Weet iemand wanneer Miele met de aangepaste uitvoering van hun koffie-inbouwapparatuur op de markt komt?
De huidige versie past nl. niet bij de overige apparatuur en zij zouden ergens eind 2005 een nieuw/aangepast model introduceren.
Pollie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] miele inbouw koffiezetapparaat
Re: miele inbouw koffiezetapparaat
Wat past niet? Diepte, breedte? kortom welke nismaat moet het apparaat in?
Als je dat bedoelt kan komt in begin 2006 een koffiezetter welke weer in het varino design past.
Echter deze zal in eerste instantie alleen geleverd worden met waterreservoir.
Echter deze zal in eerste instantie alleen geleverd worden met waterreservoir.
Ik bedoelde inderdaad de lijn. Bedankt voor de info
-
Over het algemeen zijn alle inbouw koffieapparaten ondingen. En wegen ze qua geld in geen geval op voor de kwaliteit die geleverd wordt. Voor dat geld kun je veel beter een hoge kwaliteit koffieapparaat (vrijstaand) kopen. Qua design kun je daar ook best mee wegkomen. En staat nog leuk ook bij een mooie keuken.
Beste Pollie,
Ik ben het niet helemaal met je eens. Met een inbouwkoffiezetter kun je veelal dezelfde resultaten bereiken als met een vijstaande. Je moet alleen zorgen dat je het apparaat afsteld naar eigen smaak.
Let echter wel, als je een inbouw neemt dat je er een neemt met vaste wateraansluiting (duurder, maar wel het meest ideaal).
De nieuwe (2006) wordt geleverd met bonen-, gemalen- en eenkops koffie vulcapaciteit.
Succes met je keuze!
Ik ben het niet helemaal met je eens. Met een inbouwkoffiezetter kun je veelal dezelfde resultaten bereiken als met een vijstaande. Je moet alleen zorgen dat je het apparaat afsteld naar eigen smaak.
Let echter wel, als je een inbouw neemt dat je er een neemt met vaste wateraansluiting (duurder, maar wel het meest ideaal).
De nieuwe (2006) wordt geleverd met bonen-, gemalen- en eenkops koffie vulcapaciteit.
Succes met je keuze!
Ik wens je ook succes met je keuze.