LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rotpunkt keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

capricorn
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 dec 2005 20:59

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door capricorn »

@Prutklep

Ik ben inmiddels geweest bij Ardland en heb niet de ervaring die jij hebt gehad.
Perfect geholpen (al was het een combinatie van duits nederlands praten) en een hele scherpe prijs voor een HAcker Activ130 keuken (incl. verstelbare deurdempers op alle deuren die normaal alleen op de Systemat versie zitten), een Cosmostone composiet werkblad, RVS kraan voor de prijs van een chroomkleurige waskraan en RVS plint.

En dat alles 1200 euro goedkoper dan dezelfde Rotpunkt maar met kunststof werkblad en plint en gewone chroomkleurige waskraan.De Rotpunkt kostte overigens een kleine 10 k€.
nu dus een veel beter merk en dik 10% goedkoper. Ik ben er dus wel uit.

Greativar
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2007 17:20

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door Greativar »

Zeer tevreden over de keuken (al miste er wel wat bij 't begin maar dat is keurig opgelost). Mooie basalt grijze keuken met rvs-kleurige korpus lijsten. En was nog makkelijk zelf te installeren ook.

Zal ongetwijfeld wel niet de kwaliteit hebben van een keuken die 3x zoveel kost maar ja het kost ook niet 3x zoveel.

Mooi en goed(koop) product.

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door brenda229 »

wij hebben ook rotpunt keuken gekocht
tot op heden ergg tevreden.
goede prijs kwaliteitverhouding

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door hark »

Applaus !!!!!

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

tot op heden ergg tevreden.
goede prijs kwaliteitverhouding
Dit soort opmerkingen hoor je ook alleen maar op dit "voor een dubbeltje op de eertse rang zit forum" bij ons in de winkel kopen klanten een keuken omdat ze het ontwerp gewoon prachtig vinden. :)

Ik heb echt nog nooit een klant geholpen die dan zei, ik ben zo blij met deze keuken echt een goede prijs kwaliteitverhouding zeg! Alsof je dat als consument op zo'n korte termijn kan bepalen. Kwaliteit moet zich in jaren bewijzen....

GWTE

hans15
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2007 21:41

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door hans15 »

Prachtig ontwerp?? gewoon blokken stapelen in het teken programma

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door brenda229 »

vraag me af moet ik hier nog op reageren.
Wat een triest volk hier, jammer zeg.....

ze kraken van alles af en hebben geen negatieve ervaring met produkt gehad.

In iedergeval, ken ik 2 mensen die deze keukens hebben en al langer dan 10 jaar die enorm tevreden zijn.
Dus wij zijn er erg blij mee.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

Prachtig ontwerp?? gewoon blokken stapelen in het teken programma
vraag me af moet ik hier nog op reageren.
Wat een triest volk hier, jammer zeg.....

ze kraken van alles af en hebben nooit een negatieve ervaring met ons produkt gehad.

In iedergeval, ken ik 2 mensen die onze keuken ontwerpen erg mooi vonden en enorm tevreden zijn.

Dus wij zijn er erg blij mee.

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door brenda229 »

Blij dat wij er wel blij mee zijn.
Het is gewoon goede kwaliteit en middenklasse. Ik heb het ook bij zeer erkend en goed bedrijf gekocht die al jaren hier zeer goed bekend staat in de omgeving.
Wij zijn er tevreden en blij mee.
Maar valt me wel op, de keukenverkopers vallen het af en kunnen met geen een voorbeeld komen
En diegene die ooit een keuken gekocht heeft zijn verder tevreden, ik heb geen een negatieve ervarin op het gehele forum gelezen.
toch wel vreemd he.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door hark »

Inderdaad, gewoon een keukenwinkel binnen lopen en vragen naar Rotpunkt.
Is het antwoord : dfie verkopen we niet.--> gewoon weglopen want dan proberen ze je of iets duurders ( sytemat) aan te smeren of echt low cost spul.

En....een groot bijkomend voordeel : je bent dan niet in een Mandemakers winkel !!!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Grappige is.......ik verkoop het wel, maar laat de klant de keus tussen de merken die ik heb; en dan valt de keus toch niet vaak op Rotpunkt.

Nogmaals......ik vertel en laat de verschillen zien en laat de uiteindelijke (merk-)keus aan de klant!

Ik zal nimmer zeggen dat Rotpunkt slecht is (heb er zelf een in vorige huis gehad; deze is nog in gebruik) maar er zijn momenteel veel vergelijkbare keukens op de markt.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door rayke »

ze kraken van alles af en hebben geen negatieve ervaring met produkt gehad
ik heb deze troep 2 jaar verkocht, dat is nu 5 jaar geleden en heb nog maandelijks de ellende ervan. Klanten die reclameren foliefronten die vervolgens kosteloos worden vervangen en na een jaar gewoon weer loslaten.

En dan heb ik het nog niet over de regelmatige incomplete leveringen.

Dus met ervaring : geen Rotpunkt voor mij!

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door brenda229 »

folie overtrokken is wel iets anders dan een hpl deur of houten deur.
folie van welk merk dan ook zou ik niet willen hebben...

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door kzin »

Dit soort opmerkingen hoor je ook alleen maar op dit "voor een dubbeltje op de eertse rang zit forum" bij ons in de winkel kopen klanten een keuken omdat ze het ontwerp gewoon prachtig vinde
In veel gevallen kan ik me in jou comentaar wel vinden G.
Maar jij hebt schijnbaar de luxe, dat jij in een segment zit waar geld geen rol speelt.
De meeste mensen echter moeten kiezen tussen een balans van prijs en mooi. M.i. is het net zo moeilijk een betaalbare keuken te ontwerpen als een zeer fraaie. Met dure onderdelen smijten is geen kunst.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Rotpunkt keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

M.i. is het net zo moeilijk een betaalbare keuken te ontwerpen als een zeer fraaie. Met dure onderdelen smijten is geen kunst.
Hallo Kzin,

Dat ben ik met je eens, maar ook met een klein budget kun je proberen om er iets bijzonders van te maken. Gewoon maar kasten stapelen of simpelweg van muur tot muur dicht bouwen is er bij mij (ons) meestal niet bij. Gelukkig wil de klant dit (heel vaak) ook niet meer. :)

GWTE

Gesloten