LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
patricia4u

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door patricia4u »

hoi ik wil graag in contact komen met dani die hier ook een aantal berichten heeft geplaatst wat mischien kan ik haar op een of andere manier helpen wat ik het ook een keuken gekocht bij wikumat en uiteraard niet zonder problemen.

dani83

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door dani83 »

hoi Patricia,

Ik was net van plan om maar weer eens een vervolg te gaan schrijven, want het gaat nog steeds niet goed.
Half april zou wikumat contact opnemen over het plaatsen van nieuwe deuren.
Ik heb echter nog steeds niets gehoord en wij hebben sinds vorige week een aantal keren geprobeerd om te bellen, maar er zit een antwoordapparaat achter die zegt dat wikumat zo spoedig mogelijk terugbelt. Nou je raadt het zeker al, tot nu toe niks.
Groetjes Dani

Gast

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Gast »

Toeval kan leuk zijn

Tukkertje
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 mar 2005 08:30

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Tukkertje »

Update van Tukkertje:

Over ongeveer acht weken (zeg eind juli) wordt onze keuken definitief geplaatst. Dus tot die tijd geen nieuws van ons.

Tukkertje.

peter21

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door peter21 »

Hoe gaat dat eigenlijk met betalen bij Ardland? moet je b.v. een aanbetaling doen of betaal je pas bij levering?

Gast

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Gast »

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb bij Rennings (in Duitsland) een keukenofferte laten maken. Prijs al duizende euros lager dan in NL. betalen pas na plaatsing keuken, en doe ik dat binnen 8 dagen krijg ik nog eens 3% korting op keuken.

niQ
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2005 11:02

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door niQ »

Hoe gaat dat eigenlijk met betalen bij Ardland? moet je b.v. een aanbetaling doen of betaal je pas bij levering?
Betaling bij levering. Kan gewoon contant aan de monteurs.

0,0 aanbetaling.

Tukkertje
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 mar 2005 08:30

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Tukkertje »

Zo, eindelijk weer nieuws!

Afgelopen maandag is de keuken opgemeten en de datum voor de uiteindelijke plaatsing is afgesproken. Begin augustus vertel ik jullie over de plaatsing!

Tot die tijd een prettige zomervakantie, :)

Tukkertje.

Nanaab
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:47

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Nanaab »

Pfff het lijkt wel een soap. Alleen de cliffhanger is niet spectaculair.

Tukkertje is het nu echt nodig om de mensen hiermee te vermoeien??

Keukencriticus
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:08

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Keukencriticus »

@ Nanaab

Mogelijk dat jij geen interesse hebt maar betekent niet dat anderen wel zeer geintresseerd zijn.

De bijdrage van Tukkertje is bijzonder informatief.

Probeer dat zelf maar eens

nou jaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jul 2005 16:48

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door nou jaa »

Ik ben op zoek naar een goede nederlandse of duitse keukenzaak in de omgeving van Nijmegen. (moet niet al te moeilijk zijn, dacht ik)
kan iemand mij wat adressen geven (van met name duitse zaken)?

Alvast bedankt!

R.

boekhour
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 aug 2003 11:06

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door boekhour »

Nog nooit een forum meegemaakt met zoveel vervuiling, dus een kleine bijdrage van mij kan er nog wel bij. Zit al vanaf 1995 op internet maar dit slaat echt alles.

In Duitsland zijn veel goederen goedkoper dan hier bij ons. Geldt bv. ook voor audioapparatuur (verschil is soms 30%!).

Het ziet er naar uit dat ik in de nabije ook een nieuwe keuken nodig ga hebben. In het verleden heb ik mij laten bangmaken door de keukenboer bij nieuwbouwappartement dat daarin een nieuwbouw keuken zou moeten, aangezien de GIW garantie zou vervallen indien ik dit niet zou doen.

Aan plaatsingkosten alleen was er toen in 2000 al iets van 4000 gulden begroot. Ben er toen ingestonken en ben akkoord gegaan. 2 mannen waren er 2 dag mee bezig: 4000/(8*2) = 250 gulden per uur. Wat een uurtarief! Te belachelijk voor woorden.

Dit soort ervaringen brengt me er nu toe om meteen maar naar Duitsland te gaan, ook was het maar omdat mijn broer daar woont en laatst een megakeuken heeft laten plaatsen voor een zeer schappelijke prijs.

Ofwel Tukkertje laat jouw ervaringen ons weten. Ben benieuwd wat het oplevert.

Pfffff

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Pfffff »

pfff, dat je er niet gaat wonen buchstunde

16again
Berichten: 16101
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door 16again »

Aan plaatsingkosten alleen was er toen in 2000 al iets van 4000 gulden begroot...... 2 mannen waren er 2 dag mee bezig: 4000/(8*2) = 250 gulden per uur.
als ik het uurloon per man uitreken kom ik op 125,-
4000/(8*2*2)=125,-
Ook bij dat uurtarief zou ik als besparing zelf gaan klussen.

huijs152
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2005 11:07

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door huijs152 »

8 jaar geleden kochten wij een keuken bij Ardland, hij werk keurig volledig met inbouw apparatuur geinstalleerd.
Twee monteurs pico bello.
Deze keuken scheelde ons toen meer dan 50% vergeleken met Nederlandse Keuken leveranciers.
Mijn afwasmachine ging stuk, gebeld met Ardland. Ze belden met Siemens Nederland en nog diezelfde week stond er een monteur op de stoep. De firma Arland belde of ik tevreden was met de reparatie.
Mocht er wat zijn dan kon ik weer bellen. De machine ging weer stuk en bij het tweede bezoek eiste de firma een nieuwe afwasmachine, deze kreeg ik ook zonder morren.
Na zes jaar werden de grepen van mijn kastjes minder en een van mijn deurtjes, was een stukje af.
Kreeg gelijk voor alle kastjes nieuwe deurtjes en handgrepen, dit alles voor 100 euro aan reiskosten.
Dus ik zou zeggen een prima keuze Ardland keukens.

Succes met je nieuwe keuken

Sjurrel
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jul 2005 23:33

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Sjurrel »

Ook wij zijn bezig met een nieuwe keuken. Hebben bij Aswa een mooi modern ontwerp laten maken. Uiteindelijk hebben we onze keus laten vallen op een keuken van Eggersmann (Duits dus!). Kunnen Ardland en Kuchenprofi (Gronau) ook deze bekende merken leveren, of hebben zij een ander aanbod?
Wij zijn overigens erg te spreken over de werkwijze van Aswa. In tegenstelling tot andere reacties op dit forum nemen zij wel ruim de tijd voor je, trekken ze alles uit de kast om een mooi ontwerp te maken en geven je uiteindelijk de uitgebreide offerte mee naar huis. "Denk er nog maar eens over, we horen graag jullie reactie". We zijn nu al twee keer bij hen geweest en we hebben nog niets gekocht. En desondanks blijven ze aardig. Ze zijn absoluut niet opdringerig en uitermate bereidwillig.

_hallo
Berichten: 24
Lid geworden op: 01 jun 2005 09:03

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door _hallo »

Als je zo tevreden bent moet je die keuken gewoon daar kopen!

Sharonnebonneke
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jul 2005 13:23

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Sharonnebonneke »

Beste tukker,

Waar heb jij die keuken gekocht? Ben je nog steeds tevreden?
En heb je hem zelf moeten plaatsen?

Groetjes,
Sharon

Pfffff

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door Pfffff »

Lezen en begrijpen gaat vaak moeilijk samen he ?
Keuken is namelijk nog niet geplaatst !
Dus begin nog eens bij pagina 1 carbonnetje

noclan
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:56

Re: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status

Ongelezen bericht door noclan »

Of je bespaart jezelf al die moeite en steld gewoon de vraag die je wilt stellen. Er is altijd wel een sulletje in de buurt die het dan met een rotopmerking beantwoord ...

Gegroet,

-k

Gesloten