestuurd, heb ik besloten opnames te maken van het geluid op verscheidene tijdstippen. Daar ben ik al een paar maanden mee bezig. Wat mij nog restte is dat ik dit serieus ergens moest aangeven, vandaar dat ik nu hier op de site van Radar zit.
We zitten met onze haren in het haar, deze keuken heeft ons ruim 6000 euro gekost, maar we hebben er niet eens van kunnen genieten.