Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Henri S
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2021 00:02

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Henri S »

Vanmiddag heb ik alsnog telefonisch contact gehad met tweedehandskeukenspaleis.
Met de eigenares heb ik e.e.a. besproken en zijn we tot een oplossing gekomen.
Ik kan nu zeggen dat ik tevreden ben met het eindresultaat.

Henri S.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Alweer een oplossing, tweedehands keukenpaleis timmert aan de weg. Alleen ik heb zo'n raar onderbuikgevoel dat dit niet helemaal klopt.

Groet
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2021 13:38

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Groet »

Helaas ook ik ben een gedupeerde van tweedehandskeukenpaleis,

Onvolledige levering,
Beschadigde keuken elementen waar geen transparantie over is geweest,
Verkeerde elementen bijgeleverd.
en erg onprofessioneel in het contact en het meest schokkende van dit alles is dat ik beschuldigd word van schade aan de keukenelementen.

Hoe is dit mogelijk?? Graag ook ik heb heb verzoek om in contact te komen met andere gedupeerde.

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door riddert »

Je kunt beter even contact opnemen met Henri, deze heeft een prima oplossing gekregen. Wellicht dat Henri je tips kan geven, of namens jou contact met de eigenaresse op wil nemen.

Groet
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2021 13:38

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Groet »

Hoi,
@ Riddert, hoe kan ik contact wisselen met andere leden ?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Klik op het tekstballontje onder de naam van het forumlid waarmee je contact op wilt nemen (rechts van de reactie die door dat lid is geplaatst).

Groet
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2021 13:38

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Groet »

Henri S schreef:
28 apr 2021 20:42
Vanmiddag heb ik alsnog telefonisch contact gehad met tweedehandskeukenspaleis.
Met de eigenares heb ik e.e.a. besproken en zijn we tot een oplossing gekomen.
Ik kan nu zeggen dat ik tevreden ben met het eindresultaat.

Henri S.
Ik ben benieuwd wat er is besproken en hoe jullie tot een oplossing zijn gekomen.
Ik kom graag met jou in contact.

Groet

Groet
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2021 13:38

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Groet »

Moneyman schreef:
25 mei 2021 17:18
Klik op het tekstballontje onder de naam van het forumlid waarmee je contact op wilt nemen (rechts van de reactie die door dat lid is geplaatst).
Dank voor de uitleg!

Groet
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2021 13:38

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Groet »

evenlatenweten schreef:
24 feb 2021 19:47
Op 16-02 is de keuken geleverd door de leverancier aangesteld door Tweedehandskeukenspaleis. De keuken stond vermeld "als nieuw "op de site maar wat zijn we geschrokken. Er zijn vele beschadigingen aan de kasten .Het werkblad zou van graniet zijn maar schijnt marmercomposiet te zijn .Er is een stukje uit en heeft vlekken die niet weggepoetst kunnen worden. Er is een stuk uit de kookplaat en het glas van de ovendeur is kapot en het zijstuk steekt vooruit. We konden op dat moment niemand bereiken van Tweedehandskeukenspaleis en de mannen van het transportbedrijf zeiden dat ze volgens afspraak moeten afleveren.
Dus daar zitten we nu met een keuken die wel betaald is. Ik heb hun foto's laten toekomen via hun eigen site , mail en ook via een aangetekende brief . Ik heb gisteren wel een reactie mogen ontvangen op de mail en deze heb ik letterlijk overgenomen

"De schade van de apparatuur kunnen vergoed worden zodat jullie een tweedehandse kunnen kopen.
Nieuw apparaten vergoeden wij niet en hierbij verwijs ik u ook naar onze algemene voorwaarden.
Het kastwerk is niet uit te sluiten nog te bewijzen dat dit bij levering gebeurd is.
Dan hadden jullie de keuken niet ontvangst moeten nemen maar annuleren.

Mvg
Tweedehandskeukenspaleis"

De laatste twee zinnen zeggen wel genoeg ,denk ik zo.
Ik wacht nu officiële reactie af op de aangetekende brief .

Hoi helaas maak ik nu hetzelfde mee, ik ben benieuwd wat de verdere procedure is geweest.


Groet

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Gezien de aard van de koop zit je bij dit soort discussie al heel gauw met een bewijsprobleem. Want wat koop je nu exact, en wat mag je verwachten van een uitgebroken, tweedehands keuken? Welke schade zat er al en welke niet? Dit risico is inherent aan het kopen van een dergelijke keuken en calculeer je als je slim bent in.

RinieenMarianne
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2021 18:55

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door RinieenMarianne »

Van een kant ben ik blij dat ik niet de enige ben die het geld kwijt is en geen keuken heb, van de andere kant is het supertriest dat er zoveel mensen zijn gedupeerd en dit bedrijf gewoon door kan gaan met oplichten. ons verhaal:
in aug.2019 zagen wij op de site van tweedehandskeukenpaleis een keuken die wij mooi vonden en ook nog passend te maken was. Op dat moment waren we op vakantie dus hebben wij mijn dochter gevraagd de door ons gereserveerde keuken te betalen. de keuken zou in November wordengeleverd. echter bleek een maand later dat de datum van levering was verschoven naar januari, zonder enig bericht aan ons. Eigenaar was niet bereikbaar, op geen enkele manier kregen wij hen te spreken. na dreiging van aangifte van oplichting, kregen wij ze warempel aan de telefoon. Waarom wij op deze manier reageerde, nou, dat is keurig uitgelegd waarna we te horen kregen dat ze op vakantie waren in Marokko (oeps), ze zouden voortaan letten op de communicatie. In november/december verschoof de datum naar april, later mei enz. In januari hebben bij aangegeven de koop ongedaan te maken en het geld terug te willen ontvangen. Enige week geen reactie en jawel, een goed excuus, corona, dus helaas kunnen niet terug betslen. Wel een andere keuken uitzoeken :(
Wetende dat hiertegen lastig te vechten val, in de afgelopen 1.5 jaar op drie keuken gereageerd die dan vervolgens weer snel van de site verdwenen. En ja hoor, het kan erger, in december vorig jaar verscheen de door ons aangekochte keuken weer op de site. Meteen contact opgenomen natuurlijk, maar wederom geen reactie en ook deze keuken verdween van de site. Dreiging met advocaat hielp niet en deze kosten zijn erg hoog. Inmiddels heb ik aangifte gedaan, een melding bij rader, meester Visser en nog meer. Marktplaats reageerde maar kon niets meer doen gezien de periode tussen oplichting en nu en omdat er verder geen meldingen waren????
Enkele weken geleden, na melding van de aangigte, kregen we een reactie, vol onschuld en ze hadden toch een regeling aangeboden die we niet hebben geaccepteerd (???) Gevraagd naar kopie van deze mail, kregen we niet maar wel dat ze zouden hebben aangeboden 50 euro per maand terug te betalen, haha, dat is dan 44 maanden, gekke regeling voor een "bedrijf". We hebben nu aangeboden 100 euro per maand, nog steeds 22 maanden dus maar goed. Ook nog enkele vragen gesteld over hun manier van zaken doen, dat was denk ik teveel, niets meer gehoord. DUS...namens ons, doe met dit bedrijf geen zaken, het zijn oplichters. Wij overwegen nu een deurwaarder die wekt met no cure no pay in te zetten.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

RinieenMarianne schreef:
14 jul 2021 10:42
Wij overwegen nu een deurwaarder die wekt met no cure no pay in te zetten.
Dat laatste gaat je niet lukken. Een bedrijf als dit reageert vrijwel nooit op een sommatie, die zul je moeten dagvaarden voordat er beweging komt. En dat mag een deurwaarder nooit op basis van "no cure, no pay" doen. Ook een incassobureau doet dat niet, overigens, al mógen die dat wel.

S&T
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2021 11:27

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door S&T »

Hallo allemaal,


Ik zie dat dit bedrijf inderdaad een oplichters bende is, gelukkig heeft het mij niet direct geld gekost, maar indirect toch wel !

Ik had mijn keuken te koop staan op marktplaats, maar hier zitten niet veel serieuse kopers bij, alleen maar gekke biedingen.

dus besloten om het via een bedrijf te laten opkopen, tweedehands keuken paleis wilde de keuken erg graag hebben, maar gratis, en ze zouden het op komen halen op de 19e juli ! ( dit werd ook bevestigd via een chat bericht ! )
Vervolgens heb ik geprobeerd om telefonisch contact te leggen om dit te bevestigen, maar zij namen niet op !
op de website krijg je wel contact via een chat, dan reageren ze wel !

Nogmaals gevraagd om een bevestiging, maar toen zeiden ze doodleuk dat ze vol zaten, en beindigden ze de chat !

dit zijn doodgewone zielige oplichters die mensen proberen op te lichten.!
dus zo veel mogelijk gratis keukens ophalen, en vervolgens dit doorverkopen aan mensen, die denken met een echt bedrijf te doen hebben.

Ik wil dan iedereen afraden om hiermee in zee te gaan !!!!!!!

sake1987

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door sake1987 »

Op zich is dit mooie handel, gratis krijgen en dan verkopen, idee op zich is goed heeft een kennis van mij ook jaren gedaan.
Maar dan moet je wel leveren.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Alle seinen voor dit bedrijf staan op rood.

Aim1956
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2021 00:34

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Aim1956 »

Hier ook soortgelijke ervaring!

Keuken aanbetaald. Netjes bewijs gemaild. Moesten nog leverdatum bepalen. Kreeg ik op een dag het geld teruggestort met reden: keuken geannuleerd ivm deltavariant.
Geen telefoontje, geen mail...gewoon terugstorting en krijg ze ook niet aan de lijn.
Erg vervelend want ik was al voorbereidingen aan het treffen in de keuken.
Dit is geen service.

keukenspaleis
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2021 16:48

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door keukenspaleis »

Goedemiddag,

Indien er klachten zijn kan men zich wenden op het e-mailadres [email protected].


Hartelijk dank,
Zaakvoerder

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Enige toelichting zou natuurlijk wel fijn zijn.

RinieenMarianne
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2021 18:55

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door RinieenMarianne »

RinieenMarianne schreef:
14 jul 2021 10:42
Van een kant ben ik blij dat ik niet de enige ben die het geld kwijt is en geen keuken heb, van de andere kant is het supertriest dat er zoveel mensen zijn gedupeerd en dit bedrijf gewoon door kan gaan met oplichten. ons verhaal:
in aug.2019 zagen wij op de site van tweedehandskeukenpaleis een keuken die wij mooi vonden en ook nog passend te maken was. Op dat moment waren we op vakantie dus hebben wij mijn dochter gevraagd de door ons gereserveerde keuken te betalen. de keuken zou in November wordengeleverd. echter bleek een maand later dat de datum van levering was verschoven naar januari, zonder enig bericht aan ons. Eigenaar was niet bereikbaar, op geen enkele manier kregen wij hen te spreken. na dreiging van aangifte van oplichting, kregen wij ze warempel aan de telefoon. Waarom wij op deze manier reageerde, nou, dat is keurig uitgelegd waarna we te horen kregen dat ze op vakantie waren in Marokko (oeps), ze zouden voortaan letten op de communicatie. In november/december verschoof de datum naar april, later mei enz. In januari hebben bij aangegeven de koop ongedaan te maken en het geld terug te willen ontvangen. Enige week geen reactie en jawel, een goed excuus, corona, dus helaas kunnen niet terug betslen. Wel een andere keuken uitzoeken :(
Wetende dat hiertegen lastig te vechten val, in de afgelopen 1.5 jaar op drie keuken gereageerd die dan vervolgens weer snel van de site verdwenen. En ja hoor, het kan erger, in december vorig jaar verscheen de door ons aangekochte keuken weer op de site. Meteen contact opgenomen natuurlijk, maar wederom geen reactie en ook deze keuken verdween van de site. Dreiging met advocaat hielp niet en deze kosten zijn erg hoog. Inmiddels heb ik aangifte gedaan, een melding bij rader, meester Visser en nog meer. Marktplaats reageerde maar kon niets meer doen gezien de periode tussen oplichting en nu en omdat er verder geen meldingen waren????
Enkele weken geleden, na melding van de aangigte, kregen we een reactie, vol onschuld en ze hadden toch een regeling aangeboden die we niet hebben geaccepteerd (???) Gevraagd naar kopie van deze mail, kregen we niet maar wel dat ze zouden hebben aangeboden 50 euro per maand terug te betalen, haha, dat is dan 44 maanden, gekke regeling voor een "bedrijf". We hebben nu aangeboden 100 euro per maand, nog steeds 22 maanden dus maar goed. Ook nog enkele vragen gesteld over hun manier van zaken doen, dat was denk ik teveel, niets meer gehoord. DUS...namens ons, doe met dit bedrijf geen zaken, het zijn oplichters. Wij overwegen nu een deurwaarder die wekt met no cure no pay in te zetten.
Inmiddels, na twee jaar heen en weer schrijven, hebben we akkoord voor een terugbetalingsregeling ad 100 euro per maand. Duur dus nog even maar het is in elk geval wat.

Michel_64
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2021 17:33

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Michel_64 »

Het lijkt er sterk op dat deze website connecties heeft met de volgende websites:

www.tweedehandskeukenkwaliteit.nl
www.jnkeukens.nl

en.....
met in het verleden de oplichters website :

www.duitse2dehandsekeukens.be (inmiddels al jaren uit de lucht, nadat duidelijk was dat hier van oplichting sprake was)

Ook deze laatste website opereerde onder verschillende namen en adverteerde veelvuldig op marktplaats.nl
Wat het zeer dubieus maakt is dat al deze websites een adres in Belgie hebben en op soort gelijke wijze opereren.
Je moet eerst betalen voor je ook maar iets geleverd krijgt.
Maw, als je betaald hebt moet je het verder maar afwachten.

Mijn dringende advies: NOOIT ZAKEN DOEN VIA INTERNET EN ZOMAAR EVEN GELD OVERMAKEN.

Doe je dit toch... tja dan moet je niet raar staan te kijken als je je geld daarna kwijt bent.

Plaats reactie